Dank jullie wel. Lief! Ik kan maar niet stoppen met huilen. Pfff het komt zo onverwachts.... Inderdaad een mooie echo gehad half december. Alles zat goed, geen reden tot zorgen. Geen bloed, geen krampen, niets.... Loop nu al 2 weken met een dood vruchtje in me...... Stom lichaam
Oh wat verschrikkelijk Mamsie!! Echt ongelooflijk! Ontzettend verdrietig. Laat je tranen gaan en veel sterkte. Hoe nu verder? Heb je ook pillen gekregen?
@juf, mijn man zei dat laatst ook al.... Ik blijf ook gewoon gezellig hangen hoor (zolang alles natuurlijk goed blijft gaan). Ben ondertussen wel erg benieuwd naar donderdag... Voelt nog goed en daar ga ik maar vanuit maar het blijft spannend! @hier, ik ga morgen mijn moeder even bellen. Zij is lerares op een basisschool (7/8 combi). Met mijn rug gaat het steeds iets beter dus wil heeel voorzichtig vrijblijvend helpen bij haar op school (toetsen afnemen, 2e leerlijn enz enz). Misschien een paar uurtjes in de week. Ben er lang uitgeweest dus zal wel weer ff wennen zijn maar ik heb er wel weer super veel zin in!! Gewoon weer lekker op school rondlopen. Vind het ook wel weer spannend!
Ik mag morgen weer naar de gyn, maar ik vind het steeds spannender worden. Het kan ook zomaar voorbij zijn
zoals ik al eerder zei ookal gaat het hier met bij wijze van 80% mis als het bij je goed zit zit het goed...is niet afhankelijk van andere vrouwen hun zwangerschappen
Hallo meiden, Kunnen jullie mij ook van de lijst afhalen? gisteren wakker geworden met veel bruin verlies, gelijk gebeld en kon vandaag langs komen voor een echo. Mijn twijfels werden bevestigd, ons kindje is gestopt met 8 weken 4 dagen. Op 8 weken 2 dagen hebben we nog een goede echo gehad, het is heel onbegrijpelijk allemaal. Eindelijk dachten wij dat het goed ging, na twee miskramen, en een traject met clomid om een eisprong te krijgen, maar helaas het heeft niet zo mogen zijn. MamsieM ik wens jij ook heel veel sterkte, en een hele dikke knuffel. alle andere meiden geniet van jullie zwangerschap, het is zo`n wonder...
Mamsie. Hoop voor je dat het vanzelf afkomt en je niet naar het zkh moet. Hier. Net afspraak gemaakt en mag a.s. Dinsdag weer voor de twaalf weken controle. Ben dan elf weken maar aders was er geen plaats op deze locatie en heb geen zin om een drie kwartier te rijden naar de andere locatie. Zal de gyn jopelijk niet erg vinden.
Nee nog niet. We zijn eerst naar huis gegaan, alles even een plekje geven en kijken wat ee gebeurd. Ik heb volgende week een afspraak bij VK staan maar kan maar zo dat ik dat te lang vind duren en eerder wil.
@niki, idd... de verhalen hier hebben geen invloed op jouw kleine! Maar kan mij voorstellen als iemand zich het nieuws heel erg aantrekt (neem aan dat iedereen wel even schrikt) en 'erin blijft hangen' dat het dan misschien wel verstandig is om even afstand te nemen. Dat voelt iedereen zelf wel aan. Ik heb trouwens geen idee wat de percentages zijn voor een miskraam en hoe dat hier is. Voor m'n gevoel zijn er nu al best veel meiden met slecht nieuws... al zijn we natuurlijk ook met best veel! @mamsiem, kan mij voorstellen dat je niet kunt stoppen met huilen! Pfff, heel begrijpelijk!! Het is idd heel onverwachts, zeker na die mooie echo van vorige keer!
@bakkers, ohhhh nee, jij ook al??? Ach meissie, wat verdrietig!! Jij ook heel veel sterkte gewenst!! Heb je pillen meegekregen of wacht je nog even af? Knuffel!
Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar je wordt wel elke keer weer flink met de neus op de feiten gedrukt.
ik weet nog niet wat ik doe, ik kom net bij de verloskundige vandaan, ik denk dat ik vanmiddag even bel met mijn gynaecologe
Ik heb overigens nog steeds het idee dat het goed zit met ons ukje, maar het is en blijft een wonder, en het is absoluut niet vanzelfsprekend dat het goed blijft gaan, dat bewijzen de verhalen hier maar weer helaas.
Mamsie & Bakkers. Dit kan niet waar zijn, wat verschrikkelijk! Na al die weken nog eens, dat had ik toch niet meer verwacht. Ik wens jullie alle sterkte. Susanne, voor jou ben ik erg blij! En wat een mooie echo!