@lov:.wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt! maar er is ook nog hoop! Wel nog een hele week wachten...bah....heel veel sterkte! Mag je gewoon maandag weer?
Lov, nog geen duidelijkheid dus, vervelend. @bekkenpijn: ik heb het vooral aan de rechterkant. Ik kan het niet heel goed omschrijven. Het zit vooral in mn bil denk ik, niet echt onderrug. Als het erger wordt, dan 'zak' ik door mn heup, weet niet hoe ik eht anders moet beschrijven. Net of je lichaam je even niet kan dragen of zo (terwijl ik niet zwaar ben).
Ja ze zei rond 6 weken...dat zou ook moeten volgens cyclus maar teste pas laat positief. Ja ik vindt het wel vaag dat en een vruchtzakje was dat niet goed was maar wel een levend kindje!?
ik heb ook bi. het begon al best vroeg. last van bekken ook die botten rond je vagina zeg maar. zitbotten en vooral heel erg stuitje..pff kreeg van de fysio massage en een buikband. verder doen ze niet veel. misschien wat oefeningen
jeej wat een onzekerheid. bah. je hoort best vaak dat iemand officieel eerst van een tweeling zwanger was en dat er een afsterft. ga heeeeel hard voor je hopen!!
Een hartje is in elk geval een goed teken! Misschien is het zakje wat verfrommeld, en is hij volgende week mooi. Ik duim ontzettend voor je. Zal echt een hele lange week voor je worden, maar we duimen hier allemaal ontzettend met je mee. Je hebt je banner weggehaald, dus nu heb ik geen idee, hoe lang ben je eigenlijk zwanger? Ik dacht namelijk dat je korter zwanger was dan ik (paar dagen..)... Dat ze dan het hartje al konden zien is wel heel mooi he!
Ah, had dit berichtje nog niet gezien. Meid, zet je banner terug! Je bent zwanger. Daar mag je best trots op zijn. Als het fout gaat, kun je hem altijd nog weghalen. Tot die tijd: Wees trots dat er een wezentje in je groeit.
Ja ik zou rond de 6 weken zijn! Ja ik heb eigenlijk stiekum wel goede hoop! Vandaag was het bloeden al minder.....nu zo doorgaan en wie weet. Wel is het heel erg dan dat het dus een tweeling was....
Juf ja onder rug is het ook niet echt, Meer net boven de bil. En idd het door de heup zakken. Achja mocht het erger worden ga ik gewoon naar de fysio.
Oke ladies lees nu van alles over de BI, maar wat is dat dan precies...heb dus echt sinds vandaag giga last van mijn rug...erg vervelende druk zeg maar... maar komt misschien ook doordat ik wat ziek ben, maar toch...al drie keer onder de hete douche gestaan het lijkt niet minder te worden...
Ja toen denk vanaf een maand of 3-4, bij de fysio bleek er teveel ruimte tez itten in mijn bekkengewricht, vervelende pijn, had het ook veel uitsralend in bil/been. Echt wel lastig, maar heb vandaag wel veel gedaan dus misschien iets rustiger aan doen. Bij mij ging het trouwens later in de zwangerschap weg toen de buik zwaarder werd, het maakte het gewricht weer stabiel zeg maar. Verveledn zeg dat het bij jou nooit echt weg is gegaan.
@lov, kan nog 2 kanten op dus! Wel mooi dat ze al een hartje konden vinden!! Blijft afwachten dus... Sterkte! @hier, mvm is geweest. Test is super mooi! Flessen stinken idd wel maar ja, tis voor een goed doel! Verder blijf ik knabbelen aan droge toastjes, maar hoef nog niet te spugen. Het liefste zou ik nu al naar m'n bed willen dus het wordt niet laat vnv!
Meid wat heftig! En wat moeilijk om nu een week te wachten, ik hoop in ieder geval dat dit kindje goed blijft zitten.
@lov, ja kan ik mij voorstellen! Dat is iig positief! En mooie banner weer!! Hopen dat je die nog lang in je handtekening hebt!!
Hoi allemaal De eerste dag van de week zit er weer op, er is al weer veel geschreven vandaag, Vervelend dat jullie zon last hebben van misselijkheid, ik heb helemaal nergens last van, maak ik me wel een beetje zorgen om. Morgen komt mvm langs ben benieuwd Maandag mag ik voor de 1e echo deze week kan me niet snel genoeg gaan @love sterkte ook ik zal voor je duimen