Volgens mij vanaf 8.5 week. Daarvoor had ik een rokje met giga elastiekband... Eigenlijk ook een zwangerschapsrok. Moet zeggen dat mijn giga buik wel even weg was. En nu is er weer een buikje. Maar wel veel minder dan eerst.
@Ikapika: gun het je zo meid dat je gauw weer een positieve test in handen hebt! @Niki: Succes vandaag! Joehoe!!! Vandaag 12 weken! Mijn buik is ook wel wat dikker, maar denk doordat de baarmoeder wat groeit je darmen ook weggedwuwd worden. Gelukkig ligt mijn placenta achter, ben daar blij mee hoop de baby goed te kunnen voelen, vorige zwangerschap was dat niet zo sterk. Ik heb dat kriebel/vlindergevoel ook wel maar eigelijk was dat 1 van mijn vroege zwangerschapssymptomen, dus geloof zelf niet dat het de baby is die beweegt. Kijk er echt naar uit om het weer te voelen elke dag! Meiden met goede echo: fijn!
Ik wissel de positiekleding af met mijn gewone broeken. Sommige passen nog wel, maar mijn skinny jeans zitten echt niet meer comfortabel! Ik werd vanochtend wakker met enorme uitslag over mijn buik, liep helemaal door richting bovenbenen en rug Ik had toevallig net sowieso een afspraak bij de dermatoloog (heb psoriasis) en het is waarschijnlijk een allergische reactie. Maar de arts zei dat het ook een zwangerschapskwaal zou kunnen zijn, dat hoop ik toch niet, want dan kan het tot het einde zo blijven! Ik had al steeds last van jeuk, maar nu word ik er dus echt hartstikke gek van :x
net terug van de vk. zag er super uit. de kleine was aan het bewegen en de armpjes en beentjes zagen we en de ruggengraat en 2 hersenhelften. ze dachten net als de vorige keer wel wat korter..dat vind ik heel irritant ookal scheelt het maar een paar daagjes haha. wil niet korter zijn...haha. mn banner maar even aangepast.
Niki. Fijn dat je een goede echo had. Die paar daagjes maakt niet uit al snap ik het wel. Ga zo aan het werk. Eerst mn auto uitgraven.
@niki en mams123, super dat de echo goed was! @gigi, ohhh jeuk, wat erg! Ik ben erg blij dat ik daar geen last meer van heb! @kim, mijn buik wisselt ook. Eerst wasi redelijk snel al duidelijk te zien, toen werd het minder en sinds een paar dagen heb ik het gevoel dati weer terugkomt, ook 's ochtends meteen al zichtbaar. Het zal ook wel schelen dat ik nog een aantal broeken heb die mij eigenlijk iets te groot zijn! Mijn skinny jeans die al strak zat kan ik idd ook niet meer aan...
Ik ben toch eens aan het kijken naar duowagens... Ik dacht mn zoontje kan wel op zon plankje. Maar als je de stad in gaat, dan blijft hij vast niet zo lang staan... Ik vind duowagens vooral lomp en lelijk... Nu zag ik de phil and teds promenade, die vind ik wel mooi... Maar hij kost zon 800 euro en dan moet je er nog een duozit bijkopen... Duur! Op marktplaats staan wel phil and teds, maar de promenade niet echt. En bij de promenade zit een kinderwagenbak, bij de anderen een babynestje. Ik weet niet of zon nestje wel fijn is. En dan nog iets. Ik heb een eenpersoonsfieskar, omdat die nog in gangpaden van winkels past. Ik dacht als er een tweede komt, dankan de oudste in een fietsstoeltje. Maar ja, weet het probleem als ik de stad n ga of naar de markt ( wat ik zeker 1x per week doe of vaker). Dan zou mn zoontje moeten lopen. In de drukke stad zie ik dat niet zitten. Ivm bekken kan ik mn zoontje dan waarschijnlijk niet op mn rug dragen. Ik dacht dan doe ik de baby in mn drager (manduca) en zoontje in fietskar als ik in de stad ben. Maar dan moet ik steeds de fietskar ombouwen als ik in de stad ben. De baby ligt in een speciale hangmat en mn zoontje moet in de peuterzitting. Dat is een heel gedoe om dat 2x per winkelsessie in de stad om te moeten bouwen. Maar om nou mn kinderwagen en fietskar (beide nieuw gekocht en 1 jaar in gebruik) op marktplaats te zetten en een duowagen en duofietskar te kopen... Dat kost veel geld en zoveel zal ik niet voor onze huidige wagens krijgen... Lastig.. Lastig..
Maar de urban jungle is toch naast elkaar? Dan is het nog een brede wagen. Ik heb wel een fietskar nodig. Dat geeft je veel vrijheid.
Oh en een brede of lange duowagen past niet in onze kleine gang en niet in het schuurtje (ook heel klein). In woonkamer is geen optie ivm katten... Oh nu wil ik echt verhuizen...
1 - 15 Augustus 2013 Mama's Bevallingslijst♥ 25 juli 2012 Rose1982, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles 30 juli 2013 Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding 31 juli 2013 Lelie84, 28 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, borstvoeding. Mixje, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, zm borstvoeding, verassing! 1 augustus 2013 BabyR, 25 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Anja44, 32 jaar, 2e kindje Marloes82, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Truebabylove, ? jaar, ? kindje, ?, ? Annamama, 3e kindje 2 augustus 2013 Hazel, ? jaar, 2e kindje 2dewolk, ? jaar, 2e kindje Babystew, 22 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding, verrassing! 3 augustus 2013 Mooo, ? jaar, 2e kindje Senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv Juf85, 27 jaar, 2e kindje, zh, bv Peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, verrassing 4 augustus 2013 Heppiepeppie, 23 jaar, 1e kindje Minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Eef27, 27 jaar, 1ste kindje, bv, l.eeuw.arden Brademarie, 32 jaar, 2e kindje, fv, zh, omgeving den haag Lolliebol, 25 jaar , 1e kindje anne19791980 32jaar, 2ekindje, ziekenhuis, flesvoeding verrassing! 5 augustus 2013 Mamaloe1973 , 39 jaar, 4e kindje Summer1987, ?, 1e kindje, ? Marszie, 23 jaar, 1ste kindje 6 augustus 2013 bijoux , 28 jaar , 3e kindje , ziekenhuis , bv angelique1603,25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 7 augustus 2013 Kim11, 23 jaar, 2e kindje, thuis/zh?, flesvoeding, am.ster.dam SM1990, 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, D.en He.lder 8 augustus 2013 19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf Danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles Suusje83 29 jaar, 2e kindje Lotte1986, 24 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding (omg, V.e.n.l.o.)Verrassing Gigi85, 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis 9 augustus 2013 10 augustus 2013 Love84, 28 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding Luvv, 31 jaar, 3e kindje, ZH, FV Redhead, 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding 11 augustus 2013 Tilaena, 35 jaar, eerste kindje, zh, fles 12 augustus 2013 PCOmama, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV, Almere Krullie88, 24 jaar, 1e kindje, ZH, BV Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv verrassing! 13 augustus 2013 Smurffin, 25 jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Kortekol, ? jaar, ? kind 14 augustus 2013 15 augustus 2013 marjanna, 29 jaar, 2e kindje, zh 16 augustus 2013 Niki86, 26 jaar, 2e kindje, bv Nog onbekend Lelie84, 28 jaar, 1e kindje Lunap, 29 jaar, 1e kindje Leonizzie, ? jaar, 2e kindje Mams123, 24 jaar, 1e kindje, zh/thuis?, kolven/fles (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken 16-01: niki86, vk, termijnecho 21-01: Cappucinno, echo en intake 21-01: Lotte1986, intake vk + echo 22-01: Tilaena intake Erasmus mc oa echo 22-01: MiniMe81, intake vk 25-01: Danitcha, combinatietest 28-01: niki86, combinatietest 28-01: Kim11, combinatietest 29-01: Luvv, combinatietest 31-01: Rose, vk controle 31-01: Gigi85, vk, echo 31-01: Peony84, vk controle 05-02: Rose, geslachtsbepaling jan koning 07-02: Mixje, controle 08-02: Marszie, controle 08-02: Kim11, geslachtsbepaling Drs. Papa 09-02: MiniMe81, geslachtsbepaling Lommel 11-02: niki86, vk, controle 12-02: Kim11, vk, controle 15-02: niki86, geslachtsbepaling\ 18-02:anne19791980 gyn controle 06-03: MiniMe81, 20-weken echo 06-03: Rose, 20-weken echo 11-03: MiniMe81, controle gyn Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Niki heb je even veranderd. Fijn dat alles goed is en mooie echo hoor. Altijd jammer om terug gezet te worden!!
Ff ego berichtje.. Sids gister buik pijn en kramp denk in baarmoeder erg pijnlijk sinds een uur dus mag ff naar de gyn moet er om 1 u zijn Ben best bang heb dit nog nooit gehad
Kortecol, sterkte met je moeder. Ikapika, fijn om even wat van je te lezen. Je kunt het nu afsluiten en hopelijk word je weer snel zwanger! Mamsie, ik weet niet of je meeleest, maar hoe was jouw gesprek bij de gyn? Heeft het zelf al losgelaten of ? Meiden met een echo, wat fijn! Ik lees alleen maar positief nieuws Niki, je hebt een gezond kindje in je, een paar dagen meer of minder maakt niet uit. Daarbij zegt het termijn niets. Soms groeit het vruchtje wat sneller of langzamer, het kan dus eerdaags ook weer een groeispurt maken. Doordat ik met ivf zwanger ben geworden, weet ik precies hoe lang ik zwanger ben. Maar iedere echo ligt het vruchtje iets voor of achter bij het termijn. Dus wees gewoon blij met goede echo! Rose, ik ben ook geweest! Wat een bevalling haha! Ik heb alleen iets teveel van die zakjes genomen (in de bijsluiter stond max 6 per dag), dus nu het eenmaal op gang is ben ik aan de diaree. Ik ben al gestopt met de zakjes, maar het stopt nog niet. Sinds ik ben geweest is m'n buik opeens ook weer platter, dat is de minder leuke kant ervan. Maar goed, die zal de komende maanden nog wel dik genoeg worden . Fijn dat je ook geweest bent, wat een fijn gevoel hè! Over de vriend in coma, hij is bijgekomen! Nog lang niet de oude, maar hij reageert wel (lachen, woordjes zeggen, knijpen). Ik heb me aangemeld bij de vlos. Nu krijg ik dus geen termijnecho, omdat ik er al 3 in het zkh heb gehad, najaaa. Daar is het laatste woord nog niet over gezegd. Verder merk ik wel dat ik tegen m'n hcg piek aanloop. Moe, moe, moe. Ik slaap heel veel en als ik wakker ben voel ik me lusteloos.
had ik maandag ook heel erg. leek wel ongi pijn. is groeien van de baarmoeder waars. ga je nog wel meer voelen.. maar wel fijn dat je even terecht kan.