Hahah red doen! Peony misschien leuk om ook een foto van te hebben? Nou meiden ik heb weer genoeg gekletst hahahahah...goed tijden kijken en dan CSI en Bones...heerlijk die maandagavond. Vorige week vroeg ik me nog af of we zwanger waren en ja hoor.....nu weet ik het zker! Heerlijk! Geniet er maar allemaal lekker van! Fijne avond!
@lov, ja een foto is idd misschien wel leuk! Heb ik ook van onze 1e test! En heerlijk he, slapen met je hand op je buik. Al is het hier wel vechten want m'n man z'n hand ligt er ook! Ik ga ook nog ff tv hangen en dan slapen! Truste, tot morgen!!
@Gigi: Welkom hier! Volgens mij 'ken' ik jou nog van eerdere NOD lijsten @Positiekleding: Ik heb nog een zak vol kleding van mn eerste zwangerschap, maar toen had ik mn dikke buik in de winter, en nu zal dat in de zomer zijn. Ik zal dus wel wat nieuwe dingetjes moeten aanschaffen (he wat vervelend). Ik koop ook gewoon bij H&M, prima bevallen en niet zo duur. Als straks de Sale begint, ga ik alvast wat halen denk ik. Ik heb ook veel gewone tuniekjes, shirtjes etc aangehad, die rekken vaak best goed mee, of je koopt een maatje groter. Heb je tenminste wat meer keus dan alleen maar die zwangerschapskleding. Bij mn eerste hoefde ik pas met 20 weken mn positiebroek aan. Ik heb zo het idee dat het deze keer wel wat eerder is, als ik al kijk hoe opgezet mn buik nu al soms is... Ik heb ook al vaker gehoord van de website ASOS | Shop women's fashion & men's clothing | Free Delivery & Returns. Is Brits, schijn je ook leuke positiekleding te kunnen kopen. @Mamainlove: Spannend morgen! Ik duim voor een heeeel hoog HCG! @Peony: Bij H&M valt de zwangerschapskleding (met name broeken) soms wel wat raar. Dus altijd even passen, want je kan niet altijd uitgaan van de maat die je normaal hebt. Normaal heb ik namelijk maat 36, maar ik heb van H&M zwangerschapsbroeken maat 38, maar ook 34 geloof ik. @Angelique en Anne: Ook welkom! @Echo: Bij mijn vk was het met 8 en met 12 weken. Nu moet ik naar de gyn, en mag ik met 7 weken al komen. waarschijnlijk omdat ik medische indicatie heb. @Wies: Joepie! Embryootje heeft de juiste plaats gevonden! Hele zorg minder! Nu lekker doorgroeien en genieten @Onderbroeken: Ik had gewoon van de Wibra/Zeeman hipsters in een maatje groter. Zitten heerlijk en ik draag ze nu nog haha. Ik ga echt niet van die rare, grote zwangerschapsonderbroeken kopen. Met alle respect, maar niet voor mij @Lov: Welkom hier! Gezellig verder kletsen bij de mama's in spe! @Brademarie: Vandaag had/heb ik het steeds koud inderdaad. Maar er zijn ook dagen dat ik het juist warm heb. Over het algemeen meer warm dan koud haha @Honger: Ik had vooral een paar dagen voor NOD ontzettende honger! voor mij was dat een teken dat het weleens raak zou kunnen zijn! Nu niet meer dan normaal eigenlijk. @Buik: Ik heb ook een erg opgezette buik, vooral 's avonds, maar overdag vandaag ook al. Zijn mn darmen, dus ik kon hem nog wel wat inhouden (anders ziet iedereen gelijk dat er iets aan de hand is...) Ik kan ook moeilijk naar het toilet de laatste dagen (grote boodschap). Ik herinner me dat ik dat mn vorige zwangerschap ook had. Hebben jullie daar ook al last van? Normaal kan ik elke dag en zonder problemen, maar nu zit er steeds 1 a 2 dagen tussen, en gaat het veel moeizamer....niet zo fijn. @Lov: ik heb mijn testen van mn vorige zwangerschap ook nog bewaard. De KV2v5. Heb er een beetje transparante nagellak opgedaan en ze zien er nog steeds uit alsof ze vandaag gedaan zijn! Die van nu ga ik ook bewaren (heb er al nagellak op gedaan weer) @Vertellen: Ik ga het ook 'pas' 7 januari vertellen op mn werk. Als alles goed is (echo 18 december) zou ik het best eerder willen vertellen, maar ik wil het graag op een maandag zeggen als iedereen er is, en de weken van kerst en oud&nieuw zitten er dan weer net tussen. Dus 7 januari, en dan ben ik 10 weken. Ik geloof dat iedereen al gaat slapen, dus truste allemaal! zzzzzzzz......
@MiniMe: die tip van de nagellak vind ik een goede. Dat ga ik ook doen. @alle meiden die gaan slapen: weltruste!
Alle nieuwe van harte gefeliciteerd!! @ hier ik kan het nog moeilijk geloven, wel met vlagen misselijk en soort krampjes, digitale dit keer nog niet gedaan. Heb de verloskundige eigenlijk nog niet gebeld...weet niet of dat al te vroeg is zeg maar. Maar de test was vanochtend weer een stukkie donkerder.
Ik ga nog niet slapen hahahaha veel ste vroeg...zei het tegen iemand terug zeg maar ... Zwschapskleding...moet wel een broek erbij hebben....ben 2 x eerder in sept bevallen dus heb nog wel wat over...
Ik heb ook maar 2 broeken geloof ik, dus ik zal er ook nog wel 1 of 2 bijkopen. En ik had veel leggings/treggings en jurkjes aan. Alleen kon ik op een gegeven moment mn laarzen niet meer dicht...
Ohja, dat laarzenprobleem had ik ook. Na de bevalling wilde ik leuke laarzen kopen, maar het duurde evenvoordat ik laarzen weer dicht kon krijgen...
He meiden, even een paar uurtjes weg ivm volleybal en ik moet gewoon 6 pagina's terug lezen ! Weer nieuwe meiden zag ik! Super zeg. Gefeliciteerd! ech: hier bij de 1e ook pas echo met 10 weken. Nieuw beleid bij vk, nu dus met 8 weken een echo (mocht al een week eerder maar manlief had geen plek in zijn agenda). Ontlasting: hier ook moeizaam helaas Kleding: vorige keer vanaf maart tot okt in positiekleding gelopen. Moet er nog wel het eea bij hebben. Mooie reden om te shoppen!
Wat een kletskoppen zijn jullie! Ben ff een dag te werk en ken 12 pagina's terug lezen, nou dikke doei daar heb ik geen zin in Hahaha! Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd! Hier slaan t kwaaltjes toe, zere tieten joh. En moeeeee en misselijk. Dus ik duik er ook in! Truste ladies!
Goeiemorgen meiden! Net de cb met indicator gedaan. 2-3 geeft hij aan. Ik begin nu al last te krijgen van mijn bekken had gisteren best wel pijn, begon in mijn onderrug en straalde door van mijn bil naar mijn achterkant bovenbeen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat pas rond de 30 weken en alleen maar nadat ik lang en zwaar had gewerkt. Gisteren heb ik niet eens gewerkt. Pfff dat belooft wat.