Wij hebben een shirt voor manlief besteld met een baby erop en daaronder de tekst Papa (en dan een laadt balkje) loading Stond erg leuk.
hahaha die is te gek! Ik zat et denken aan shirtjes voor de meiden... Bij de oudste....psssssttt Bij de jongste ...They did it again! Maar weet het nog niet zeker... Bij de oudste hebben we toen ik zwanger was van nm2 ook een shirtje laten maken met op de voorkant..pssssttt en op de achterkant....ik word grote zus
Mooi dat alles goed op zijn plek zat. Natuurlijk duimen we voor je mee Meis niet onzeker worden, wordt je helemaal gek van, al ben ik hetzelf ook hoor. Anders gewoon blijven testen als jij je daar prettiger bij voelt
@jootje, welkom en gefeliciteerd!! @hier, had net een half uurtje last van m'n nieren. Leken iig mijn nieren. Iemand ervaring mee? Lees dat blaasontsteking heel anders kan voelen tijdens je zwangerschap maar lees ook dat er banden schuin naar je rug lopen en dat die rekken?? Ik heb geen idee, maar het zakt nu gewoon weer weg. Zit boven m'n taille aan de achterkant (naar mijn mening zijn dat mijn nieren...)
Maar dat is leuk om het zo te doen. Je ziet de mensen dan eerst altijd lezen en dan moet nog tot ze doordringen en dan ja eindelijk snappen ze het!! Een bekende bij ons uit de buurt had dat ook gedaan en daarna haar zoontje op de foto gezet met dat t-shirtje aan, vond dat er leuk om te lezen!
Heet die test van de etos testpoint? Kon niet echt wat van eigenmerk vinden. Hierbij testje van net. Nu hou ik op tot iig vrijdag.
lov23 ik ga een kerstaart(zodat het niet meteen opvalt) maken en dan binnenin met roze en blauw. Dan snijden we er een stukje uit en laten we het zoonlief aan opa en oma geven. Hij draagt op dat moment en shirt met. Stoer ik wordt grote broer! Wij vertellen het dus iig aan mijn ouders met kerst. Op kerstavond vertellen we het tegen 2 goede vrienden. En de rest moet nog maar ff wachten
leuke ideen allemaal Mijn ouders weten het al en mijn schoonouders willen we het met kerst vertellen. Hetzelfde als love ook een shirtje met sttt ik word grote zus. De rest wil ik het vertellen rond de 10 /12 weken maar we zullen zien of we het zo lang voor ons kunnen houden.
ik heb het iedereen al verteld waarom? omdat we al zo lang bezig zijn... dat ik het wil delen. mocht er wat gebeuren ( hopen we niet natuurlijk) dan kan ik ook dat delen en snappen mensen wat er gaande is. maar met mijn mega pos testen gaan we gewoon uit van een mooie baby volgend jaar!
Wij gaan het vertellen na de echo volgende week. We hebben geen spannende onthulling, ik zeg gewoon; ik ben zwanger!!
hoi hoi, Mag ik ook nog mee doen??? Mijn laatste menstruatie begon op 29 oktober. Heb nu 2 testen gedaan en ik ben overduidelijk zwanger!!! Whihaa!!! Heel blij. Dus als ik het uitreken (op site van moeders voor moeders weet niet anders waar....) Ben ik uit gerekend op 5 augustus! Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en was gelukkig heel erg snel zwanger. Ik ben getrouwd en woon op de veluwe. Nu dus heel erg blij zijn maar ook nog wel een beetje bang dat er misschien toch nog iets verkeerd zou kunnen gaan omdat ik nog geen 12 weken ben. Hebben meer mensen dit??? Ben nu zo'n 6 weken zwanger. Ik zal hier nog veel gaan kijken hoe het gaat met mijn mede zwangere!