@minime, jaa leuk, nog meer buikfoto's! @anne, brie mag toch gewoon? Zeker alsi gewoon uit de supermarkt komt... @hier, ben nu echt wel een beetje misselijk! Pff... Denk dat ik straks maar ff een bak pak! Ohh, hoop het echt niet!
Jezus christus te paard!! Dit is niet normaal meer hoor, julllie hebben serieus 600 berichtjes in 1 dag geluld ofzo?? Jullie hebben zeker niks te doen ? hahaha Nou ik heb geen idee of er nog nieuwe bij zijn gekomen, ga het echt niet allemaal terug lezen hoor , maar welkom en van harte! Peony, lov en redhead, ik zie alleen maar jullie naam steeds voorbij komen zowat hahaha
Hier liep ik na het eten met de hond en ging ook bijna over mijn nek.... Nu weer een stuk minder misselijk gelukkig Het is wat hé, zwanger zijn!
Mooiste opmerking van een kind uit mijn klas vandaag: "Juf, wanneer krijg jij eigenlijk een kindje in je buik?" De gymjuf is zwanger en dat weten ze net. Ik kreeg toch wel rode wangetjes hihi...
Aaaah Ika! Hahahaha ja we kletsen veel hè. Vandaag was het rustig thuis dus had tijd en nu heb ik de iPad......ja dan blijf je bezig hahaha
BH linkje pb ik morgen even . Lukt niet zo goed op m'n telefoon. Wat een mooi buikje zag ik voorbij komen! Ik krijg die foto's nooit zo mooi... Brie mag je gewoon eten toch? Alle kazen uit de supermarkt dacht ik. BabyR: Ik was lekker vrij vandaag en toevallig een heel zoet kind ook nog eens. Dit zal vast niet zo vaak meer voorkomen .
Het gaat hard hier, ik houd het niet allemaal bij hoor! Ik lees over groeiende buiken en borsten etc. Hier nog geen last van, maar bij bij vorige zwangerschap begon ik ook pas rond 20 weken een buikje te krijgen. Het enige wat ik merk is dat ik Moe ben, met een hoofdletter! Duik 's avonds rond 21.30 mijn bed alweer in. Mijn dreumes van 2 is 's nachts ook nog regelmatig wakker dus ik moet wat 'voorslapen'.
Hallo allemaal Ik was erg benieuwd naar de foto's van de buikjes van iedereen die nu pas een paar weekjes zwanger zijn ( even vergelijken hihi ) Waar kan ik die vinden of moet ik dan steeds op een profiel klikken. Dacht dat die foto's mss in 1 album van iedereen stond
Haha! Sorry meiden! Misselijkheid is weer weggeëbd gelukkig. Lig nu lekker in bed. Voor alle zekerheid toch maar wel een bak mee naar boven genomen. Heb nu wel ontzettend last van m'n buik. Ach, het hoort er allemaal bij, vind het niet erg. Meiden truste!
Ik merk nog niet veel aan mn borstel hoor. Wel dat ik mn tepels wat vaker voel dan anders. (anders nooit!) En die darmenbuik: Absoluut aanwezig, lijk wel 5 maanden zwanger joh, niet normaal! Echt zo'n bolletje.. Brie mag je gewoon eten hoor, dat is niet van "rauwe" melk toch? En Hazel: Ik lig er ook al de hele week voor 9 uur in, terwijl het normaal 1 a 2 uur is.
tSupermarkt brie is meestal van gepasteuriseerde melk. Als er 'au lait cru' opstaat is het van rauwemelkse kaas en kun je het beter laten staan. Dus liever geen zachte kazen van de kaasboer aangezien je niet altijd weet waarmee het gemaakt is. Hetzelfde geldt voor mayonnaise en aioli in restaurants. Je weet of ze het zelf maakt met rauwe eieren.
Aaahhhh heerlijk! Hier zijn we de slaapkamer aan het verbouwen... maar is bijna af en vrijdag komt ons nieuwe bedje....kan niet wachten
Nou lekker dan, ik ben er en iedereen gaat naar bed Redhead, ohh lekker vrij! Ik ben morgen lekker een dagje vrij, heeeeeeeeeerlijk. Nu hopen dat R uit gaat slapen hihi!