Lijst vind ik prima, ben trouwena 32 jaae en 3 augtus uitgeteld. Nynke, wat mij betreft kun je hier meekletsen hoor. Proficiat iig met je zwangerschap. Morgen ga ik de andere test gebruiken van de 2voor5. Ben benieuwd of de streep dan donkerder is
WIEISWIE MamsieM, 30 jaar, 2e kindje Wies31, 34 jaar, 2e kindje BabyR, 25 jaar, 2e kindje Anne19791980, 32 jaar, 2e kindje Brademarie, 32 jaar, 2e kindje Rose1982, 30 jaar, 2e kindje Mamaloe1973, 39 jaar, 4e kindje Nynke1980, ? jaar, ? kindje UITGEREKEND 30 juli: nynke1980 1 augustus: MamsieM 1 augustus: BabyR 1 augustus: Rose1982 2 augustus: Wies31 3 augustus: Anne19791980 5 augustus: Mamaloe1973 ? augustus: Brademarie Afspraken 5 december: Brademarie, gyn echo 12 december: Rose1982, echo
WIEISWIE MamsieM, 30 jaar, 2e kindje Wies31, 34 jaar, 2e kindje BabyR, 25 jaar, 2e kindje Anne19791980, 32 jaar, 2e kindje Brademarie, 32 jaar, 2e kindje Rose1982, 30 jaar, 2e kindje Mamaloe1973, 39 jaar, 4e kindje Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje UITGEREKEND 30 juli: nynke1980 1 augustus: MamsieM 1 augustus: BabyR 1 augustus: Rose1982 2 augustus: Wies31 3 augustus: Anne19791980 5 augustus: Mamaloe1973 ? augustus: Brademarie Afspraken 5 december: Brademarie, gyn echo 12 december: Rose1982, echo
Welkom nieuwe zwangere meiden Nynke ik twijfel ook een beetje of ik eind juli of begin augustus uitgeteld ben. 19 okt was me eerste dag van mijn menstruatie. Wat een mooie banners allemaal
Ik ben officieel ook 31 juli uitgerekend maar heb een late eisprong gehad. Weet dus zeker dat het begin aug zal worden. Over een paar weekjes eerste echo dus dan weten we het.
@mamsieM: Heb niet heel veel klachtjes.. Bij mijn eerste zwangerschap was ik al misselijk voor ik ging testen. Dat heb ik nu niet. Wel gevoelige borsten en veel koud.. Dus ik vind het nog wel spannend. Jij al veel klachten? @Rose1982: Mijn laatste menstruatie was 23 oktober. En ik was vrij regelmatig 28 dagen. Hoe lang was jou cylus vaak? Wel leuk dat bijna iedereen (sorry mamaloe1973) zwanger is van 2de kindje. Ik ben nog aan het twijfelen of ik al een afspraak ga maken bij de vk... Wat ook wel erg leuk is, is dat mijn zusje nu 8 weken zwanger is van haar eerste! Dus gezellig samen zwanger!
Ja, als je dan uitrekend kom je op 29 juli.. maar ja, niks is zeker. Ben je van je eerste op tijd bevallen? Ik ben van mijn dochter met 42+1 bevallen. Dus ga er vanuit dat dat nu ook weer zo is.
Nynke, ik zie dat je spontaan zwnager bent. Bij de eerste de MMM. Super zeg! En erg leuk dat je zusje ook net zwanger is. Hier 2 vriendinnen ook zwanger. 1 is al 26 weken (bij de eerste waren we tegelijk zwanger, zit 4 weken tussen haar dochter en mij zoon), de ander is 20 weken (ook tegelijk met mij zwnager bij de eerste. mijn zoon is 20 weken ouder als haar dochter)
@mamsieM: Ja, onze dochter heeft er lang over gedaan.. Toen ik vanmorgen testte was ik dan ook wel enorm verbaasd dat de test positief was... Je verwacht het gewoon niet. Mijn zusje heeft in augustus een miskraam gehad en is nu nog erg voorzichtig met haar blijdschap. Dat maakt het voor mij nu wel lastig. Ik moet haar nog vertellen dat ik zwanger ben.. Jij plant het wel erg goed samen met je vriendinnen! Wel leuk hoor! Straks met de beide vriendinnen naar de 9 maanden beurs?
Ik ben ingeleid met 37,4 dagen mijn vliezen waren gescheurt. Heb er 49 uur over gedaan pffff haha hopen volgende keer niet zo lang
@Rose1982: Oh jee.. Ik hoop zeker voor je dat het deze keer vlotter gaat. Vaak (natuurlijk niet altijd) gaat het allemaal toch iets makkelijker bij de 2de. Dat hopen we dan maar.
Ja bijna allemaal tweede kindje. Ga er hier een uit bed halen. Hoe oud zijn jullie kindjes? Hier is onze dochter 19 maanden
Zoonlief is bijna 26 maanden. Manlief wilde in eerste instantie geen 2e. Na lang praten ging hij overstag