Heel herkenbaar Exiting. Hier ook alweer vanaf 4 uur wakker. En dan heb ik honger! Ben er nu maar uit gegaan, want manlief moet gewoon werken, en anders lig ik maar te draaien. Steken zijn ook herkenbaar. Zeker als ik teveel gedaan heb. Vandaag dus ook weer een rustige dag ingepland. Ook hier zei de gyn dat het voor kon komen. Maar ik kijk toch wel weer erg uit naar de echo volgende week. Toch weer even geruststellling nodig. Zo lang als nu nog niet eerder zwanger geweest namelijk.
@slapen, gelukkig vannacht geslapen als een blok. @klachten: bij mij begint de constipatie.. @eedihcro: hoezo ben je nog niet zo lang zwanger geweest? Ik je onderschrift staat dat je helaas met 9 weken een ma hebt gehad? Was het vruchtje al veel eerder gestopt met groeien? Als je er niet over wilt praten, geen probleem natuurlijk. @echos: hier nog 5 nachtjes slapen! En voor de dames die vandaag mogen: ik ga voor jullie duimen!
Ik heb gewoon nergens last van, alle kwaaltjes deze week als sneeuw voor de zon verdwenen. Slaap goed, geen last van mn borsten, geen last van mn buik, geen rare trek. Niet misselijk geweest. Enige dat ik merk dat ik emotioneler ben dan normal. Soms keert nog een vlaag van angst terug, maar ik vermoed dat dat ook vooral onzekerheid is. Vandaag echo, ik ben zooooo benieuwd maar moet ook nog zoooo lang wachten tot vanavond haha.
Succes met alle echo's vandaag Lijkt nog zolang mij 2de echo Steekjes zijn indd normaal begin er meer en meer last van te hebben
Vorige keer begon ik met 7+2 ineens heel erg te bloeden. Echo was onduidelijk (assistent en geen gyn die me hielp), dus nog 2 weken in onzekerheid gezeten, want het kon allemaal nog best zei ze. Na 2 weken kregen we dus te horen dat het met 6 weken al gestopt was met leven. Dus vandaar dat het nu voor mij voelt alsof ik nu langer zwanger ben dan eerst. Gister heel druk geweest, dus nu is mijn buik gevoelig. Best spannend vind ik. Nog een weekje wachten en dan de tweede echo. Vind het nog steeds spannend.
Ah ja, dan snap ik je opmerking! Jeetje dat is ook wat, dat ze je nog 2 weken in onzekerheid hebben laten zitten terwijl het met 7+2 wk eigenlijk ook al te zien moet zijn geweest!
Oh Eedihcro ik snap t hoor! Pas na de tweede echo hopelijk wat rust en vertrouwen. (Zelf maak ik me er nu ook al druk om, mag 'pas' 2 januari weer.
Ja, helemaal als ik weet wat er nu te zien was op 6,5 week, dan had die assistente ons nooit met hoop naar huis mogen sturen. Maar zij kon ook bijna niks vinden en zat maar rond te roeren met dat ding. De gyn van vorige week had binnen 2 seconden een super mooi beeld. Mijn gevoel bij Breda was al niet goed meer na hoe ze met de hele situatie om zijn gegaan, maar nu ik in Tilburg loop zie ik echt een groot verschil. Gefeliciteerd Exciting! Goed nieuws dus.