1-15 augustus 2017 clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door soura, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary82

Mary82 Actief lid

2 dec 2016
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgensmij moet je dan bij Flipske zijn.

2. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Ja dat dacht ik ook.
    Of dubbeltje?

3. Moess

Moess Niet meer actief

@exciting: ik heb ook zetpillen nu.

Ik vond het ook al opvallend, die meelezers.

4. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Esprit een gevuld vruchtzakje die voor die termijn goed moest zijn. Kloppend hartje zou kunnen met 6.0 maar vaak zie je dat pas later, vandaar dat we met 7.4 weer echo hebben. De eerste druk is er in ieder geval af en elke echo zouden we killing vinden naar de slechte echo can onze dochter met 20 weken... we leven van mijlpaal naar mijlpaal en proberen te genieten. Het begint nu wel steeds meer door te dringen na de echo van vandaag!

5. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    @ zetpillen? Waarvoor hebben jullie die?

@ eedic ooohh geniet ervan. Bij de eerste deed ik niks. Ik was queen van de bank 😌 Nu helaas moet ik opruimen en schoonmaken

@ nieuwe echo's ik heb al hier en daar gelezen op fb. Hopelijk loopt alles mooi op meiden ❤️❤️

@ pottekijkers... Genoeg daarom plaats ik ook liever geen persoonlijke gegevens of echo op de pagina. Maar het valt me ook op dat er dagelijks heel wat komen lezen. Ach we zijn beroemd

Mijn eten is zo verkeerd gevallen. Zelfs bruisend water heeft me niet goed gedaan. Daarom slaap ik liever overdag niet. Ik weet niet hoe ik dit voor elkaar moet krijgen

6. Mary82

Mary82 Actief lid

2 dec 2016
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    @meelezers, kan natuurlijk voor Jane zijn, zij is bekend op het forum natuurlijk vanwege haar mmm avontuur en nu haar geweldige nieuws over de tweeling :)

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb het over de 'gasten' die meelezen, niet over de zp leden ;)
    Ik zit in meerdere clubjes hier, maar nog nooit zoveel 'gasten' in een topic gezien

8. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Op dit moment 14 gasten zie ik *shock*

9. XmoonlightX

En toen waren het er nog maar 2

* betrapt* 😂😂😂

10. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Er kan via deze site ook een privé club aangemaakt worden!

11. XmoonlightX

Die is er al , maar die wordt niet echt gebruikt denk ik, omdat erna de facebook groep is opgericht

12. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ah oke!

@soura ivm misselijkheid en braken. huisarts belde op, ik 'moet' ook beginnen met ORS ivm uitdrogen.. we gaan het zien!

13. XmoonlightX

Kleine slokjes nemen met de ors

14. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Ooh ors 😷 Heel veel succes daarmee. Probeer wat bouillon als je dat goed vergaat. Of wat kippensoep door een ander gemaakt. Ik merk dat als ik van iemand zijn eten eet. Dat ik dat lekkerder vind, dan mijn eten.

15. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    Ten eerste, allemaal gefeliciteerd!

Ik breek even in. Ben 22 augustus uitgerekend.
    En heb voor de andere helft van augustus een facebook groep aangemaakt.
    Mochten jullie het leuk vinden, zouden wij het leuk vinden als jullie erbij komen !

Stuur me dan n pbtje met je volledige naam, en waar ik je aan kan herkennen op de foto.

Iniedergeval, allemaal een fijne zwangerschap gewenst x

16. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Hoi dames!

Ik ben 1 vd meelezers! :p hahaha ik mag mij eigenlijk hier ook aanmelden, maar laatste week te druk om te reageren op het forum!

Op 28 dec hebben we de 1e echo, dus ben benieuwd wanneer ik uitgeteld ben. Ik schat zelf 13 augustus :D

17. Mamatobe2017

12 dec 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie allemaal goed nieuws hebben GEHAD!
    Ik heb 29 dec mijn eerste echo.. nog 2 weken.. spannend hoor! Iedereen die nog moet wachten heel veel succes!

Ooh die fb pagina lijkt mij ook wel iets! Ik kan het hier niet goed bijhouden omdat ik veel werk en tijdens mijn werk niet op deze Pagina kan...

18. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Klopt! Wij beide 😁

19. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Hoe zien jullie allemaal hoeveel meelezers er zijn? En of dat gasten zijn of niet? Ik hou daarom een en ander ook meer prive hier. Als ik iets heb wat ik niet op internet wil zet ik het wel in de besloten fb.

Welkom ToyaAp.

Hier weer op een onchristelijk tijdstip wakker. Ben er maar uit gegaan om wat te eten en ga zo maar lekker weer terug. Snap er niks van. Overdag krijg ik niks weg en s nachts heb ik dan honger... zit lekker in het donker met alleen de kerstboom waarvan de lampjes branden. Is het toch nog gezellig zo alleen beneden.

20. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Onderhet vak waar je kunt reageren staat hoeveel gebruikers hier op dit moment meelezen. Daar staat ook hoeveel gasten er zijn.
    De geregistreerde gebruikers staan er soms met naam. Dacht ik.

Deel Deze Pagina