1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnitaD

AnitaD Nieuw lid

13 apr 2012
    2
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik weet sinds afgelopen woensdag 5 december dat ik zwanger ben. Ik kan het nog niet geloven! Ik ben intens gelukkig, maar ook onzeker. Ik heb 28 december mijn 1e echo, dus dan wordt de onzekerheid gelukkig ook wat minder:) . Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie alles gaan ervaren de komende maanden en zal zeker wat van mezelf laten horen.

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ssssst moet je niet te hard zeggen haha dan worden ze sjaggie :cool: pfff domme sport! Maar heb hem al bijna om om Dexter te gaan kijken :D

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Welkom Anita! Eerste kindje?

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Lov, inderdaad fijn dat we soms even van elkaar kunnen lezen dat we heus niet de enige zijn :). Ik heb ook nog nooit voor NOD getest. Dit keer wel een rijtje gemaakt van 4 testen. Dit keer wil ik écht van m'n zwangerschap genieten. Leuk gezegd, maar met zo'n pesthumeur lukt het niet echt :p.

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier al 1,5 week geen testen meer gedaan. Laatste was die van MvM. Heb ook de behoefte niet meer.

Bij de eerste zat ik niet op dit forum. Merk nu dat ik toen meer relaxed was. Inderdaad lees je nu vanalles, hoor je vanalles etc.
    Heb wel allerlei klachtjes dus dat is prettig. Geeft wat vertrouwen (al zegt het uiteindelijk niets). We kunnen niets anders doen als wachten en genieten zolang als het duurt (hopelijk voor ons allemaal nog een week of 35 :D)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ik ben ook zo emo! Kan wel huilen nu omdat ik me zo voel...en ook lach ik mezelfmuit hahahahahaha.......

Hoezo zwanger:D

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hier ook een erg kort loontje, maar dat is ook mijn enige kwaal bah. Langzaam beginnen de borsten nu wel maar nog niet echt je van het.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja mamsie precies.....toen wist je nog van niks:D weet nog dat ze me toen hier voor gek verklaarde omdat ik pas ging testen met 4 dagen overtijd:D

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoi Anita, welkom!

@Pcomama: ja Dexter is leuk! Wij moeten nog wat afleveringen van Big Bang Theory kijken. Misschien als ik niet te moe ben dat we dat na het voetbal nog wel doen :D

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Anita welkom hier!

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Nu moet ik in elk geval weer hardop lachen :D. Wat zijn we een sukkeltjes hè? Straks heeft de hele wereld het door voor we het vertellen...

Nu maar lekker naar bed, misschien ben ik dan morgen weer een beetje genieten (wishfull thinking :p).

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahahaha...........echt zo erg:D

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Is dat wat de big bang theorie ? Wij kijken nu THE walking dead, en Dexter, maar dan downloaden we die vanuit USA meteen. TWD houdt nu dus even op want komt feb pas weer. Dexter nu ep.10 voor de rst kijkt mijn man ook homeland en iets met rare wezens hahah komt ook op Ned. 1 ofzo....

15. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Welkom anita

16. AnitaD

AnitaD Nieuw lid

13 apr 2012
    2
    0
    0
    Ja dit wordt mijn eerste kindje! Ik heb me trouwens ook aangemeld voor moeders voor moeders, a.s. maandag 10-12-12 heb ik de intake. Ik wil mijn geluk graag gaan delen met andere vrouwen die graag zwanger willen worden :)

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wij zijn echte fans van The Big Bang. We waren altijd dol op Friends en dit is eindelijk weer eens een comedy daarbij in de buurt komt. Voor de rest kijken we graag naar Modern Family en New Girl.
    Comedy Central (Scrubs) staat ook vaak aan.

The walking dead is ook goed!

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Scrubs is echt lachen idd!

Ik doe deze ronde niet mee aan mvm, is een bewuste keuze. In 2006 ook mee gedaan miskraam en viel het vruchtje in die klote beker en okt dit jaar ook, dus werkt op mijn zenuwen en voel mij ook fijner nu en heb het dus echt afgezworen maar zit tussen mijn oren i know, maar goed.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou begrijpelijk PCo mama!

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Meiden ben vertrokken ga nog een Dexter kijken en dan snurken! Knuffels