@ peony, lief dat je me erbij hebt gezet! En jij ook een fijne sintt @ vlindertjes, persoonlijk zou ik dat wel willen. Iedereen moet dat zelf dan aangeven in de agenda als ze een vlindertje hebben. Zo kunnen wij dat ook goed zien en later geen vragen stellen als, waar is die of die. Begrijpelijk dat ze er dan niet zijn.
Ja mams, mijn klachten worden minder. Maar misschien went ons lichaam ook wel aan het hcg. Ik ben weer terustgesteld, maar het blijft wel een onzekere tijd hè. En misschien moeten we ook niet zeuren, want als je de hele dag boven de toiletpot hangt, ben je ook niet blij
Op blz 115 heb ik alles gewijzigd in mijn bericht... anders komt die lijst iedere keer weer langs, en hij wordt best lang! Ga nu lekker eten en ff plat. Zere rug! Meiden, fijne Sinterklaas!!
haha nee indd, en vooral met t werk is dat erg lastig!! nou ik ben erg benieuw over twee weken mag ik na de gyne dus ben erg benieuwd. t is zeker een onzekere tijd maar ik probeer me er niet veel mee bezig te houden (wat niet altijd lukt.). haha. nou meiden ik ga zo werken werk bij etos kijken of de mensen hun laatste sint kadoos komen halen ik hoop dat t mega druk is haha dan gaat de middag lekker snel! ik lees morgenochtend weer ef bij of miss vnaaf nog ef.. fijne dag en allemaal een fijne pakjesavond.. wie eraan doet!
Wat verstaan jullie onder vlindertjes? Ik wil niemand voor z'n hoofd stoten maar ik versta onder vlindertjes, kindjes die na de miskraam periode zijn gestorven, bij de geboorte zijn gestorven of kindjes die nog een een tijd geleeft hebben. Wil niemand ermee pijn doen. Maar ik probeer zo nuchter mogelijk over een miskraam te denken.
Daar zullen bedoelen ze denk ik de gehele zwangerschap mee. Dus ook al je nu een miskraam zou krijgen
Heb zojuist de verloskundige gebeld, ik dacht misschien nog heel vroeg, maar ik doe het gewoon. Heb al 2 afspraken gemaakt, maar duurt nog zooo lang. Heb een echo op 21-01 en de intake op 24-01, had gehoopt om iets eerder te mogen
Snap dat het lang duurt maar is eigenlijk wel normaal hoor. Je kan beter later en echo krijgen dan zie je gelijke een mooi kindje
Volgens mij is het ook normaal dat de eerste echo met 9/10 weken is als je niet bij de gyn loopt of als er geen medische indicatie is. Dan zie je inderdaad al een kindje dat helemaal af is!
Is beter hoor! Hier was ik zo vroeg bij de tweede dat er maar gewoon vanuit gingen da het een ma was... Een week later klopte haar hartje! De dag erna zou ik gecureteerd worden. Dus nooit zo vroeg een echo maken...vaak zit je alleen maar in onzekerheid als je kindje gewoon net iets later is met het beginnen met kloppen van haar hartje....
Heb een hele onregelmatige cyclus maar gezien mijn ei zou het vandaag moeten zijn. Maar las iets verder al dat het normaal is zo laat, ach ik ben hier nog een groentje in, hihi
Klopt idd. Mjin beste vriendin is vorig jaar veel te vroeg bevallen van haar kindje. Hierdoor krijgt ze bij haar zwangerschap nu heel veel echo's. Zo ook al met 5 weken en 6 en 8. Ze dachten hierdoor dat het niet goed was omdat ze een test ghad gedaan toen ze 4 weken zou zijn toen bleek er amper iets te zien. 2 weken later weer terug. En toen nog steeds niets. Nu met 10 weken was alles goed. Achteraf snapt de gyn niet dat ze toen al een positest in handen had. 10 weken hebben ze in onzekerheid gezeten. Dat is echt niet leuk.
Terug van de verloskundige in het zh, dacht bij de gyn.. ! Er zit een mooie vruchtzak op de juiste plek dus in de baarmoeder. Helaas nog geen mooi knipperlichtje, maar moet over 2 weken terugkomen en dan weer een echo. Hoogstwaarschijnlijk gewoon te pril zwanger, maar stiekem word ik er wel erg onzeker van! Dus op terug weg, tsja, misschien gek, nog een digitale cb met indicator gekocht en die sprong na paar seconden op 3+ 2 weken geleden na lang wachten op 1-2 met ochtendurine, dus ga er idd gewoon van uit dat we veel te vroeg een echo kregen om een hartje te zien. Doordat mijn cyclussen zo lang zijn geweest was het gewoon een beetje gokken... Dimen jullie mee dat er over 2 weken wel een hartje mag kloppen op de echo? Ik ga m'n bedje even opzoeken ben echt moe en de dag duurt nog érg lang!
Bij mijn verloskundige mocht ik al met 8 weken komen bij mijn vorige zwangerschap . Was en mooie echo met kloppend hartje. Nu bij de gyn ook weer met 8 weken. Althans volgens hun berekening ik denk zelf dan pas 7 te zijn.
Zo dat is wel heftig, ben blij voor je dat het hartje is gaan kloppen, pfff. Het is dan ook wel beter dat het tegen 10a11 wkn. is. Maar ben gewoon ongeduldig thats all.