IK heb me vandaag ingeschreven bij MvM en ook via internet bij VK. Bellen maandag voor afspraak. 100 berichten al meiden
Ik ga maandag ook bellen voor mvm. Weten jullie of die flessen ook gewoon binnen kan laten staan dat ze dan aanbellen. vind niet dat de hele buurt hoeft te zien dat ik zwanger ben.haha
geen idee. Even overleggen als ze komen voor de intake. Ik las hier ergens dat iemand ze in zo'n shopper deed. Is ook een handige oplossing. Ze schijnen ook hoesjes te hebben voor om het krat heen.
Hoi allemaal! Mag ik me melden bij jullie? Weet sinds ehhh... 3 uurtjes dat we zwanger zijn! Lees hier al een poosje mee.. Ik ga nu even jullie topic doorlezen! Ik ben 23 jaar, naam komt over 8 weekjes ivm meelezers, heb een lieve vriend van 27 en woon op de Veluwe! Het is ons eerste kindje en hebben er niet zo gek lang over gedaan, ben op 22 juli gestopt met de pil. De rest komt nog wel haha! Ga me eerst even inlezen!
WIEISWIE MamsieM, 30 jaar, 2e kindje Wies31, 34 jaar, 2e kindje BabyR, 25 jaar, 2e kindje Anne19791980, 32 jaar, 2e kindje Brademarie, 32 jaar, 2e kindje Rose1982, 30 jaar, 2e kindje Mamaloe1973, 39 jaar, 4e kindje Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje Heppiepeppie, 23 jaar, 1e kindje UITGEREKEND 30 juli: nynke1980 1 augustus: MamsieM 1 augustus: BabyR 1 augustus: Rose1982 2 augustus: Wies31 3 augustus: Anne19791980 5 augustus: Mamaloe1973 ? augustus: Brademarie ? augustus: Heppiepeppie Afspraken 5 december: Brademarie, gyn echo 12 december: Rose1982, echo
Dankjewel! Ik ben volgens menstruatie op 1 augustus uitgerekend, uitgaand van ei (op dag 18) op 4 augustus.. Dus tsja! Denk dat de VK uitkomst gaat bieden haha. Maar 4 augustus komt wel in de buurt denk ik. Nog geen dames verder voor eerste kindje! Ik ga jullie heeeeeel vaak om tips vragen haha! Ik ben niet misselijk, maar heb wel last van mijn onderrug na lang zitten en pijn bij mijn heupen? Heb ook wat lichte krampjes gehad, net als bij ongesteld zijn zeg maar alleen dan super licht. Ik lees dat een paar meiden in de gehandicaptensector werken! Ik ook, maar dan op het hoofdkantoor van Nederlands grootste instelling.
mamaloe en nynke, welkom en gefeliciteerd!!! anne, mmm,klinkt apart met een joghurt tampon, haha. ach, als het maar helpt! toch? hier vandaag de nod doorgekomen zonder bloed. toch wel een beetje spannend natuurlijk. vanmiddag trouwens wel een flinke steek gehad, moest ff krom staan. was even bang dat het weer de verkeerde kant op zou gaan. maar het bleef gelukkig bij die ene steek, dus neem aan dat het gewoon goed gaat. morgen gaan wij het tegen mijn ouders en mijn broer en vrouw vertellen. zij weten toch dat we een tp hebben gehad, dus gaan er 1 dezer dagen naar vragen. ik kan niet blijven zeggen dat ik nog niks weet, dan gaan ze zelf al conclusies trekken. en aangezien mijn ouders morgen 40 jaar getrouwd zijn en we een dag weggaan met zijn allen, leek het ons wel gepast. heb nog het shirtje liggen voor sam met ikke grote broer erop van de eerdere zwangerschap die helaas een mk werd en die ie toen niet meer aan heeft gehad, dus die kunnen we nog gebruiken, past nog net, haha. het leuke is dat mijn schoonzusje het ook net 2 weken geleden verteld heeft dat ze zwanger is van de 3e, we schelen ongeveer een week of 6/7. echt zin in morgen dus! dan volgende week ergens aan mijn schoonmoeder, zwager en schoonzus vertellen. en dan hopen dat ze allemaal even de mond houden tot na de echo. wil het met een week of 7/8 tegen anderen vertellen.
WIEISWIE MamsieM, 30 jaar, 2e kindje Wies31, 34 jaar, 2e kindje BabyR, 25 jaar, 2e kindje Anne19791980, 32 jaar, 2e kindje Brademarie, 32 jaar, 2e kindje Rose1982, 30 jaar, 2e kindje Mamaloe1973, 39 jaar, 4e kindje Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje Heppiepeppie, 23 jaar, 1e kindje UITGEREKEND 30 juli: nynke1980 1 augustus: MamsieM 1 augustus: BabyR 1 augustus: Rose1982 2 augustus: Wies31 3 augustus: Anne19791980 4 augustus: Heppiepeppie 5 augustus: Mamaloe1973 ? augustus: Brademarie Afspraken 5 december: Brademarie, gyn echo 12 december: Rose1982, echo
Heppiepeppie, heb je op 4 aug gezet. Kan altijd nog veranderen. Die van mij zal ook nog wel schuiven. Wies, leuk morgen al! Spannend hoor! Veel plezier morgen
oh, haha, ik zat nog op pagina 8, maar zie dat er daarna nog veel gekletst is zeg. heppiepeppie, jij ook welkom, wordt echt gezellig clubje hier! mamaloe, wauw, wat een superring!!! echt mooi! wij hebben ook weer lang gedaan over de 2e, niet zolang als de 1e (3 jaar), maar toch wel weer lang. maar goed, al blij dat het toch zo mag zijn. en wij willen ook wel weer weten wat het wordt, ik vond dat toen ook leuk en praktisch.
Welkom Heppie! Vraag ons wat je wilt weten, er zitten hier veel ervaringsdeskundigen Word gezellig clubje zo he! Spannend Wies morgen je familie inlichten (is dat 1 t of dubbel 2 Maak er een fijne dag van! Hebben jullie nou ook niet dat je geneigd bent om iedere dag weer een test te doen, kijken of je nog steeds zwanger bent? Ik had dat vooral bij de eerste, ik heb wel 30 testen versleten in een paar weken tijd, de oudste is geadopteerd, met ex hebben we heel wat ziekenhuizen versleten wegens onze kinderwens, en toen ik uiteindelijk zwanger raakte geloofde ik mijn ogen niet en bleef testjes doen Meiden ik ga mijn mandje opzoeken, Trusten allemaal!
Haha ja vandaag nog een kruidvatje gedaan Ik duik er ook zo in. Morgen slaapdienst en dan lekker 2 weken vakantie!
mamaloe, haha, ja heel herkenbaar. ik heb ondertussen vanaf dinsdag 6 testen gedaan, waarvan 3 gisteren. en ik ga voorlopig no gdoor hoor, haha. heb er nog 2 liggen en ook nog een cb digitaal. morgenochtend nog 1, en dan maandag denk ik weer. de cb wil ik dan dinsdag doen. woensdag bloedprikken, en hopelijk daarna mvm nog een keer. denk dat ik dan wel uitgetest ben.
Herkenbaar. Net ook nog een test gedaan. Zit te wachten op echt een knal net zo duidelijk al controle streep maar daar is hij nog net niet. Ik test met de kruidvat 2 voor 5 euro testen.
Hier ook een testgraag hormoonbommetje Nu zijn de zwangerschapstesten op, maar heb nog een scala aan ovulatietesten..had hier op t forum gelezen dat een ovulatietest ook kan reageren op hcg.. Dag 1 had ik een dun lijntje op de ovulatietest en gisteren echt een knaller, nog dikker dan de controlestreep Maandag komt moeders voor moeders... Dat word dan denk m'n laatste test van ons zoontje hebben we ook een heel scala nog liggen haha
Goedemorgen dames, Die test neiging ken ik echt niet.. Bij de eerste ook maar 1 test gedaan, en nu hou ik het ook bij 1. Zolang ik niet ongesteld word, ben ik nog zwanger denk ik dan maar... Schrok vanmorgen wel enorm toen ik in 1 keer echte menstruatie kramp kreeg... Had dit bij mijn eerste zwangerschap ook af en toe wel. Maar nu maakt het me heel onzeker...
Hebben meer meiden hier last van hoor Nynke1980. Schijnt er allemaal bij te horen! Hier geen krampen oid. Wel na iedere maaltijd misselijk....