Ff van mezelf wat afspraken toegevoegd!!! Hopelijk lukt het via mobiel. Heb intake vk met 8,5 week en echo pas met 10 weken. Zie dat de meeste die eerder hebben maar mijn verloskundige doet echo pas met 10 weken op z'n vroegst.
Positieondergoed bij mijn eerste heb ik wel positieondergoed gekocht van de hema. Was toen ruim 50 kilo zwaarder dan nu. Nu ben ik dat echt niet van plan zo lang mijn strings en hipsters goed zitten.
Wat een leuk welkom zo hier . En wat is er veel gekletst op zo'n dag zeg! Tijdens m'n werk houd ik het maar niet bij, maar gelukkig de komende twee dagen vrij om lekker mee te kletsen. Nog even voor de lijst: "Uitgerekend" op 5 augustus, 28 jaar, 2e kindje, ziekhuis (waarschijnlijk keizersnede...), borstvoeding, omgeving Haarlem. Hoop dat ik het goed gedaan heb zo . Nu naar bed, want ik ben echt gesloopt. Morgen ben ik weer gezellig!
Hey red! Oh moet dat er ook allemaal bij hahahaha....wacht effe... Uitgerekend...tja is hier een beetje moeilijk maar denk rond 10 aug. Ziekenhuis en borstvoeding. Kreeg pas na 8 dagen overtijd een positieve test....heb een laat ei gehad. Dus het was een beetje gokken mijn banner. Morgen bel ik het zk ben eens beneiuwd wanneer ik de echo krijg....
Bij jou is het inderdaad echt gokken, Lov! Hier ook niet echt een idee hoor. Ik lees alle data tussen de 3 en 8 augustus, dus ik heb maar voor de laatste gekozen . Nee, niet zo'n honger juist... DORST! Edit: Ok, toch maar 5 augustus
Hahaha ja we wachten de echo maar af.... Dorst herken ik wel,van de eerste zwschappen.... Vanmorgen was ik gelijk slecht vannde honger.....en ook dat herken ik hahaha
Hey Lov, wat leuk dat je bent doorgeschoven! Wat grappig Redhead, ik ben ook uit de omgeving Haarlem Over eten gesproken... ik heb best trek. Ik had vandaag twee boterhammen mee, maar dat was eigenlijk te weinig. Net avondeten gemaakt, maar na twee happen stond het me tegen Misschien straks nog maar een boterham.
Was al aan het zoeken....hahahaha vond jullie even niet. Ja ik had het al begin vorige week dat het warm eten me niet smaakte...al een teken dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn... Maar het gaat nu nog wel....hier begint het meestal rond de 6 weken al die kwaaltjes. Ben eens benieuwd hoe het deze keer zal gaan.
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!! Hebben jullie het ook zo koud?! Brrrrr Sinds gisteren echt heel koud, nog zeerdere borsten en vanavond na een paar hapjes warm eten (favoriete zelf gemaakte bami) werd ik er al beroerd van en na een half uur kwam t er toch echt uit.. Straks lekker wat yoghurt ofzo...
@lov, welkom hier!!! En gefeliciteerd!! Mijn trek wisselt nogal. Had als lunch genoeg aan 1 peer. Kreeg echt verder niets weg. Vnv spruitjesstampot (super lekker) maar zat na een paar happen al vol. Vanmorgen had ik daarentegen een grote kom met yoghurt en cruesli op en een appel en had daarna nog wel trek... Verder iss veel dorst, kan soms zo 2 grote glazen water achter elkaar opdrinken. Terwijl ik echt wel genoeg drink. Hoorde net dat Kate Middleton ook zwanger is. Ze wilde het dec bekend maken dus denk dat ze nu 10 weken is ofzo? Ze was nu opgenomen in het zh vanwege extreme misselijkheid... tja, dan liever maar dorst en veel of weinig trek!! Wel grappig, bijna tegelijk getrouwd en nu tegelijkertijd zwanger. @brademarie, ik heb het ook zoooooo koud!! Alleen door douchen krijg ik het warm maar ja dat is zo slecht voor je huid. Nu voortaan maar 's avonds douchen (kom er net onder vandaan), dik huispak aan en met een dekentje en kruik op de bank..... Brrrr!! Had het voor en vlak na mijn nod lekker warm, dat was een stuk fijner!!!
Dank je peony! Ja idd ze is ook zwanger.....leuk! Ja lijkt me niet fijn hoor zo misselijk zijn... Ja hoor ik heb weer honger!! Hahahaha
Ik heb ook de hele tijd honger, maar als ik dan eet ben ik daarna misselijk. Ga morgen maar proberen om verdeeld over de dag wat kleinere porties te eten. Heb er echt al last van, had ik niet verwacht zo vroeg! Sowieso veel last van buikpijn, veel gerommel in mijn buik. Ik denk trouwens dat ik morgen nog de digitale test doe, vind ik toch wel weer spannend
@lov, pff nee! Ik hoop ook echt dat ik niet misselijk word. Spugen vind ik niet erg maar misselijk vind ik altijd zo beroerd (letterlijk en figuurlijk).
Ja ik was wel misselijk maar niet extreem erg.......gewoon zwanger misselijk.....honger en misselijk tegelijk hahahaha Vriendin van mij kon nog niet de ijskast openmaken en ze moest al spugen