1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @tilaena, ja ook wel logisch, je darmen moeten toch aan de kant.

@juf, fijn dat je waardes goed waren!! :D
    mooie test! Ik zit hier nu te wachten, heb om half 2 een afspraak. Vervelend dat het net op de dag wordt afgehaald dat jij moet werken...
    @redhead,

2. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks voor beantwoorden dames ligt dus niet aan de was haha... zijn dus gewoon gegroeid haha...

nou heb overleefd bij mij schoonzusje eten lol... niks door gehad had wel even een stress momentje me nichtje was bezig met fotos kijken om mijn mobiel vind ze altijd leuk en was ze even rustig geen probleem... zie ik toch in eens een foto van mijn zwangerschaptest en was kleine meid onderweg naar haar moeder:$
    heel snel afgeleid en snel foto verwijderd ik schrok mij rot...
    ik had ze al naar mijn email gemaild maar helemaal vergeten te verwijderen... oepsie gelukkig op tijd opgemerkt lol....

ik ga maar eens werken helemaal geen zin want ik heb echt heel erg buikpijn... maarja geld moet wel rollen zullen maar zeggen

3. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ladies ,

mag ik me ook alsluiten bij jullie ? hebben 3 dec positief getest en als alles goed blijft gaan zijn wij uitgerekend op 12 aug.
    heb het al beetje door gelezen en leuk om het het zo van iedereen te lezen .
    wij hebben 2 jan eerste echo bij gyn (omdat wij door iui zijn zwanger geraakt) maar dat lijkt nog zo ver weg.
    verder gaat alles goed nergens last van van tot nu toe maar wie weet komt dat nog hihi

groetjes

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Redhead Kun je het niet zelf weg brengen? Ik moet het zelf weg brengen. Ben ik heel erg blij om. Want bij ons in de straat "houdt iedereen alles in de gaten".

5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Miclove feli en welkom

6. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Sjonge ze hebben ook weinig invoelend vermogen zeg! Fijn dat je wel naar de vk kan, hoop dat je wat duidelijkheid krijgt. Sterkte hoor!

7. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Ik heb iets dergelijks ook al een paar keer gehad, denk id dat het komt door je darmen, ben daar zelf wel gevoelig voor. Maar dan kun je flink beroerd voelen id!

8. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Drukke dag hier, moest veel schoonmaken en nu toch wel wat last van mijn bekken al... Had tijdens vorige zwangerschap ook last van, hoop dat het niet nog vroeger begint. Soms vind ik het zwangerzijn nog heel onwerkelijk, en dat terwijl het niet mijn eerste keer is, ik denk dat het veranderd als we eenmaal de echo hebben gehad. Hebben jullie dat ook?

9. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lov.. Succes zo bij de verloskundige..

Toi toi toi

10. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft ervaringen verloskundige versus gynaecoloog ...
    Bij de eerste zwangerschap kreeg ik m'n eerste echo, mooi kloppend hartje etc. Diezelfde avond kreeg ik bloedingen de dag erna nog steeds bloed en bruinverlies dus ik de assistente vd gyn gebeld.. Ja wat verwacht je nu? Dus ik hield me vast aan de goede echo.. Boort ze dit de grond in ja die kun je zo ook krijgen als je komt en na 5 minuten kan alsnog het hartje stoppen.. Zooooo ik was pislink.. M'n verjaardag was vergald.. Heb de verloskundige gebeld en die heeft me toen enorm gesteund.. Mocht altijd langskomen als ik wilde! Gelukkig is alles verder goedgedaan toen..maar wat een stress!

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Lov succes bij de VK op dit moment!!! Duim Duim Duim

12. juf85

juf85 Niet meer actief

@mixje: jij ook bekkenpijn? Vervlend.
    Tijdens de vorige zwangerschap had ik vanaf week 18 fysio. Op t eind kon ik bijna niks meer. Het is nooit helemaal weggegaan helaas.
    Nu al weer een paar weken wat meer last dan 'normaal'. Ik ben dus best wel nang dat het nu veel eerder zo erg wordt. Maar nu heb ik een zoontje, en die moet ik ook naar boven tillen. Verder veel bukken met spelen en opruimen en zo, dus dat wordt wat...

13. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Bekkenpijn Kunnen jullie me beschrijven hoe dit voelt. Ik heb nooit de "diagnose" bekkeninstabiliteit gehad. Maar bij mijn vorige zwangerschap had ik heel veel pijn in mijn onderrug, de pijn straalde door naar mijn bil en been. Had het maar aan een kant. Dacht toen dat dit aan mijn overgewicht lag. Maar vriendin vertelde me achteraf dat dit op bekkeninstabiliteit leek. Nu heb ik die zelfde pijn. Wel in lichtere maten, maar nu al. Vorige keer had ik het pas rond 28 weken ofzo. Wat denken jullie?

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Lov, ik ben reuze benieuwd, ik lees alles nu pas en ik hoop hoop hoop dat alles in orde is meis!

Ziekenhuis kon van mij de boom in! (VK trouwens ook als ik geen echo kreeg, dan ging ik er zelf wel een halen..)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hey......ben terug.
    Nou het is heel erg dubbel dit.....het begon met ... je hebt verdikt baarmoederlsijmvlies...dat is goed....
    Hmmm het vruchtzakje zag er niet goed uit....die was niet meer mooi rond. Maar toen.......toen zagen we een hartje. Mijn kidje leeft gewoon maar waarschijnlijk wordt het toch een mk.

Of het andere scenario.......het was een tweeling waarvan er nu eentje dood is.

Ja zeg jij het maar.....ik ben in shock! Ik had gedacht tenminste te weten......mk of niet....
    Nu mag ik volgende week terugkomen en kijken of er iets gegroeid is misschien. Het kan zijn dat de vruchtzak zich hersteld.

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Zou ook nog kunnen... Maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in :p. Maar hopen dat ze niet te oplettend zijn, en zijn ze dat dan toch: jammer...

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Lov, wat is dit zenuwslopend zeg!
    Hopenhopenhopenhopen!

18. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh, het blijft dus nog even heel spannend! Rot dat je nu nog eigenlijk geen duidelijkheid hebt, maar er is in elk geval nog hoop!!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja het kan 2 kanten op......wordt een lange week voor mij!

20. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Oh meis, ik hoop zo dat deze week een beetje voorbij vliegt!
    Ik ga heel hard duimen dat het goed komt.

Deel Deze Pagina