1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

pfff ik heb tot 1 jaar na bevalling pijn gehad weet je dat:$
    Maar dan vooral met sex.....
    Maar ik was binnenin en buiten gehecht..
    Tweede keer hoopte ik zonder inknippen te doen maar nee hoor;)

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Echo wordt hier door VK gedaan bij de eerste afspraak. 20-weken echo is alleen bij een externe organisatie.

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ouch :(. Ik ook ook veel (maar gelukkig goed) gehecht. Nu voel ik het nog heel soms tijdens de seks, maar meer een irritatierandje. Heb er helemaal geen last van gehad. Ook niet vlak na de bevalling.

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Als ik jullie verhalen zo lees, heb ik echt een droombevalling gehad. Niks geen gekkigheid, 1 hechting omdat VK het netter vond toch even te hechten. Hoefde niet perse.
    Snel weer hersteld van alles.

Hoop echt voor jullie dat jullie er deze keer beter vanaf komen meiden!

5. juf85

juf85 Niet meer actief

@buienradar: ik woon in Groningen, daar blijft het nog even regenen.
    mn zoontje ligt net op bed. Dus ik ga ook even op de bank liggen.

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Kijk dan is een keizersnee zo gek nog niet;)
    Ook weer een reden om er de tweede keer voor te kiezen (in mijn geval). Ik heb al een litteken, dan heb ik liever dat ze die nog een keer openmaken, en dat de boel vanonder netjes intact blijft:)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik zou juist geen kzsnede willen ondanks die pijn...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nu gaan last meer hoor.....gelukkig;)

9. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @gyn hier een "doorverwijzing" door extreem overgewicht en elke maand controle bij de internist door mijn te langzaamwerkende schildklier, en de verhoogde kans op zwangerschapssuiker en hoge bloeddruk.

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Lov: Gelukkig maar!

Mamsie: Wow, dat klinkt goed inderdaad :). Maar toch ga ik er maar vanuit dat geen een bevalling een pretje is...

Badkamer schoon. Nu de rest nog vandaag en morgen. Zo ontzettend geen zin!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja stel je voor......

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

pffff ik heb al de hele week last van een verstopte neus...kom er maar niet vanaf. Altijd als ik zwanger ben wordt ik sneller ziek...normaal dus geen last van.

Maar ik meen ook dat als je zwanger bent je slijmvliezen opgezwollen kunnen zijn of zoiets?

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier ook! Manlief was ook verkouden maar na een paar dagen niet meer. Ik loop er al een dikke week mee rond....

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik doe ondertussen een poging im een sintgedicht te maken. Pffff weinig inspiratie!
    Vieren jullie het nog?

Wij morgen met mijn familie en zondag met schoonfamilie. Ook eindelijk onze zwangerschap bekend maken!:D

15. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al een week een verstopte neus. Wist niet dat het met zwangerschap te maken kon hebben :)

@ Mamsie: leuk dat jullie het morgen gaan vertellen! Wij gaan het waarschijnlijk ook morgen aan onze ouders vertellen. Ik heb overwogen om te wachten tot Kerst (leek me wel een mooi cadeau!), maar ik kan vooral tegen mijn moeder het niet zo lang stilhouden!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hih wij houden het nog even voor ons...vindt dat altijd wel leuk...

17. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Love, dat is nog ff wachten. Spannend.

Mamsie, wij vieren morgen pakjes avond met zoonlief. Vrijdag met mijn ouders, broers en zussen en zaterdag met schoonfamilie.

18. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Sodeju, wat kletsen jullie veel :$.

Bevallingen: nog geen ervaring mee. Ik ga voor de natuurlijke weg, alhoewel ik een keizersnee helemaal niet erg zou vinden :).

Lov, wat heb je een mooie banner!!! Hier ook al een paar dagen een snotneus. Ik heb nooit het verband gelegd met zwanger zijn, maar het heeft er dus ook mee te maken.

Bijoux, ik heb ook last van die steken. Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat het nog geen bandenpijn is, maar de baarmoeder die aan het oprekken is.

Peony, ik voel me ook af en toe een beetje sjaggi en grumpy. Komt denk ik echt door de hormonen, want anders heb ik er geen last van. Dan herinner ik mezelf eraan dat het komt doordat ik zwanger ben en dan ben ik weer happy :D

MiL, heb je de uitslag van de bloedtest al?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dank je Danchita.....
    Je mag m stelen hoor hahahahaha....
    Ja ik dacht het en aangezien we wel allemaal last van hebben komt het vast door de zwschap hahaha

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier dus ook. Bij de eerste wisten ze het ook al vroeg. Vind die 2 weken wachten al lang dureb ;)

Deel Deze Pagina