Wauh Lotte, 50 kg afgevallen! Dat is super, gefeliciteerd! Ik wil ook niemand voor het hoofd stoten met m'n woorden. Ik besef ook wel dat na 2,5 jaar proberen zwanger worden voor mij een levensdoel was geworden, en voor jou was dat misschien afvallen wel. Maar met een maagbandje kun je je niet overeten in ieder geval. Peony, goed hoor dat je een blaasontsteking hebt uitgesloten. Het zal wel je baarmoeder zijn die aan het groeien is. Dus je denkt echt een moeke te worden haha? Nou, ik ben benieuwd de komende maanden... ik heb echt geen idee wat het met me gaat doen. Aankomen lijkt me niet zo erg. Maar wel die dikke buik op het einde, dat je je sokken niet meer aan kunt doen, dat je geen lucht meer krijgt omdat je kindje tegen je longen aan ligt. Het zijn dingen die ik wel eens hoor, ik ben benieuwd!
ik heb ook echt nrgens zin in, ga het liefst na bed. vandaag moet ik op me kleine neefje passen dus helaas gaat dat niet.... en t is overal een zooitje bah. net knakworsten op het is niet echt lekker gevallen, nu heb ik ook nog is beloofd aan me neefje om cupcakes te maken, jeeej! maar niet heus... die lucht dan bah ik hou van eten maar nu ik zwanger ben nee doe mij maar gewoon een broodje kipfilet ofzo.. waarom krijgen jullie een test van moeder voor moeders? is dat wat speciaals en komen ze dan bij je langs ??? lijk me wel intressant..
@Positiekleding: Ga ik nu nog niet aanschaffen. Pas als het nodig is (weet niet wat de rest van mn lichaam gaat doen, qua dikker worden of juist niet). Misschien dat ik eind van de maand wel al wat bij de H&M ga halen in de Sale. @Slapen: Kan hier wel winterslaap houden! Ben continu moe, en totaal geen probleem met in slaap komen (wel probleem met wakkeer blijven..). De afgelopen dagen lag ik steeds al om 21.00 uur op de bank te pitten. @Eten: Nog geen gekke eetgewoonten kunnen ontdekken bij mezelf. Had ik vorige keer ook niet, behalve dat ik heel veel trek in zuivel had! @Onzekerheid: Ik ben veel onzekerder dan de eerste keer! Gek he @Gewicht: Ik vond het vorige keer heel erg dat ik steeds dikker en zwaarder werd. Op mn buik was ik supertrots overigens hoor! Die kon niet dik genoeg zijn haha. Maar nu weet ik dat het uiteindelijk allemaal weer goed komt, dus maak ik me er minder druk om (hoop ik). Ik wil wel proberen heel gezond te eten, en vooral niet teveel (niet meer dan normaal) te snoepen, zodat ik straks sneller mn kilo's kwijt ben. @Juf: JEetje, kan me voorstellen dat je je vanalles in je hoofd haalt. Wel balen dat je niet gelijk morgen kan en dat je nu het hele weekend moet afwachten. Hopelijk valt het allemaal mee, en is er alleen extra controle ofzo nodig. @Anna: Welkom!
Hallo dames alles goed hier. Iedereen gefeliciteerd. Ik wil me ook graag aanmelden ik ben momenteel 6 weken zwanger en heb 20 dec me echo en intake. Het is me 2de kindje.
Als je mee wilt doen, willen ze eerst zeker weten of je wel zwanger bent, dus krijg je een extra testje. Altijd mooi mee genomen toch En daarnaast nog een paar cadeautjes (zie mijn berichtje vorige pagina) In ruil daarvoor moet je dus wel 10 weken je urine voor hun opvangen
positiekleding koop ik pas na de echo...... Maak er dan gelijk een leuke dag van! Daarbij kan je in het begin kwa bovenkleding gewoon nog een maat groter aan doen... Heb dan wel nog een jeans van de vorigere keren....wil er wel nog eentje bijkopen! Ga dan ook naar de h&m leuke kleding...vind de wehkamp ouderwets tenzij je die dure merken koopt....en dat vindt ik weer zonde hihi...is maar voor 5 maanden ofoz dat je het nodig hebt...
@minime, mooie test! @anamama en truelovebaby, welkom en gefeliciteerd!! @danitcha, ja wilde het idd gewoon uitsluiten. Hoor morgen de uitslag van de kweek. @juf, je kunt hier lekker kletsen en je zorgen uiten!
@minime. komen hun dan langs ofzo of moet je dat opsturen? en waarom je urine? ik heb me er nog niet echt in verdieptt. 10 weken elke dag???
Danitcha, het is trouwens geen maagbandje maar sleeve Bij mij stond afvallen overigens in eersten instantie niet op 1 maar omdat ik zoveel woog kon ik onmogelijk normaal zwnager worden/zijn. Dus eerst die extra kilo's eraf. Mams123 Haha dit is een schuilnaam Deze naam staat ook op ons lijstje Lov23 Ik heb idd ook alleen maar broeken besteld net. En vond ze eerlijk gezegt niet ouderwets. Een fel rode en fel blauwe, is toch helemaal in nu? En wat mooie jeans. Waren idd wel wat duurder.
oef ik zit ook net bij de wehkamp te kijken. wat een leuke kleurtjes die broeken! Ik heb zelf zulke broeken in het paars, roze en turkoois, maar dan niet positiebroeken, maar gewone...
oke, haha. lotte vind ik echt een hele leuk naam. volgens de chinese kalender krijgen we een meisje dusss je weet het nooit.... zou wel leuk zijn want we hebben alleen ma jongens in de familie.