1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik heb bloedverlies :x. Het is wel bruin, maar ik raak er helemaal van in de stress.

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Danitcha hoe is het nu met het bloedverlies?
    Ik heb tot de 16 weken bloedverlies gehad, het wil niet altijd iets zeggen.
    Misschien is het wel een innestelingsbloeding. En zolang het bruin is zou ik me geen zorgen maken, bruin bloed is oud bloed.

Zorgverzekering zit bij izz uitgebreidstepakket.

Wat is er weer veel gekletst :)
    Gefeliciteerd nieuwe meiden en welkom hier.

Heerlijk ons huis is weer gezellig in de kerstsfeer :)

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb ook bij mn 1e zwangerschap veel bloedverlies
    gehad. Met 5 weken en ook nog paar keer later. En de kleine
    loopt hier nu gewoon vrolijk door. Vroege miskraam zet vaak meteen door. Helder bloed verlies met vaak stolsels en weeen gevoel.

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @danitcha: heh vervelend, ook al is het gewoon bruin. Word je toch weer onzeker van. Hoe is het nu?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je schrikt je idd rot maar ik heb het beide keren gehad bij de meiden en nu had ik het ook weer;).zolang het geen rood bloedverlies wordt en je geen erge krampen krijgt is het niet erg.

Misschien heb je veen inspanning gehad.....grote boodschap...sex....enz...of is het gewoon van de innesteling;)

Goedemorgen meiden....!

6. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    goedemorgen dames,

Balen danitcha hopelijk zet het niet door.
    Hier van zorgverzekeraar veranderd en naar extra verzorgd 2 gegaan.

Verder hier erg moe en slecht slapen:$ gelukkig staat het weekend alweer voor de deur nog 1dagje werken.

7. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Men.. Ik wil echt geen vroege echo meer.. Oké je weet dat het fijn in je baarmoeder zit nu, maar verder was er nog helemaal niks te zien dan een vruchtzak, ja.. Heel soms leek er iets in die wand te bewegen, maar echt super vaag, dus nu zit ik mezelf echt in de weg met onzekerheid.. Zit toch te kijken op internet naar vergelijkbare echo foto's en de ene keer lees je dat het goedig gekomen en op andere dat het fout ging, logisch!! Het kan op deze termijn natuurlijk altijd 2 kanten op, ik weet het verstandelijk wel maar emotioneel.. Die hormonen werken ook niet helemaal mee.

Ik kan de 19e terugkomen voor de echo.. Duurt nog zoooo lang.. Dan ga ik weer twijfelen, zal ik bellen of ik niet na een week al even mag kijken wat er evt veranderd is.. Kortom: ik vind t maar lastig!

8. juf85

juf85 Niet meer actief

Zorgverzekering: heb nu 3 sterren.
    Maar we willen misschien wisselen. Dan neem ik wel weer meerdere sterren oid. Ik heb vast weer fysio nodig voor mn bekkenklachten. Dus dan wil ik dat goed verzekerd hebben.

Ik ga zo op de fiets naar mn werk.
    Tot vanaaf!

9. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    danitscha hoe is t nu?

rest: ik lees straks even bij , wat kletsen jullie veel!! haha

10. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend meid. Maar zoals hierboven al gezegd wordt, het hoeft niks te betekenen.

Ik heb vandaag eeen dagje vrij, heerlijk! En morgen gaan we een weekendje weg, dus dat is ook leuk. En daarna is het al bijna tijd voor mijn afspraak bij de gyn :)

11. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Danitcha, ik zou ook schrikken als ik jou was. Maar volgens vele dames hier niets aan de hand. Duim toch voor je, kan geen kwaad.. ;)

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Meid wat vervelend zeg! Wat zul je geschrokken zijn. Hoe is het nu?

13. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Namen lotte is een popi naam:) Wij hebben nog geen top 3. Als onze zoon een meisje zou zijn geweest zou hij S.t.e.r.r.e hebben geheten. Deze naam vinden we nog steeds mooi. Maar kan goed zijn dat we nog leukere tegen komen. Jongens namen hebben we helemaal geen. Onze zoon heet J.e.s.s.e ( op z'n hollands) dus het wordt zowieso weer een hollandse naam.

Cappucino Is niet mijn smaak, zoals je hier boven leest:p Is maar goed ook dat iedereen een andere smaak heeft anders zou het ook maar saai zijn. MvM heeft me zaterdag gebeld en woensdags had ik al intake.

Boek MvM Mij is ook niks verteld over een boek. Heb me idd ook aangemeld in november maar de intake had ik in december zou dat niet meetellen?

2e wolk een inwendige echo is niets ergs aan. Ik heb het de afgelopen weken heeeeel vaak gehad ivm follikel metingen. En bij mijn eerste zwangerschap ook de eerste 2 echo's. Ze kunnen wel een uitwendige maken maar die zijn vaak nog onduidelijk zo krijg je alleen maar een duidelijker beeld.

Rare namen hier komt heel veel Dylano enzo voor. Ik houdt daar dus helemaal niet van, sterker nog vind het verschrikkelijk. Sorry als iemand hier de naam wel mooi vnid:p

Kim bij mij was die vrouw er ook 45 minuten. Maar was ook wel een leuke vrouw, best gezellig haha. Ik kan het gelukkig wel weg brengen.

Peony ik deed idd ook altijd een jurkje aan:p

Zorgverzekering ik ga uitbreiden naar een gezins pakket. Ivm kraamzorg en ziekenhuis bevalling zonder medische indicatie.

14. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Meid dat is wel even schrikken, maar hier ook iemand die het had en een gezond kind eraan over gehouden heeft. Hoe is het nu?

15. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Hoe spreek je Maeve uit? Lijkt mij een mooie naam.

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heb ik ook tot week 10 gehad meid en nu een gezonde zoon. Toen ik de gyn belde lachte hij erom want dat heeft meer dan de helft van de vrouwen zei hij... Komt vast goed!

17. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @juf, super, dank je voor je andere plaatje!! ;)

@danitcha, mooi buikje hoor. Ik ga idd ook verder nog niet shoppen.. Wel een beetje oriënteren maar ik wacht het nog even af!
    O, lees net dat je bloedverlies hebt! Ik had vorige week ook bruinverlies. Verder niets meer gehad dus lijkt mij onschuldig.

@mamsiem, oh wat balen dat je zo misselijk was gisteren. Hopelijk is dat vandaag beter!
    En die dame van mvm hoeft bij mij ook niet mega lang te blijven. Bij ons komt iedereen achterom (voordeur gebruiken we helemaal niet) dus iedereen staat zo binnen... Tja, als er dan allemaal info op tafel ligt. Ach, ik zie het wel!

@cappuccino, fietsen en harlopen is ook super! Voordat ik met m'n rug zat liep ik ook hard. Heerlijk, helaas lukt dat nu dus niet. (Mede waarom ik dus ruim 10 kilo aankwam in een jaar, nietsdoen is niet erg bevorderlijk voor je lichaam.)
    En zorgverzekering... tja, ik zit echt heel erg te twijfelen. Of basis of het extra pakket met alles erop en eraan. Dan ben je voor veel dingen gewoon verzekerd. Maar dan denk ik... ik wil thuis, en als dat niet mag krijg ik een zh bevalling toch wel vergoed. Kraamzorg krijg je volledgi vergoed en sos extra uur maar ja, wie weet ben ik blij als dat mens weg is. En die 60 euro eigen bijdrage... dat weegt niet op tegen 30 euro in de maand extra!! Dus ik denk dat ik gewoon voor de basis ga!
    Oh, en fysio heb ik toch onbeperkt tot 2015 dus dat maakt niet uit.

@brademarie, vervelend he die onzekerheid? Gewoon vanuit gaan dat het nog te vroeg was.

@gigi, veel plzier morgen met het weekendje weg! Gaan jullie met z'n 2tjes?

@mixje, dat zeg je als meef.. Ik vind'm wel leuk (al zou ik er zelf niet voor kiezen maar ja dat is met veel namen) ;)

@hier, heb weer heerlijk geslapen! ;) Dat is echt zo fijn!!
    Straks weer naar fysio, een uur beulen! :D
    Verder lekker rustig dagje en weekend gepland. Vnv lekker samen op de bank hangen, nu al zin in!
    Straks ook nog ff de ha bellen voor de uitslag van de kweek, ik ben benieuwd!

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    als meev maar kan ook meevuh

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier ligt een flinke laag sneeuw nu. Aangezien ik vakantie heb, er nog maar even lekker van genieten en zo naar buiten met de slee!
    Doe voorzichtig vandaag meiden!

20. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Ohw wat vervelend, wat zul je geschrokken zijn.
    Hoe is het nu met je?

Deel Deze Pagina