1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb totaal geen last van luchtjes en misselijkheid de afgelopen dagen.... zou het niet erg vinden. Nu heb ik niet echt het idee dat ik zwanger ben. Maar ja, wat niet is kan nog komen hihi.

2. juf85

juf85 Niet meer actief

Haha lotte dat van die wijn was wel grappig...

Ik drink nooit alcohol, dus dat valt niet op.

En morgen met sint doen we een high tea. Er zijn 2 zwangere schoo zussen (en ik dus). Dus er wordt qua eten rekening gehouden met de zwangeren. Dus er zit vadt weliets bij dat ik mag eten. En wij moeten de wraps maken, dus ik maak gewoon geen wraps met zalm.
    Benwel benieuwd hoe de reactie zal zijn als blijkt dat alle drie de neefjes in 2013 grote broer worden.
    We hebben alle drie een zoontje. En 1 schoonzus heeft nog geen kind. Ze is dus de enige niet zwangere.

3. Krullie88

Krullie88 Actief lid

19 feb 2012
    150
    0
    0
    Goedemorgen augustus 2013 mama's! :D

Wauw wat wordt hier al gezellig gekletst. Ik wil me ook graag toevoegen aan deze club!

Omstreeks 12 augustus 2013 verwachten wij ons 1e wondertje :D Ik begin er nu pas wat meer aan te wennen, ik kon het gewoon nog niet bevatten haha.
    Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen en borstvoeding gaan geven. Ohja, ik ben 24 jaar :)

Tot spreeks meiden en veel succes allemaal!

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Zou je niet wat langer wachten dan? Bedoel voor dat kleine ventje is het al zo lang wachten.. Die paar weken maken voor hem niks uit.

Ik heb als eerste een pretecho, op eigen kosten dus omdat ik het verdom om tot half januari te wachten.

5. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Kim, als het bloeden niet doorgezet heeft, moet ik maandag de gyn weer bellen en dan mag ik volgende week al een echo. Ik denk dat ik dan ook wel een extra bloedtestje krijg. Maar eerst het weekend doorkomen pfff.
    Goed dat je zelf een echo laat doen. Vooral fijn om te weten dat het goed zit. Dan helemaal happy het nieuwe jaar in!

Welkom en van harte krullie!

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou ik duim duim duim dat t goed zit!

En krullie, welkom!

7. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Pfff, wat is er alweer veel geschreven. Zal morgen alles wel even terug lezen en reageren.
    Te druk vandaag:)

Meiden hele fijne dag vandaag!!

8. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @krullie, welkom en gefeliciteerd!!

Oh, beschuitjes.. dat is wel een idee! Ik ben met vlagen een beetje misselijk en niets smaakt mij. Beschuitje klinkt wel lekker. Met kaas of rozenbotteljam... Goed idee meiden!
    Vnv krijgen we gasten, maak verse pastasaus met spaghetti. Jammie, helaas moet ik er nu echt niet aan denken! Maar ja, staat al maanden in de planning en dan speciaal mijn pastasaus dus daar kom ik niet onderuit. Straks maar alvast maken..
    We hebben trouwens net een kerstboom gekocht. Einde van de straat bij iemand van het land... tientje... en het is een mega boom! :D Helemaal blij. Dat scheelt met bijv. Ranzijn (goedkoopste van 30 euro en dan had je zo'n zielig dingetje... vaak krijg ik dan medelijden met zo'n boom, echt stom!)
    Manlief is nu het kruis aant boren ed, en dan mag ik straks 'm'n magic' op de boom loslaten!! ;)

9. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Hoi allemaal,

Ik wil me graag aan deze groep toevoegen, ik ben als het goed is 3 augustus uitgerekend en heb 17 dec de eerste echo

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bloementuin, welkom!! Van harte!
    Hoe voel je je? Veel klachten?

11. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    @peony84, ik voel mij prima, ik heb alleen wat last van zere borsten, verder gaat het goed

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Zo, dat sporten lucht al iets op :). Nog steeds een humeur om op te schieten, maar ik probeer er maar het beste van te maken.

Peony: Wat doe jij voor sport? Ik ga naar sportschool en daar hebben ze niet van die huppelklasjes. Ik hang dus aan gewichten, doe oefeningen op de grond en cardio. Vind het alleen heel lastig om te bepalen wat nu goed voor me is. Overal staat iets anders...

Krullie: Welkom :D.

Alcohol: Is hier ook wel een puntje. Thuis drinken we niet (veel), dus dat is geen probleem. Maar bij de buurtjes wel altijd een wijntje, bij mijn ouders ook en straks met kerst gaat het helemaal opvallen... Kerstavond gaan we altijd met vrienden naar de samenzang (klinkt wel heel kneuterig zo) en wordt er flink wat glühwein weggedronken. Nu gaan we maar met de auto als excuus dat ik dan niet drink. En met kerst willen we het onze ouders vertellen. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het heus wel een beetje mist :).

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ika, vervelend he, die moeheid! Ik lig elke avond vroeg in bed :(.

14. Hazel

Hazel Lid

14 okt 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin ook steeds meer last te krijgen van kwaaltjes. Lig 's avonds supervroeg in bed en ben ook wat misselijk als ik een tijdje niet heb gegeten.

15. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames ik had me hier al aangemeld ik lees w met jullie mee maar heb niet veel tijd om te reageren iedereen hier gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik heb de 20ste me echo wil iemand mij in het lijstje zetten en ben rond 1 augustus uitgerekend.

De klachten week 4-5 misselijk week 5-6 niet misselijk week 6-7 heel erg misselujk en mijn borsten doen zo een pijn dat ik niet eens meer zonder bh kan lope . Ook begin ik een buikje te krijgen (door me darmen) krijg me broek savonds niet meer dicht en overdag voelt het niet lekker aan die dichte broek.

Nou zal proberen zo nu en dan even te reageren.

16. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Redhead. Dat dilemma heb ik ook met sporten. Ik heb sinds de tp alleen cadio gedaan. Maar sinds van de week ook weer begonnen met gewichtjes. Ik ben tenslotte zwanger en niet invalide. Ik heb gewoon m'n oude programmaatje gedaan (wat niet heel zwaar is). Maar met die oefening waarbij je op het apparaat zit met je benen wijd en je benen dan naar elkaar moet duwen met gewicht, deed dat toch pijn in m'n liezen. Ik ben daar wel van geschrokken. Dus ik denk dat ik volgende keer toch maar om info ga vragen. Ze zullen toch wel discreet zijn en niet bijvoorbeeld daarna in een klasje vragen hoe het met m'n buikje gaat?

Peony, een tientje voor een boom, dat is een superdeal! Doe je goed. Veel plezier met versieren.

17. Love84

Love84 Lid

20 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil iemand mijn afspraak aan de lijst toevoegen? 9 januari intake en echo. Vind nog zo lang duren moeten dus nog even geduld hebben voordat we ons kleintje kunnen zien en een bevestiging krijgen dat het goed zit.

18. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Al weer flink geschreven vandaag! Welkom nieuwe zwangeren!
    Hier even flink in de stress vanmorgen, na de seks klein beetje bloed, maar nu al heel lang niets meer. Vind het toch weer even spannender dan eerst hoewel ik weet dat meer vrouwen dat wel eens hebben. Iemand ervaring? Sorry voor de ego...

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja dat kan gebeuren doordat je vagina meer doorbloed is. Dan kan er een heel klein adertje springen. Niks om je zorgen over te maken :)

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja daarom wil ik eerst een kloppend hartje zien afcourse... en ik ben echt van het kan altijd mis gaan uiteraard..hoe leg je je kind uit bij bijv 20 weken? Dat kan ook niet...komt op hetzelfde neer...het is pas voor hem tastbaar als hij het ook gezien heeft op een echo...wij willen dus eerst woensdag afwachten...en dan hopelijk de 21e nog een echo voordat ze met de kerst dichtgaan...mocht het dan nog steeds goed zitten gaan we ook een pretecho doen tussen kerst en oud en nieuw...en dan kn hij mee....naar verwachting ben i dan circa 9 weken....en ziet hij dus ook echt een klein broertje of zusje...

Deel Deze Pagina