@kim11 Laatste menstruatie begon 27/11. Dan komt er 3/8 uit. Maar ergens op een andere site, als ik mn ei in vul komt er 9/8 uit! Die was ws op 15/11. Cyclus was 33 of 32 dagen nadat ik in juni met de pil gestopt ben.
Ja hihi, daar schijnt de kans door groter van te worden, als de periode van gemeenschap en ovulatie langer is. Volgens de chinese geboortekalender zou het ook een meisje moeten worden. Mijn vriend heeft het steeds over hij haha. Ik ben echt benieuwd Mij maakt het niets uit.
Bij mij zegt de chinese kalender een meisje. Maar je gevoel kan heel duidelijk zijn hoor. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik bij conceptie al dat ik zwanger was, en wist ik mijn hele zwangerschap 100% zeker dat het een jongen was. De 20weken echo bleek geen succes dus ik wist niet wat het ging worden tot de bevalling. Zelfs toen hij geboren was, wist ik het 't eerste half uur nog niet! Hele zwangerschap wilde ik bewijzen dat het een jongen was, en na de bevalling dacht ik helemaal nergens aan en had ik nog niet eens gezien wat het was tot iemand na een half uur vroeg, goh wat is t eigenlijk?.. Ehhhh.. oh geen idee eigenlijk
Ik weet niet echt wat mijn voorgevoel zegt. Ml denkt een jongen. In zijn familie zijn bijna alleen maar jongens dus wat dat betreft denk ik ook een jongen. We willen het ws wel weten als het te zien is @ kim11 hihi nee 27/10 moet het zijn
goedemorgen meiden We mogen weer aan het werk alleen geen zin haha als ik uit het raam kijk dat daar een auto die eerst schoongekrabt moet worden Trouwens nu weet ik weer wat het was ochtend misselijkheid pff heb net 15 min staan overgeven. Werkse meiden en anders fijne dag.
Morgen meisjes, Poeh, wat een nacht... B wilde de slaap niet vatten tot een uur of 23.00 uur en werd om 3.30 uur ook nog eens wakker. Daarna kon ik de slaap. Niet meer vatten. Ik werk normaal gesproken op woe, do, vr, maar nu een dagje geruild. Maandag, bah! Leuk, al die verhalen en gedachten over het geslacht. Hier geen idee... Als ik m'n eisprong pas laat had zou de kans op een joingen groter zijn en mocht ie geweest zijn wanneer ik dacht dan is de kans op een meisje groter. Wat betreft de uitgerekende datum, ik wacht gewoon maar af tot de echo voor ik m'n banner verander
Hi Dames, Kan ik ook nog meekletsen hier? Uitgerekende datum is 9 augustus. Heb al een heel lief dochtertje van 10 maanden. En vind deze eerste weken weer zoooo spannend. Heb voor mijn dochtertje een mk gehad. Bij beide zwangerschappen had ik bloedverlies de eerste weken. De eerste is dus een mk geworden en de tweede is het mooiste geworden wat me ooit overkomen is!
Goedemorgen! Anne, welkom en gefeliciteerd meid! Hopelijk deze keer zonder bloedingen! Redhead, pfff lekker zo'n nacht en dan nog werken ook. Succes meid! Rose, aaaahh dat zijn van die verschijnselen die niet perse hoeven he! Hoop dat het eenmalig was voor je! Geslacht, chin.kalender zegt meisje. Heb 3 pendels gehad die nov zeiden, 2x een meisje, 1x een jongen. Nog geen voorgevoel. Zou een meisje wel heel erg leuk vinden. Mijn ouders hebben 4 kleinkinderen, allemaal jongens dus zij zouden een meisje vast ook leuk vinden. Hier nog lekker een weekje vakantie. Heerlijk even bijkomen van een druk weekend!
goedemorgen allemaal, Hoe gaat het verder met de rest van de dames? @nieuwe dames welkom Hier al een week lang last van misselijkheid, maar vandaag is het echt een ramp komt er alleen nog niet uit. hmmmm misschien niet zo handig om chocomelk te drinken maar is zo lekker
Goedemorgen meiden! Tjee, wat zijn er veel meiden met schildklierproblemen! Hoop dat alles goed gaat tijdens jullie zwangerschap! @mixje, zooo dat is niet even naast de deur! Ben je daarheen verhuisd? @redhead, welkom en gefeliciteerd!! Zwaar nachtje gehad dus!! @kim, whahaha lachen dat je al die tijd wilt weten wat het wordt en dan vervolgens gewoon vergeet! Maar grappig, ik wist ook dat ik deze ronde zwanger zou raken. Klinkt een beetje zweverig maar het was zo'n duidelijk gevoel! @rose, ohhh meid wat vervelend dat je zo misselijk bent! Getsie!! @anne, jij ook welkom en gefeliciteerd!! @smurffin, whhaha! Chocomelk... Ik ben helemaal niet misselijk maar daar moet ik echt niet teveel aan denken! @hier, alles z'n gangetje. Heb gelukkig geen bruinverlies meer gehad. Verder voel ik mij nog steeds prima. Ik denk wel dat ik snel voor een nieuwe bh moet. M'n borsten zijn voller en zwaarder geworden. M'n oude bh past nog wel maar hij zit echt niet lekker meer... Straks bellen voor een afspraak voor de 1e echo! Jeee!!
Bevallingslijst 1-15 aug '13 30 juli Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding 01 augustus MamsieM, 30 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding BabyR, 25 jaar, 2e kindje Rose1982, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Anja44, 32 jaar, 2e kindje Peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, omg. H.oorn (N-H) Marloes82, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding 02 augustus Wies31, 34 jaar, 2e kindje, zh, fles Hazel, ? jaar, 2e kindje 2dewolk, ? jaar, 2e kindje 03 augustus Anne19791980, 32 jaar, 2e kindje Mixje, 31 jaar, 2e kindje, zh, zo mogelijk bv Mooo, ? jaar, 2e kindje Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv, omgeving Haarlem Senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv 04 augustus Heppiepeppie, 23 jaar, 1e kindje Minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Tilaena, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles Eef27, 27 jaar, 1ste kindje, bv, l.eeuw.arden 05 augustus Mamaloe1973 , 39 jaar, 4e kindje 06 augustus bijoux , 28 jaar , 3e kindje , ziekenhuis , bv 07 augustus Kim11, 23 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, am.ster.dam 08 augustus 19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf Danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles 10 augustus Mama-in-love, 30 jaar, 2e kindje, zh, bv 13 augustus Smurffin, 25 jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Lotte1986, 24 jaar, 2e kindje, bv ?? augustus Brademarie, 32 jaar, 2e kindje Lelie84, 28 jaar, 1e kindje Lunap, 29 jaar, 1e kindje SM1990, ? jaar, ? kindje Leonizzie, ? jaar, 2e kindje Juf85, 27 jaar, 2e kindje, zh, bv Afspraken 03-12: Wies31, gyn echo, MvM 03-12: Tilaena, MvM 05-12: Brademarie, gyn echo 10-12: Peony84, MvM 12-12: Rose1982, echo 14-12: Hazel, gyn, echo 17-12: Tilaena, gyn 17-12: Bijoux gyn echo 18-12: MiniMe81, gyn echo 19-12: MamsieM, vk echo 19-12: Ikapika, vk 20-12: BabyR, vk echo 21-12: Lunap, intake vk 21-12: Senna82, vk, echo 21-12: Danitcha, echo 24-12: Lotte1986, echo 27-12: Marloes82, vk 27-12: Nynke1980, vk, echo 27-12: Heppiepeppie, vk, intake 28-12: Juf85, vk, echo 31-12: Juf85, vk 02-01: Heppiepeppie, vk, echo 07-01: Lunap, vk echo
Hallo allemaal mag ikook nog opde lijst? vewachting is 10 augustus endenk thuis bevallen en bv en is 2de kindje en ik ben 28 jaar gr love84
welkom nieuwe mensen en gefeliciteerd!!!! @smurffin heb liever chocomelk dan melk, want melk vind ik helemaal niet lekker en word ik veel sneller misselijk van, maar ik heb altijd al probs gehad met zuivel, dus ik hou het bij vla en kwark etc. over half uurtje komt MvM langs... spannend... denk dat mijn urine niet zo geconcentreerd is, moest vannacht elke 1,5-2 uur naar het toilet, vast van de spanning lol.
mag ik ook op de lijst? Sta er nog niet op zag ik. Luvv, 31 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, 19 december eerste echo bij de gynaecoloog.. ivm de doodgeboorte van onze 2e dochter word ik misschien alleen wel eerder ingeleid (juli) maar officieel 9 augustus uitgerekend dus wil graag met jullie meekletsen.
Bevallingslijst 1-15 aug '13 30 juli Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding 01 augustus MamsieM, 30 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding BabyR, 25 jaar, 2e kindje Rose1982, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Anja44, 32 jaar, 2e kindje Peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, omg. H.oorn (N-H) Marloes82, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding 02 augustus Wies31, 34 jaar, 2e kindje, zh, fles Hazel, ? jaar, 2e kindje 2dewolk, ? jaar, 2e kindje 03 augustus Anne19791980, 32 jaar, 2e kindje Mixje, 31 jaar, 2e kindje, zh, zo mogelijk bv Mooo, ? jaar, 2e kindje Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv, omgeving Haarlem Senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv 04 augustus Heppiepeppie, 23 jaar, 1e kindje Minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Tilaena, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles Eef27, 27 jaar, 1ste kindje, bv, l.eeuw.arden 05 augustus Mamaloe1973 , 39 jaar, 4e kindje 06 augustus bijoux , 28 jaar , 3e kindje , ziekenhuis , bv 07 augustus Kim11, 23 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, am.ster.dam 08 augustus 19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf Danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles Luvv, 31 jaar, 3e kindje, zh 10 augustus Mama-in-love, 30 jaar, 2e kindje, zh, bv Love84, 28 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding 13 augustus Smurffin, 25 jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Lotte1986, 24 jaar, 2e kindje, bv ?? augustus Brademarie, 32 jaar, 2e kindje Lelie84, 28 jaar, 1e kindje Lunap, 29 jaar, 1e kindje SM1990, ? jaar, ? kindje Leonizzie, ? jaar, 2e kindje Juf85, 27 jaar, 2e kindje, zh, bv Afspraken 03-12: Wies31, gyn echo, MvM 03-12: Tilaena, MvM 05-12: Brademarie, gyn echo 10-12: Peony84, MvM 12-12: Rose1982, echo 14-12: Hazel, gyn, echo 17-12: Tilaena, gyn 17-12: Bijoux gyn echo 17-12: Peony84, gyn 1e echo 18-12: MiniMe81, gyn echo 19-12: MamsieM, vk echo 19-12: Luvv, 1e echo 19-12: Ikapika, vk 20-12: BabyR, vk echo 21-12: Lunap, intake vk 21-12: Senna82, vk, echo 21-12: Danitcha, echo 24-12: Lotte1986, echo 27-12: Marloes82, vk 27-12: Nynke1980, vk, echo 27-12: Heppiepeppie, vk, intake 28-12: Juf85, vk, echo 31-12: Juf85, vk 02-01: Heppiepeppie, vk, echo 07-01: Lunap, vk echo Luvv en love 84, jullie staan erbij! Ook mijn eigen afspraak..... 17 dec 1e echo! Spannend!!!
Peony het zou mij niks verbazen als mijn ei niet toch 3 dagen eerder is geweest. Ik doe morgen vroeg denk ik mijn clear blue met indicator. Maar denk dat die gewoon 1-2 aangeeft. Ik heb ook rond de 5 weken de vorige keer een bloeding gehad. Het betekende uiteindelijk niks maar is wel vervelend je wordt er zo onzeker van Heb je het ervoor miss gezellig gemaakt met je man? Je vagina is meer doorbloed en daar kun je ook van bloeden. anne19791980 Ja ik heb precies het zelfde gevoel. Ik voel me totaal niet zwanger. Heb nog niet hoeven overgeven, ben niet misselijk verder alleen rommelende darmen en maag. Beetje gevoelige borsten. Maar bij mijn eerste zwangerschap hoefde je ze echt niet aan te raken. Dat deed gewoon pijn. Daarom ben ik ook heel erg bang dat het niet goed is. All Wij gaan het ook met kerst vertellen tegen mijn ouders. Ik hield nogal van een wijntje en iedereen wist dat. We hebben 24 dec. de eerste echo dus als die goed is kunnen we het ook vertellen. Ik zit alleen met sinterklaas in mijn maag. Als ik dan ook alweer niet drink valt het echt op. Zit te denken om te zeggen dat ik bob ben maar dat ik best een wijntje mag. Neem dan gewoon een slok ofzo. En de rest giet ik weg. Loop wel vaker rond met een wijntje. Ikapika ik maak ook taarten, ik ga voor de kerst een kersttaart maken ( zo valt het in eerste instantie niet op) zodra ze hem dan open snijden is hij rose met blauw. Dan moet het kwartje toch wel vallen. Dus een iets andere versie ervan. eef27 welkom! mama-in-love 5-12 intake MvM en ziekenhuis bevalling mag er bij mij nog aan toe worden gevoegt. Hoe kan ik dat zelf doen dan. Ik kan jou bericht toch niet aapassen? Of is dit nou een hele domme vraag? Kim11 Mijn woonplaats ga ik er niet inzetten. Wil graag anoniem blijven, vriendin van me zit ook op ZP. Kan je wel vertellen dat ik uit noord/midden Limburg kom.
Jaaaa ik mag me hier volgens mij ook melden! Ik heb gisteren en vanochtend getest, vanochtend ook echt een super donker streepje! Ik ben 27, het is ons eerste kindje en ik denk dat ik 6 augustus ben uitgerekend. Ik word dadelijk door de huisarts teruggebeld, omdat ik niet weet of ik naar de verloskundige of naar de gyn moet, omdat ik een vorm van reuma heb. Ik vind het super spannend allemaal en kan het eigenlijk nog nauwelijks geloven!