Hihi, nee ik mag donderdag weer!! @gigi, jeeej, super meis. Fijn dat alles goed is! @susanne, leuke echo in 3d. Fijn dat je weer iets bent gerustgesteld. En wat is dan het verschil tussen vruchtzakje en dooierzakje? Of is dat hetzelfde? Haha, ik ben ook nog een leek met dit soort dingen.... Meiden met een echo... succes vandaag!! Hier alles rustig. Was gisteravond wel weer misselijk met vlagen. Moest echt weer kleine beetjes eten en dan om het half uur. Zat om kwart voor 9 aan de cruesli met yoghurt... Met een volle buik naar bed! Wij haddne vorige week kleine dingetjes besteld (rompertje/sokjes/slabje) met tekst zoals 'ik pas op mijn opa', 'tantes's knuffel' enz... We gaan het donderdag en aankomend weekend vertellen. Krijg net een mail dat het vandaag wordt bezorgd, jee!! Fijne dag en evt. werkse!!
Geen idee nog.. Zitten nog te wachten bij de eerste hulp. Lijkt wel mee te vallen al heeft ie wel her en der pijn..
Ojee hoop dat ie alleen blauwe plekken heeft. Gigi. Fijn dat de echo goed was en je vooruit bent gezet. Hier. Moet om een uur gaan werken. Pff helemaal geen zin in. Heb nog steeds buikpijn onderin hebbenjullie dat ook? Moet zaterdag ook werken is al de derde op rij.hoop dat ik volgende week niet hoef en ik gewoon weekend kan hebben met mn man.
Meiden, De tranen rollen over mijn wangen terwijl ik dit type. Ook bij ons zit het niet goed. Het hartje klopt niet meer. Ik heb een missed abortion. Ik heb alle symptomen nog maar ons kindje leeft al een week of 2 niet meer helaas. Ik hoop dat alles vanzelf op gang komt.
Mamsiem: jemig wat een verdrietig nieuws! Laat de tranen maar lekker rollen hoor. Jij had toch ook al eerder een kloppend hartje? Hoever was je nu heen? Ik vind het zo verdrietig te horen.... Heel veel sterkte! @gigi: blij te horen dat jouw echo goed was gister! Hier nog steeds jeuk, onrustig slapen en honger!
Mamsie. Wat erg! Dat verwacht je niet als je een goede echo hebt gehad. Dat valt dan echt rauw op je dak.dikke knuffel.
och mamsiem, wat erg!!!! heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. en wat zit een vrouwenlichaam toch achterlijk in elkaar!! xxx
Oh neee mamsie! Wat erg! Heel veel sterkte.... grrr weer vervelend nieuws hier. Ik hoop toch echt dat het hier verder goed blijft gaan. Ik heb 15 jan mn tweede echo... heb het nog nooit zooo spannend gevonden...
@mamsiem, ohhhh meis!! Wat ontzettend verdrietig! Weet niet wat ik moet zeggen! Heeeeel veel sterkte! Wanneer moet je weer heen voor een gesprek ed? Knuffel meis!!
mn vriend vindt dat ik hier maar niet meer moet lezen, omdat het zo vaak misgaat hier... Ik blijf hier wel gewoon hoor.