1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @anne, whahahahaha!! Dat was één van de dingen dat ik dacht 'zou ik echt zwanger zijn?' Ik lust geen chinees maar een paar dagen voordat ik testte stelde ik voor om chinees te halen. M'n man was helemaal verbaasd, achteraf snapten we het wel!
    De volgende dag had ik ook om half 11 een portie opgewarmd! ;) Whahaha!! Lekker hoor!
    Ik heb ook steeds zin in afhaal! Pizza, indiaas, chinees.... Jammie!! Heel raar want als ik dan de eerste hap heb gehad hoef ik eigenlijk al niet echt meer. Tja.. zwanger zijn doet rare dingen met ons! :D

2. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    Haha ja idd je gaat rare dingen doen als je zwanger bent.

Ik heb voor mn dochter twee curettages gehad. Een x bij zes weken fout gegaan en dat kwam niet af. En volgende zwangerschap goede echo met hartje bij zes weken en dat is toen gestopt bij acht weken. Kwamen we bij tien weken echo achter en dat kwam ook niet af.
    Met dochter heb ik tien weken bloedverlies gehad dus tja ben een beetje terughoudend met vertellen

3. juf85

juf85 Niet meer actief

Sinds onze zoon met de pot mee eet , koken wij niet meer uit pakjes en zakjes en zo. Dus maken we alles lekker zelf, ook sausjes en zo. Dus daar wildeik lekker meedoorgaan, isveel leuker en lekkerder als je alles zelf maakt. Maar nu hebbe we toch al een par diepvriespizza gegeten en een keer frietjes gehaald... Omdat ik daar zo'n zin in had... Ik wilde echt gezond down,maar nu lukt dat niet altijd.

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @anne, ja ik kan mij voorstellen dat je dan idd een beetje voorzichtig bent! Heftig allemaal!

@juf, wij eten ook altijd super gezond. Ik maak het liefste zelf pastasaus, groente zelf gesneden en bereid... enz enz.
    Maar wel als ik er tijd voor heb. We halen ook wel eens een pizza oid. Niet vaak maar het is heus niet zo dat we alleen maar gezond eten. Een lekker patatje gaat er altijd wel in hoor! ;)

Meiden, prettige dag verder!

5. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

De verloskundige zei tegen mij; wees blij dat je geen kwaaltjes hebt. De meeste mensen denken dat het er allemaal bij hoort maar dat hoeft helemaal niet altijd zo te zijn. Het zal ook goed gaan zonder al die kwaaltjes:):)
    Al kan ik me indenken dat je er onzeker van wordt want dat ben ik ook!!!

6. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb soms last van rommelende darmen en wat misselijkheid, maar ik merk dat als dit wat minder is, ik me dan direct zorgen maak, terwijl ik ook wel weet dat dit niks wil zeggen. Maar op een of andere manier werken kwaaltjes toch geruststellend of zo :)

7. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ik heb opzich nog steeds nergens last van. Het enige waar ik een beetje onpasselijk van wordt zijn die MvM flessen. Op het moment dat ik de fles open maak. Dan krijg ik toch wel ff braak neigingen. Dat conserveringsmiddel icm urine is geen lekker geurtje. blehhh

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Zijn er hier meiden die nog steeds door tempen?? Ik wel op de een of andere manier kan ik het niet loslaten. Ik vertelde dat zo tegen mijn man , zegt hij: hoe kun je nou verslaaft zijn aan het thermometer in je kont stoppen. Ja duh het is de controle die ik dan heb, niet dat ding in je kont stoppen.

9. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Hihi, ja dat heb ik ook hoor. Ook omdat het nog zo pril is. Het is ook allemaal zo spannend en nieuw. Maar de verloskundige hoorde het aan mijn stem ofzo en toen zei ze dat. Ik dacht laat ik dat maar hier neerzetten. Misschien kan ik iemand geruststellen en dat je niet van het ergste uit met gaan.:)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet je die onzekerhied is zo normaal! Ik ben voor de derde keer zwanger en weer net zo onzeker hahaha.

Het enige wat je kan doen is eraan toegeven en niet vergeten dat we ons allemaal hetzelfde voelen.

Wil jij tempen doe je dat lekker....als het jou beter laat voelen. Alleen moeten we wel vertrouwen hebben in ons lichaam als vrouw.......we zijn hiervoor gemaakt:D

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik ben ook onzeker hoor. voor mijn dochtertje 2x miskraam gehad achter elkaar.. en nu weer onzeker..maar zie eens hoeveel mensen er op de wereld bestaan,er gaan meer zwangerschappen goed dan niet goed..moeten we maar denken.

12. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ik was bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet onzeker. Ging er eigenlijk gewoon vanuit dat het goed ging. Zo dom! Nu heb ik er meer moeite voor moeten doen, en is de angst dus ook groter. Het enige wat we kunnen doen is afwachten meiden;)

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Moeders voor moeders is net geweest.

Klikte niet heel erg geloof ik. Was ook binnen 10 minuten weer weg :p

...Misschien had ze haast ofzo.

Anyhow, de test was goed, en was de 18e beginnen :)

Bijgevoegde bestanden:

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @kim, mooie test hoor!!

@lotte, ahhh nog steeds aan het tempen?? Je kunt echt stoppen hoor meis. Wat vervelend dat je zo onzeker bent!
    Ik heb tot 1 dag na mijn nod getempt, daarna was ik blij dat ik er vanaf was! En als het fout zou gan merk je dat niet meteen aan je temp, het duurt dan nog een tijd vor je progesteronwaarde lager is! Het zegt verder echt hélemaal niets meer!

@hier, ik heb echt flink last van mijn onderbuik. Gelukkig duurt het steeds maar eventjes, echt zo'n flink zangerige en zeurende ongipijn! Straks maar ff een kruik pakken!! Heb het ook weer zoooo koud!!! Brrrrr!!! Zit bijna te klappertanden op de bank! ;)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

mooie test kim!

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik begin opeens een beetje misselijk te worden!

Dat is een lekker gevoel zeg :D

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Heb je de verwarming wel aan staan meis? :p

18. juf85

juf85 Niet meer actief

ik had het gisteren ook de hele dag koud. En mn zoontje voelde lekker warm, dus het zal wel aan mij gelegen hebben.

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @kim, whahaha jaaa de kachel staat aan! :p
    Maar het zijn momenten, misschien dat ik het over een paar uur weer warm heb!
    Vervelend dat je misselijk bent. Ik heb liever geen kwaaltjes hoor. ;)
    Ik ga nu lekker een tosti maken (ik wil warme dingen nu), en dan op bezoek bij een vriendin! Tot vnv!

20. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Kim hele mooie test!

Peony ja ik weet het. Je hebt helemaal gelijk!

Meiden ik moet iets bekennen, ik riep 'n paar dagen terug dat ik nog wel ff zou wachten met positie kleding kopen. Maar heb vamorgen toch een grote bestelling gedaan bij de wehkamp voor ruim 300 euro:$ Wel dubbele maten voor te passen. Kreeg in mijn mailbox een waardebon van 7,50 dus dacht daar wil ik wel gebruik van maken. En ik hoef de kleding maar alsvast te hebben.

Heb wel nog heel veel van de eerste zwangerschap maar die zijn allemaal veel te groot. Dus heb ik weinig aan.

Deel Deze Pagina