1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Maandag

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden,

Allemaal een goed geslapen? Hier wat minder. Ben al 1,5 week verkouden en lijkt nu weer erger te worden :(

Vandaag niets op de planning. Zou een dagje weg met m'n moeder maar dat gaat niet door.
    Misschien maar even shoppen met manlief straks :D

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Word mooi donkerder, je testjes!

4. juf85

juf85 Niet meer actief

Hier ook verkouden. Morgen sinterklaas vieren, hoop dat ik niet misselijk ben.
    Gister was ik de hele dag mosselijk. S avonds rond 21 uur voorhet eerst overgegeven. Was even vergeten hoe vies dat was. Ik was moe dus ging toen naar bed. Maar had zon honger ( al het avondeten natuurlijk uitgespuugd). Dus mn vriend heeft nog wat crackers en thee gebracht.

Ik heb smiddags ook een opgezette buik.

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag dames,

Ik denk dat ik mij hier ook maar mag gaan melden, al vind ik het wederom DOODENG! :cool:

Ik wilde het niet doen omdat ik bij de vorige keer volgens mij de enige was die op de lijst kwam van de vlindertjes :( en dat wil ik dus NU niet aub.... :D

Ik zal mij even voorstellen....en gewoon met naampie want dat boeit mij allemaal vrij weinig.. ik ben Brigitte, ben net 30 jaar geworden en heb al een zoon van 5 jaar.. ben heerlijk getrouwd met mijn lieftallige man waar ik al bijna 10 jaar mee samen ben... wij hebben voor onze zoon ook de MMM traject moeten bewandelen en na drie jaar mochten wij toch echt zeggen dat we in blijde verwachting waren... we zijn ongeveer 4 jaar geleden weer af en aan begonnen met het mmm traject, maar het wilde allemaal niet vlotten..ook wisselde we van banen waardoor het soms ook beter was om het niet te doen ivm de onzekerheid, maar twee jaar geleden ben ik een eigen bedrijf gestart zo ook mijn man en het kan wat dat betreft niet beter..zoonlief hoeft niet meer naar de BSO we zijn groter gaan wonen en het lijkt allemaal super stabiel te zijn..dus vol goede moed gingen we er weer voor middels de MMM tot april van dit jaar... ik was er zoooo klaar mee en dacht als het ons gegund is komt het vanzelf wel...wat bleek vanaf april t/m nu structureel een cyclus van 33/34 dagen..dus we zijn zelf wat gaan aanklooien..en ja hoor net voor mijn 30e verjaardag op exact dezelfde dag als toen met onze zoon bleek ik in verwachting te zijn! Helaas dit werd op 16 okt jl. een miskraam....en wie had dus gedacht dat ik nu alweer zwanger zou zijn!! Not me...maar het is toch echt zo!!

Op 16 nov een inwendige echo gehad omdat ik wilde weten of mijn ei al geweest was of niet..de arts zag een ei, maar twijfelde of dat niet een gesprongen ei was...dus ik weet niet zo goed hoever ik nu ben, maar ik ga uit van het feit dat mijn ei pas daarna is geweest... alhoewel ik dan in mijn beleving al wel vroeg heb kunnen testen...maar ja...a.s. woensdag mag ik al bij de ferti arts komen voor een echo omdat zij wel uitgaan van laatste menstruatie dag van 16 okt...dus dan zou ik al in week 7/8 moeten zitten en is mijn uitgerekende datum 23 juli 2013...maar dat denk ik niet hoor...ik ga uit van 12 aug. Dus ik blijf dan liever hier.. :D en daarnaast....mocht ik langer zijn, nou dan zet mij maar boven aan de lijst hahaha.... of is er nog geen lijst?

Owkee.....lang bericht....veeeel te lang bericht :p

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    gefeliciteerd en welkom!!! we gaan allen voor een goede plakbeeb!!!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier beide keren hoogzwanger geweest in de zomer en nu bevallen aaaahhh...

Dat smeren helpt geen fluit hoor.........;)
    Mooie test!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Welkom PCo mama!!

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bijoux, vandaag dus een rustig dagje, gelukkig maar!

@ikapika, oehh gezellig, alles weer in kerstsfeer! Leuk!! Ik wil ook vandaag de kerstbboom opzetten!
    Oh, ik heb gisteravond ook een nieuwe bh gekocht. Ze hebben niets fijns in mijn maat zonder beugels dus het is al een borstvoedingsbh geworden! Whahaha! Nou ja, het is een optie, anders zie je er weinig van. Hij zit echt heel fijn. Idd niet heel charmant maar dat boeit mij niet. Wel zo chagrijnig van die oude bh's!!

@niki, ik heb ook echt een darmenbuikje. Eerst alleen 's avonds maar nu voel ik al een lichte bolling als ik 's ochtends wakker wordt!!

@juf, fijn dat het zuigen op een snoepje helpt. Alleen zo lastig als je voor de klas staat! :p Maar ja, anders moet je rennen naar de wc en dat is helemaal onhandig! ;)
    Oh, lees net dat je gisteravond toch aan de beurt was, vervelend!! :(

@danitcha, ohhh meis wat heftig!! Wat een onzekere tijd!!

@anja, heerlijk he die sneeuw? Hier is het helaas weg (alleen op sommige daken en op het gras ligt nog een beetje.
    Spannend dus ook voor jou. Maar gewoon vanuit gaan dat je snel een hartje ziet!!
    Wij wachten echt tot na de 12 weken echo... Maar dat is heel persoonlijk!

@eef, ik zou gewoon de vk bellen, dan hoor je het allemaal vanzelf wel!

@positiekleding, jeetje wat zijn er al een meiden die die aanmoeten!! Ik kan het gelukkig nog af met m'n knoop los, nou scheelt het dat het voor mij nog maar de 1e is!

@wies, woooo wat een flinke buik!! Mooi hoor!! Snap dat je dat niet heel lang stil kan houden! ;)
    Jeetje, dan heb ik echt nog helemaal niets, whaha! Bij mij is het echt een hele lichte bolling!
    Wel mooi meis! :D
    Oh, en die onderbroeken heb ik nu ook, bij de hema! Haha, maatje groter dan normaal, heerlijk!! Anders knelde het opeens zo bij m'n heupen.

@niki, mooie test weer!! Tot wanneer ga je door? :p

@verkouden, ik was rond mijn nod ook verkouden. Schijnt door je slijmvliezen te komen, die reageren op je hormonen!!
    Ik heb er gelukkig nu geen last mee van.

@pcosmama, hoi, welkom hier! Jeetje, hele geschiedenig, ik hoop dat alles nu goed gaat en je in de zomer kunt genieten van jullie 2e wonder!!

@hier, we gaan straks een kerstboom halen en opzetten. Laatste kerst dat we nog met z'n 2tjes zijn, hopelijk!! Had trouwens gisteravond alcoholvrije wijn gehaald. Heel anders, maar best lekker. Leuk voor een avondje als je ook uit een mooi glas wilt drinken! ;)
    Meiden, heb trouwens wel echt heel erg last van ongigevoel!! Gisteravond ene kruik gemaakt en zelfs een paracetamol genomen (terwijl ik dat liever nu niet doe). Het duurde steeds niet langer dan een uurtje... vanmorgen ook weer maar nu voel ik niets. Weet dat het mijn groeiende baarmoeder kan zijn maar het is echt pijnlijk soms (en ik heb echt een hoge pijngrens weet ik ondertussen). Anders bel ik de vk wel ff als het dit weekend zo blijft...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Peony zeker bij de eerste had ik dat ook niet zo snel!
    En je wacht dan toch al langer voordat je het aantrekt hihi....nu moet je wel...

Maar ik heb alleen truitjes gekocht....moest er toch al nieuwe en ga dan nu niet gewone kleding kopen...

Een jeans ga ik pas na de eerste echo halen!

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Welkom pcomama. Wat geweldig dat je zo spontaan zwanger bent! We duimen met je mee dat het een plakbeebje is!

Peony, wat vervelend zeg van die krampen. Het zijn niet je darmen toevallig?

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lov, nee dat begrijp ik! Ik koop ook niets nieuws nu, of het moet idd positiekleding zijn... Gelukkig heb ik nu nog wel genoeg dingen die mijn buikje kunnen verhullen (en dat ik mijn knoop niet vast heb). Hield sowieso niet van heeeel strakke dingen...

13. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    Joehoe zes weken vandaag

pcomama.proficiat en welkom hier!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat scheelt:D
    Ik moest dus idd al nieuwe kleren hebben......heb extra even gewacht deze keer.....;)

15. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Hee meiden,

Allemaal lekker geslapen?? Ik niet zo.
    Vandaag heerlijk vrij ben ik echt aan toe, was zo moe de afgelopen
    Week. Nu vandaag valt t wel mee. Teminste nu nog ;).

Vandaag gaak ef poetsen en vanmiddag met vl een nepboom kopen.. Heb ik
    Al die zooi nie in huis.

Heb gister wel wat gelige afscheiding gehad ma dat kan geen kwaad toch?
    Ik maak me altijd al snel zorgen..

Vnaaf eten bij me ouders chinees, iets waaaaar jullie zin in hebben en ik totaal niet terwijl ik t altijd wel erg lekker vind.

Fijne dag allemaal ik ga proberen van de bank af te komen, hihi..

Groetjess

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee hoor mams.l.l.zelfs bruine afscheiding kan gewoon....

17. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Ja ma.daar heb ik slechte ervaringen mee dus laat t maar zo... Haha.

18. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @anne, gefeliciteerd! D

@lov, ja dan snap ik dat je wel iets nieuws moet hebben! :p

@mams123, gelige afscheiding is niets engs.. ik heb ook last van veel afscheiding, schijnt er ook bij te horen! :p
    Veel plezier vandaag en vnv, hoop dat het je toch smaakt!

Meiden, ik ga lekker douchen. Manlief is boodschappen halen en dan gaan we daarna samen een boom halen (zal wel druk zijn). ;)
    Fijne dag allemaal!!

19. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Hier gisteren sinterklaas gehad bij mijn ouders met broers en zussen. Ik had me voorgenomen een wijntje te "nemen". En dan gewoon langzaam weg te spoelen. Op een gegeven moment was ik stokboord aan het snijden, had mijn wijntje meegenomen naar de keuken. Ik zeg tegen mijn man, neem dalijk ff een flinke slok als niemand het ziet. Hij dat gedaan. Ik heel afentoe genipt.(kreeg echt niets binnen) Daarna heb ik maar gedaan alsof ik de wijn niet lekker vond. Mijn moeder vond hem ook niet zo lekker, dus viel gelukkig minder op. Helaas vertelde mijn man op de terug weg dat mijn vader hem een flinke slok zag drinken van mijn glas, en dacht dat hij tegen mijn zus zei, ze is zwanger ik weet het zeker. Hmmm Maarja gelukkig zijn ze niet zo vervelend dit te vragen en wachten ze gewoon af.

Danitcha wat klote meid. *knuf*
    Pco mama Welkom en gefeliciteerd!

buikje vraag me 1 ding af. Ik heb ook wel een beetje zo'n buikje ( als ik mijn overtollig huid ff naar boven trek) maar zodra ik ga liggen is mijn buik dus echt platter dan plat. Hebben jullie dat ook?

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is normaal Lotte.....straks als je bui, groter is heb je dat ook hihi

Deel Deze Pagina