1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ikapika, wat fijn dat je mams vandaag bij je is. Dit moet je niet alleen doen. Op één of andere manier wel fijn dat je lichaam nu ook uit zichzelf begint te bloeden. Ik weet niet of het zo is, maar misschien maakt dat het minder zwaar, omdat het lichaam zelf ook al aan het afstoten is. Ik hoop dat het meevalt vandaag. Ik wens je alle sterkte en denk aan je.

Peony, fijn dat je de waarschijnlijke oorzaak hebt gevonden. Ook al is die jeuk natuurlijk niet fijn.

Ego; ik zit in de stress! Vannacht geen oog dicht gedaan. Ik had al nooit gek veel kwaaltjes, maar nu opeens niets meer. Weer normale stoelgang, geen zere boobs meer, bijna geen aders er meer op, niet meer moe, geen boertjes meer, geen dorst meer. Paniek! Alleen m'n buik blijft wel groeien... Ik moet nog een week tot de echo, pffff.

2. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    ipika
    hee meiss!

wat naar van je! dit gun je niemand!
    ik heb me vorig zwangerschap ook afgesloten met tabletten. ging allemaal heel erg apart. ik zou hele erge krampen en bloedverlies moestn krijgen maar gelukkig heb ik dat niet gehad.
    ik moest een keer plassen, ben ik na de wc gegaan en toen ik klaar was en trug liep kwam in 1x het vruchtzakje eruit. daar was ik wel verdrietig om. maar een paar uurtjes later je voelt je gelijk niet zwanger meer!

nou meis, ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen heb! doe voor nu ma lekker rustig aan en laat je lekker verwennen door je moeder! bij mij was me schoonmoeder er dat vond ik ook wel prettig toen het eruit was hebbe we samen op de bank zitten huilen.

sterkte !! liefs xxx
    Liefs[/QUOTE]

3. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    hee meiden!

wat word hier veel geklets!! ik merk aan mezelf dat ik niet echt tijd heb om veel hier te zijn! ma af en toe lees ik effe bij als ik ef op de bank zit..

ik denk dat we een meisje krijgen, haha dat zou ik ook wel erg leuk vinden niet voor onszelf ma ook voor opa&oma.. die hebben alleen ma kleinzoons.

2febr mogen we na de geslachtsbepaling dus ik bn wel erg benieuwd.

gister gekeken na een wagen ik vin de bugaboo helemaal leuk maar toch wel super duur, ef op mp gekeken en daar staan ze veel goedkoper, vnaaf gaan we bij eentje kijken als tie er goed uitziet neem ik hem mee de bekleding kan ik wassen dus zoon ramp is het niet.

verder weinig veranderingen ik merk wel dat ik wat fitter word. gelukkig!

groetjessss

4. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Kwaaltjes komen en gaan dus zegt niks, je zegt zelf al dat je al weinig kwaaltjes had maar had wel goede echo toch????

Ikapika gelukkig hoef jij het niet alleen te doen hopelijk ben je snel schoon en kunnen jullie over nieuw beginnen sterkte vandaag.

5. Eef27

Eef27 Lid

14 okt 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ikapika wat heftig zeg. Ik heb gisteren al even weer bij gelezen, maar wilde toch even reageren. Ik wens je veel sterkte! En lekker hier blijven kletsen/lezen als het goed voelt!

@ bugaboo, wij kunnen ws een overnemen van mijn nicht en haar man. twee keer gebruikt. dat lijkt ons wel ideaal, want het is een hele mooie wagen! Anders had ik zelf denk ik nooit één nieuw gekocht.

@ hier. ik lees bijna dagelijks mee hoor meiden, en leef ook echt met iedereen mee. Ik heb alleen erg weinig energie de laatste twee weken. Ben ook ziek geweest en nu weer heel erg verkouden. niet altijd de puf om te reageren, maar vind het erg fijn om mee te lezen. Ik ben ook regelmatig nog erg misselijke. Ik moet echt heel regelmatig eten, en dat terwijl ik soms nergens zin in heb.. Vanochtend en gisterochtend mijn ontbijt aan de wc gedoneerd.. daarna was het goed.. Stom toch?

Vanmiddag op kwart voor drie de tweede echo.. Ik hoop dat ik straks een succesverhaal kan posten :) Volgens de vorige echo twee weken geleden ben ik een week korter zwanger dan mn banner zegt. Ben benieuwd!

6. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    ikapika heel veel sterkte vandaag! hoop voor jullie dat je snel weer een positieve test in je handen mag hebben!

7. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Ik ben me een beetje aan het orienteren op een kinderwagen.

Ik heb alleen veel wensen en veel weinig betalen... Lastig dus

Ik wil
    -Een goed inklapbare kinderwagen (incl zitting, dus niet zoals maxi cosi, dat je eerst de zitting eraf moet halen)
    -Vier (grote) wielen, moet er ook mee door het bos kunnen
    -Makkelijk te sturen (ook met 1 hand)
    -Zit gedeelte moet van me af en naar me toe kunnen
    -Groot boodschappenmandje, ik doe er alle boodschappen mee

Ik heb een kinderwagen, maar die is naar 2 kinderen aardig versleten. Ik rijd er erg veel mee, en vraag veel van de kinderwagen. Misschiein dat ik nu voor een tweede hands ga, weet ik nog niet. Iemand een idee welke kinderwagen ik moet hebben als ik deze wensen heb?

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113

Ik denk dat er veel wagens zijn die in 2 delen op gevouwd moeten worden.
    Misschien toch een mutsy? Ookal ben ikzelf daar niet weg van. Ik vind de urban jungle ook wel een optie voor jou. Heeft alleen we 3 wielen en zitje kan alleen van je af.

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @danitcha, kwaaltjes komen en gaan, maak je geen zorgen. Ik heb er ook de ene dag veel meer last van dan de andere dag!

@annamama, haha ok! ;) Zal het niet meer zeggen! :)
    Ik reageer ook heftig op medicijnen. Is een zegen maar ook een vloek... Heb vandaag qua misselijkheid wel een goede dag, zelfs nu ik geen medicijnen meer slik. Hoop dat het morgen ook zo is, ben wel misselijk maar het was zelf niet nodig om een bak naast me te zetten! :)
    Ik heb ook last van hooikoorts ed en slikt normaal xyzal. Helaas mag je dat niet slikken tijdens de zwangerschap dus toen we ervoor wilden gaan heb ik tavegil gekregen, dat mag je wel veilig slikken.
    Ik heb nu geen last van hooikoorts dus nog tabletjes liggen. Die mag ik gewoon nu nemen, dat moet ook helpen om de ergste reactie minder te krijgen. Dufheid heb ik ook last van maar ik rij nu geen auto en ben gewoon thuis dus kan zelf bepalen hoe ik mijn dag indeel.
    Ging om half 2 'even een uurtje liggen'.... Om half 5 kwam mijn man binnen en werd ik wakker! Euhhh oeps! ;)

@ikapika, heftig vandaag! Wel fijn dat je niet alleen bent, dat is niet zo slim. Hoop dat het allemaal snel gaat zonder al te veel lichamelijke ongemakken. Knuffel!

@lelie en eef, hoe was de echo?

Ondanks die uren die ik net geslapen heb ben ik nog moe. Vnv vroeg naar bed, hopelijk met minder jeuk!!
    Hoop dat ik snel gewoon weer een beetje mezelf word! Voel me soms echt een zeur.... jeuk, misselijk en volgens mij heb ik nu een blaasontsteking! Whahaha, ik zie het maar als iets lachwekkends!:D

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

meiden hoe was de echo?

Ikapika wat ben je toch een sterke vrouw. Fijn dat je moeder er vandaag voor je is. Heel veel sterkte de komende tijd.

Kim hoe reageerde je vader?

Peony nu maar hopen dat de uitslag snel weg is.

Hier vandaag een bleg dag gehad veel misselijk op het werk.
    Heb ook last van me rug en trekkerig gevoel in me buik. Denk toch te veel gedaan op mijn werk.

Wij mogen 10 jan voor de termijn echo daarna ga ik een afspraak maken voor de geslachtbepaling echo. Denk rond 8 februari plannen ;)

11. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Hoi dames,

Ik heb lang niet gekletst, sorry daarvoor.
    Had er gewoon geen puf voor, wat ben ik moe zeg!!

Ikapika: wat verschrikkelijk voor je!! Hopelijk kunnen jullie het goed verwerken zodat jullie met frisse moed een volgende poging kunnen doen. Sterkte en succes!!!!!

Gister is het gezeur van erge vlagen van misselijkheid begonnen.
    Moet echt zorgen dat ik ieder uur iets eet en dat ik constant blijf drinken. Maar goed, ik mag daar helemaal niet over klagen want ik heb dus nog maar 2,5 weken te gaan en dan is het ergste qua misselijkheid als het goed is weer voorbij. (ivm piek van hgc geloof ik)

Vandaag intakegesprek bij vk gehad, was een leuk gesprek.
    Ze heeft nog geprobeerd om te luisteren naar een hartje maar helaas. Ze hoorde alleen mijn hart.
    Wat wel heel positief eraan was, is dat er een hele goede doorbloeding van de baarmoeder hoorbaar is. Dus volgens haar hoeven we ons geen zorgen te maken. Wij vertrouwen haar volledig dus op naar 22 januari!! Dan hebben we de echo waar de termijnbepaling ook wordt gedaan. En dan mogen we 23 januari weer naar de vk.

Is alles verder oke met iedereen?
    Ik heb niet meer alles kunnen lezen, sorry daarvoor.

xxx

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    lolliebol, klinkt idd goed hoor, en ikneem aan dat je het hartje wel gezien hebt. fijn dat het een goed gesprek was, is toch wel prettig.

ikapika, hoe gaat het met jou? al een beetje besef? ik merk wel dat ik er iedere dag iets minder aan hoeft te denken. in de ochtend en savonds gaat het minder, maar overdag best goed. wacht jij af of het uit zichzelf komt, of liever niet?

vandaag naar de gyn geweest, en helaas hebben ze dinsdag pas tijd voor de curretage. ze plannen het wel tussen de operaties in, maar morgen en maandag zijn er geen gynaecologen die operaties doen die dag. heb geen echo meer gehad, ze vroeg wel of we dat nog wilden, maar ze heeft zelf de echo ook nog gezien, en het is echt zeker dat het vruchtje niet meer leeft. dus we hebben geen echo meer gedaan. Wie weet komt het nog uit zich zelf, en anders nog een paar dagen, dat lukt ook nog wel. durf nog niet verder vooruit te kijken, nog 1 laatste kans op een brusje, en anders is het echt klaar. zo'n kleine kans nog, maar daar wil ik nog niet al teveel aan denken.

en meiden, de kans dat het hartje bij een 2e echo nog gewoon klopt is vele malen groter he, dus laat je inderdaad niet gek maken door de mindere verhalen. stress is niet goed voor de baby! ;)

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Wies: Wat naar dat het zo lang moet duren. Dikke knuf!!! Ik hoop voor je dat het toch natuurlijk komt. Ik snap dat je nog een sprankje hoop hebt. Dat had ik ook tot gisteravond. Mijn lichaam is toen langzaam begonnen met afstoten, maar tot vanochtend alleen bruinverlies. Het is een heftige dag. Ik denk dat ik alles in een keer ben verloren. Ik ben vandaag begonnen met de medicatie en ik voelde vrij snel de krampen komen. Tegen het middaguur waren ze het heftigst. Rond half vijf ben ik gaan plassen en kwam er een enorm stolsel uit (sorry). Vanaf die tijd heb ik wel heftig bloedvelies en behoorlijke krampen. Maar niet meer zo erg. Het lijkt een beetje op jou ervaring, mams123. Morgen de laatste tabletten, ik hoop met minder krampen. Want volgens mij is alles weg. Dan kunnen we weer gaan uitzien naar nieuwe rondes. Het is gek, maar ik kijk er wel naar uit

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    De Mutsy die wij hebben (4-rider) voldoet aan al jouw eisen.
    Je kan hem inklappen als de wandelwageninzet er nog op zit.
    VIer wielen, twee grote achter, 2 kleinere voor. Ik heb de versie met luchtbandjes, dus daarmee kan je ook in het bos rijden.
    Hij stuurt erg makkelijk, zoals bv in de Kruidvat (waar ik altijd plek tekort heb;))
    Zitgedeelte kan beide kanten op. Zo had ik het eerst naar me toestaan (vond ik gezelliger:)) en sinds dat hij 1 jaar is ongeveer heb ik hem omgedraaid. Heeft hij ook wat te kijken.
    Boodschappenmandje zit er niet standaard bij (EUR 50), maar is wel ideaal! Past echt een hoop in! En als de boodschappenmand eraan hangt, heb je zelfs onderop nog ruimte voor een groot pak luiers:)

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heftig hoor meid. Knap zoals je het allemaal doet.
    dikke knuffel!

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Ikapika: Wat een ontzettend moeilijke dag heb je gehad! Wel fijn dat je moeder bij je was, die steun kan je wel gebruiken. Ook ' fijn' dat die tabletten zo snel werken. Het kan maar beter zo snel mogelijk voorbij zijn, en dan kunnen jullie weer verder. Goed dat je zo positief staat tegenover nieuwe kansen! IK hoop voor je dat het weer heel snel raak mag zijn!

@Wies: Alvast veel sterkte voor dinsdag!:(
    Je zegt de laatste cryo is je laatste kans. Wil je niet meer aan een heel nieuwe IVF poging beginnen?

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Meiden de echo was goed vanmiddag.. Mooi gegroeid en kloppend hartje.

Nu ging ik zojuist naar de wc en heb ik echt een enorme slijmsliert verloren.. Ben nu wel een beetje bang dat het de slijmprop was..

Heb de vk een smsje gestuurd, nog geen reactie..

Maak me nu wel een beetje zorgen..

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik verlies ook regelmatig behoorlijk wat slijm. Kan geen kwaad. Schijnt erbij te horen.

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63

Maar zo groot?

Was wel dikke 15cm lang. Bijna cm dik en kon het een paar cm in de breedte uittrekken. T hing eruit bij t plassen..

Vies verhaal i know.. sorry..

Vk schreef net dat t erbij hoort..

Voel me een beetje rauw ofzo nu...

20. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel fijn dat je kunt sms'en naar je vlk!
    Ben je een beetje gerustgesteld nu?

Toen ik zwanger van mijn zoontje was had ik er ook soms last van, dus herken het wel.. Nu nog niet gehad trouwens..

Deel Deze Pagina