1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf85

juf85 Niet meer actief

zo er is zelfs al een lijst voor de 2e helft van augustus! gaat snel zeg.

Wel 'fijn' dat het gesplitst is. Dan zit je wat dichter op elkaar. De vorige zwangerschap zat ik bij een clubje voor de hele maand. Ik beviel uiteindelijk iets meer dan 3 weken te vroeg, dus toen was ik allang bevallen en waren anderen nog zwanger.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Maar voor nu lijkt het er goed uit te zien dus! Hopelijk over 2 weken een mooi kloppend hartje meid.

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja en anders wordt de groep wel heel groot. Het is nu al lastig bijhouden;)

4. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Brademarie. Voor nu is het goed! het zit op de goede plaats en waarschijnlijk ben je gewoon te vroeg voor een kloppend hartje. Hoever ben je volgens je eigen berekeningen?

5. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    brademarie ik ben ook wel benieuwd naar je termijn.

ik krijg de 17e een echo.
    en pas echt dan omdat ze geen teleurstellingen wilde......
    ookal zit het wel goed , als je geen knipperlichtje ziet ben je toch ongerust.

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Brademarie, wat fijn! En natuurlijk duim ik mee!

Jeetje, ik ga niet alles terug lezen hoor... Dat kost me een halve dag ;).

Na het wakker worden meteen de CB digital gedaan. Alleen de gebruiksaanwijzing niet zo goed gelezen, dus 'm te kort in het potje gedaan. Ach, er kwam alsnog "zwanger 2-3 " uit, dus volgens mij mag ik niet klagen!

Vanmorgen op samen met m'n zoon bezoek geweest in m'n klas waar Sint en zijn pieten ook waren. Wat was het leuk zeg :D. Nu wel gesloopt.

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @brademarie, iig fijn dat het op de goede plek zat. En idd, er zal over 2 weken hopelijk een mooi hartje te zien zijn!

@redhead, druk dagje dus! Lekker rustig doen als dat verder lukt (al zal dat niet met Sinterklaas).

@hier, ik heb een echo met 7 weken en 4 dagen. Hoop dat er dan ook hartactiviteit is! Ben benieuwd!! Spannend hoor!!

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Meiden,
    Ik ga naar mijn ouders om pakjesavond te vieren en natuurlijk om eindelijk mijn zwangerschap te melden ;)

Fijne avond allemaal!

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Peony vast wel! Ik had bij mijn zoontje mey 7+3 een hele mooie echo met hart activiteit.

MvM is net de deur uit. Heb er weer een mooie test bij:) en mag meteen beginnen. Heb zojuist mjin eerste bijdrage al gedaan:p Heb ook nog een leuke armband gekregen. Kan ik nog niet omdoen aangezien het best duidelijk is voor sommige vrouwen dat deze van MvM is. ( het bekende druppeltje)

Bijgevoegde bestanden:

10. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    waarom mogen jsommige dames al wel beginnen? ik moet wachten en mag maandag pas starten...

dan zit ik op 6 weken ongeveer

heb trouwens ook de armband ;)
    de ketting vond ik wel erg paars! hihi

mamsie fijne avond!

11. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ja vond ik ook, dacht die ga ik echt niet dragen. De armband wel:)

Ik mag nu al beginnen omdat ze zegt dat alle beetjes helpen.

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik moest ook wachten hoor. Ben vandaag begonnen (precies 6 weken)

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goed hoor meiden! Bij mij komt er maandag iemand langs. Dan ben ik ongeveer 6 weken zwanger, dus ik denk dat ik dan ook mag beginnen!

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Mamsie: Heeeeeeel veel plezier :D

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, oh wat fijn om te horen. Gyn wilde dat ik een echo zou krijgen met 8 weken. Dat is die donderdag na de maandag waarop ik nu die afspraak heb staan. Helaas zat de rest van de week helemaal vol. Die week erna ging ook niet vanwege kerst ed. Dus dan maar een paar dagen eerder.
    Maar twijfel soms wel want ik hoop echt dat het hartje te zien is en het doet (sowieso natuurlijk).

@mvm, ik heb een afspraak als ik ruim 6 weken ben. De informatrice zei dat dat kwam doordat de logistiek dan makkelijker was... Snap het ook precies maar ik vind het prima!! :D

16. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben om diezelfde reden ook al vandaag begonnen. Ik heb wel de ketting genomen, armbanden draag ik eigenlijk sowieso bijna niet.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ze is 2 jaar inmiddels:D
    Ik was toen ook laat met positief testen blijkbaar een laat ei...net zoals nu.
    Toen ik de echo kreeg gingen ze gewoon van mijn cyclus uit...en ik was gelijk zwanger dus echt een regelmaat was er nog helemaal niet.

Door de shock heb ik helemaal niks gezegd van een laat positieve test.

18. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    ha meiden, ik zou ook graag met jullie mee kletsen. Had dit topic nog niet ontdekt;)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

snap ik zeker ben je ongeduldig! Zijn we allemaal :D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat is dus het probleem van zo vroeg een echo krijgen helaas....nu zit ej in de stress en waarschijnlijk voor niks:(

Ik duim zeker voor je!

Deel Deze Pagina