1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik zou inderdaad even die test afwachten en me (makkelijk gezegd, ik weet het) nog niet teveel zorgen maken. Ik merk er nu ook een stuk minder van dan bij m'n vorige zwangerschap.

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Yeah wat gaan we snel :)

3. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    MamsieM, "vind ik leuk"

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha mijn marliesjes red!

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @redhead, oh gelukkig, ik ben niet alleen! En idd zonder van mn mooie Marlies Dekkers... Zag trouwens dat zij ook een voedingsbh heeft.... grappig!
    Dit weekend maar eens naar de lingeriewinkel en advies vragen, heb geen zin om iedere 2 maanden nieuwe bh's te kopen.
    Meegroei lijkt mij ideaal maar heb geen idee of dat genoeg steun geeft. Hmmm... maar ff horen!

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    *vind ik ook leuk*

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jaja, was net zo blij dat ik m'n Marliesjes weer pastte :p. Ach, helaaspindakaas...

Ik had van die ontzettend lelijke, maar ja, veel mooier kwam ik ze ook niet tegen. Ja, voor 150 euro per stuk. Maar dat vond ik voor zo'n korte tijd wat overdreven. Nu wel wat gevonden op internet!

8. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @redhead, ik ga ook geen vermogen uitgeven hoor. Na de bevalling kun je dan weer voedingsbeha's aanschaffen... blijf bezig. Nou ben ik sowieso nooit klaar voor minder dan 100 euro maar voor die paar maanden vind ik dat een beetje overdreven. Maar ff kijken of het lukt.
    Heb je die link trouwens? Misschien dat ik die dan pas in de zaak en via internet koop als ze daar goedkoper zijn... ;)

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier bij de eerste meegroeibh's van de Hema aangehad. Ondanks de kleinenre cup (ben geëindigd met een D-cup) gaf het weinig steun.
    Uiteindelijk bij een vriendin (heeft een lingeriewinkel) mooie en fijne bh's van Fila gekocht.

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heb trouwens een eerste buikfoto gemaakt. Staat in mijn fotoalbum;)

11. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @mamsiem, ahhh lief buikje! Mooi hoor, ik zal morgen een foto plaatsen in mijn album! ;)
    En bij de hema hebben ze mijn maat niet. En anders stelt het idd weinig voor. Ik heb echt véél meer steun nodig. Maar het lijkt mij wel geweldig om daar lingerie te halen! :D
    Maar gelukkig dat je vorige keer toch een knappe bh gevonden had. Hopelijk kun je die deze keer weer aan!

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bh's na bevalling etc ook gedragen. Zijn nu dus kapot helaas....

Thnx voor het compliment over mijn foto;)

13. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg! Ik heb vanochtend ook de eerste foto gemaakt :-D

over bh's: mijn a cupje lijkt nog niet echt te groeien... Van mij mag t wel hoor!!

14. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik merk ook niks aan mn borsten, na 7 maanden bv te hebben gegeven is mijn 70c naar een 70b gegaan en ik vind het echt heel erg weinig..

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @mamsiem, hihi, tis gemeend! Erg mooi!
    Balen dat die andere bh's stuk zijn gedragen. Maar dan waren ze hun geld iig waard! ;)

@gigi, haha, hopelijk gaan ze ook nog snel groeien bij jou. En anders leen je maar wat van mij! :p

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mamsie: Mooi buikje hoor! Echt al een klein bolletje:)
    Maar als het zo doorgaat kan je het niet meer zo lang geheim houden ben ik bang.

@BH: Ik heb nu een kleine 75B dus er mag wel wat meer bij. Vorige zwangerschap geeindigd met een volle D-cup (paste totaal niet bij me, maar manlief vond het super hihi), dus ik denk dat ze nog wel flink zullen groeien de komende tijd. Ik zie nu nog geen verschil, maar ik heb wel het idee dat ze al wat voller zijn geworden.
    Ik heb nog BH's in cup C en cup D, dus ik kan voorlopig wel vooruit:D

@Foto: Dit weekend ga ik manlief even aankijken om de eerste buikfoto te maken:)
    Ik had eigenlijk ook een pre-zwangerschap foto moeten hebben, want ik zie nu wel al verschil. Is toch wat meer opgezet dan anders.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Thanks meiden! Ben ook bang dat ik binnenkort al meer mensen moet gaan inlichten. Komende dagen in ieder geval de familie en ik denk na de echo maar de goede vrienden....

Manlief maakte al de opmerking: als het er maar geen 2 zijn ;) (zijn zus heeft een 2-ling)

18. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    Even snel want zit op verjaardag.

Mamainlove, wat enorm balen zeg! Dikke hug vanuit hier.

S.zus had broodjes met brie,roomkaas,filet american dus heb maar gwvraagd of ze ander beleg had, ze zat ook naar mn buik te kijken, die lijkt nu wel 6 maanden te zijn. Geen idee hoe want ben niks aangekomen en uk is maar paar mm. We willen het pas over 2 weken vertellen maarja. Zal morgen foto plaatsen

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja een darmenbuik kun je nu al hebben hoor....hier ook goed opgezet!
    Pfff ja idd je moet nu weer nadenken wat je wel en niet mag eten...

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier gaan we het denk ik aan familie vertellen met kerst. De rest pas als we een echo hebbe gehad.
    Vorige keer eigenlijk ook direct verteld....is ook superleuk om het te delen!

Deel Deze Pagina