Goedemorgen dames! Een heel gelukkig nieuwjaar! Nu even geen tijd om overal op te reageren, ik ben de laatste weken vooral aan het meelezen aangezien ik een poos ziek geweest ben op mijn werk het afgelopen jaar en ik weer aan heropbouwen ben hierin, gaat daar in combi met de zw schap erg veel energie in zitten..maar het gaat allemaal voorspoedig so far dus mag niet klagen. Ik ga naar het werk.. Pfff heftig na -àmper 3 u slapen.. Dus hoe we deze dag vol gaan houden na t werk alle verplichte nieuwjaarswensen? @klaagmodus uit@ Fijne dag allemaal!,,
Zo t zit er weer op alle feestdagen! Gelukkig nieuwjaar meiden! DIT jaaf worden onze kleintjes geboren! We gingen half 2 naar bed maar was nog zoveel vuurwerk herrie heb amper geslapen en nu is de kleine alweer wakker...pff
Hier hetzelfde... Had eigenlijk nog wel een paar uurtjes nodig Iedereen een fijn 2013 met hopelijk een gezond kindje!
Onze kleine was ook weer gewoon 7 uur wakker..... Hij heeft vannacht wel door alle herrie heen geslapen Ik ga straks nog wel even liggen als hij slaapt.
Meiden, de beste wensen en dat alle zwangerschappen maar voorspoedig mogen verlopen! Mijn kids ware mild, half 9 wakker! Maar de oudste was tot 1 uur wakker gebleven en de jongste hebben we half 11 wakker gemaakt EN OM 1 uur weer laten slapen. Heerlijk, zo gaat het goed. Gister mijn moeder weer thuisgekomen uit ziekenhuis per ambulance. Zelf met spoed naar ziekenhuis verwezen door verloskundige omdat ze de klachten niet vertrouwd. Vanaf nu loop ik bij de gynaecoloog en moet met twee weken al terug komen. We hebben een echo gehad zondag en het hartje klopte! Wel was de kleine 5 dagen jonger geschat dan volgens mij de zwangerschap gevorderd zou moeten zijn, dus ben nog niet rustig....
Goedemorgen We lagen er half 4 in en ben net 5 min wakker madam had denk ik ook zin om een keer uit te slapen. Nu lekker met zijn alle in bed film kijken. Heerlijk!!! Vanmiddag nieuwjaarsreceptie met de familie is altijd heel gezellig met z'n grote groep. Daar ga ik ook vertellen dat ik zwanger ben. Jullie nog plannen voor vandaag?
Fijn nieuwjaar allemaal! Hier om half twee in bed en dochter kwam om half negen dus toch nog goed geslapen al voel ik me wel brak. Zo dadelijk alle verplichte bezoekjes weer af en dan zijn we klaar met de feestdagen.
Goedemorgen, Hier rond half 2 in bed. Zoonlief was om 23.30 wakker geworden dus maar uit bed gehaald. Wilde alleen niet meer slapen. Rond 2.15 stil en om 9.30 wakkker. Even lekker rustig opstarten, bezoekje schoonfamilie en dan aan het werk tot 22.00 vanavond.
beste wensen meiden, en bedankt voor jullie lieve woorden. heb net toch gebeld, wil niet zo lang wachten tot het loskomt. maar ze kan nu natuurlijk niemand bereiken, dus morgenochtend probeert ze mij gelijk in te plannen. eerst intake bij de gyn en die plant mij dan in bij de ok voor een curretage, medicijnen doen ze niet meer. dus hopelijk van de week nog dat het leeggemaakt wordt. een dood vruchtje in mijn buik voelt ook neit goed. en realiseer, dit is een hele kleine kans he meiden, zeker nadat je het hartje hebt gezien is de kans megaklein dat het dan misgaat. dus wordt niet bang van mijn verhaal, de kans dat het goed gaat is velemaal groter.
Ik hoop dat deze elende snel voorbij is en dat je lichamelijk en geestelijk weer voor een kleintje kunt gaan..
@wies, ohhh jee wat schrikken meis! Wat een ontzettend triest nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat de curretage goed verloopt....
Meiden, beetje dubbel na zo'n berichtje maar... Gelukkig nieuwjaar!!!! Ik lag er 1 uur in, was kapot. Heb slecht geslapen dus vnv maar vroeg naar bed. Hebben het verteld aan mijn 2 beste vriendinnen. Super leuk!!! Cake met roze en blauwe muisjes was heel schattig! Fijne dag allemaal! @kortecol, welke klachten heb je dat je naar het zh wordt doorverwezen? Hoop dat je je iig snel beter voelt...
@ Wies: wat een vreselijk nieuws, dat verwacht je toch niet als je al een kloppend hatje hebt gezien! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat 2013 je gauw een nieuwe zwangerschap brengt! Verder wens ik jullie allemaal veel liefde en geluk voor 2013! Dit gaat een heel bijzonder jaar voor ons worden meiden!! Ik heb sinds vannacht een pijnlijk gevoel bij mijn liezen en bovenbenen, vooral als ik beweeg. Ik heb door mijn reuma soms een ontsteking in mijn heup, maar dit voelt anders, meer een soort spierpijn of zo. Heel vervelend!
Hallo meiden, Iedereen de beste wensen voor 2013! Wies: wat een vreselijk bericht. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en wens je een heel veel geluk met de laatste cryo.
Dames, hadden jullie trouwens allemaal een inwendige echo? Ik had namelijk een inwendige verwacht, maar kreeg gewoon een uitwendige, en het was prima te zien
Ik kreeg eerst uitwendig. Daar zagen ze wel wat op. Hartje was mooi. Maar de meting gaf 7w3d aan en 2 weken geleden gaf inwendig 6w aan ipv 7w dus toen kreeg ik alsnog een inwendige. Zicht was veel beter. Hartje klopte goed en de meting kwam uit op 8w2d. Dus dat was goed na de echo van 2 weken geleden. Ben dus wel weekje teruggezet want laatste menstruatie (eerste dag) was 9w 2d geleden.