klopt,maar zowiezo dat ze daar omheen gaan draaien. dus kan je niks. tis niet voor niks een contractloze baan,zodat zij eronderuit kunnen zonder dat ze perse een goede reden hebben. dat is juist met een baan met contract dan moet je idd echt een heeele goede reden hebben om iemand eruit te gooien en al een negatief rapport hebben opgesteld in de laatste tijd.
Helemaal mee eens hoor, tis wel heel lastig om hard te maken.. Maar ik zou er mn best wel voor doen. Maar zou fijn zijn als ze de antwoorden op mijn vragen heeft, dat maakt t namelijk ook een stuk duidelijker voor mijn beeldvorming
Is nu het risico ook weg? Met die hematoom? En wat was het risico eigenlijk? En waar kwam t vandaan? Of weten ze dat gewoon niet?
Deze vrouw was heel optimistisch... het is geen vloeibaar bloed meer, maar een stolsel geworden, die in een week tijd 2cm kleiner is geworden. Het risico is nog niet helemaal verdwenen...maar het ziet er voor nu goed uit.
Niet helemaal gerustgesteld.... wel wat zonniger gaan inzien.... heb de babydozen weer van zolder gehaald hihi. Maar durf het nog niet in het kastje te doen... na de 12 wk echo,als die goed is. Beetje raar kastje inruimen hihi. Zo vroeg... maar vind het zo leuk... en meteen ff inventariseren wat nog nodig is. Ohhmspannend, peony ook echo gehad... ben benieuwd
Ik ben net terug van de vk en alles was goed! Hartje klopt goed en hij beweegt al flink! En ik ben bijna een week verder dan de gyn de vorige keer dacht, de vk zei nu 9weken 4 dagen het bloed van gisteren was waarschijnlijk een gesprongen bloedvaatje want er was verder niks geks te zien gelukkig. Ben super blij en opgelucht!!!
Jeej!! (Somehow had ik Peony in mn hoofd,.. haha, maar jij was het dus.. Excuus!) Ben blij dat alles goed is! Ga nu wel slapen
Fijn, die goede echo's! Heerlijk meiden! Wij mogen morgen weer. Kan niet wachtend. Ook wel weer spannend hoor! Drukke, beetje vervelende werkdag gehad. Geen zinnom erover uit te wijden maar die hormonene maken me toch anders qua emotie's. Pffff.... Nu gauw slapen! Truste meiden!
Susanne wat mooi om te zien zo. Gigi wat fijn dat alles goed is en lekker weekje vooruit gezet Mamsie spannend succes morgen. Hier weer misselijk fijn zo die nachten en wekker gaat half 6 weer.