Ja, en zelf weet je natuurlijk niet waar je op moet letten. Als die assistente het niet weet moet ze toch gewoon even iemand er bij halen! Ik duim voor je dat het nu allemaal wel goed gaat! En dat wij allemaal volgend jaar mooie gezonde kindjes in onze armen mogen sluiten!
Gefeliciteerd meiden!! Ik wil even doorgeven dat ik stop met de lijst bijhouden hier. Dus als iemand het leuk vindt om het stokje over te nemen!?
Ondanks dat ik zelf blij ben dat het er maar eentje is, wat een fantastische echo bij een tweeling Jane!
ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS 2017 KINDJE 19 mama's❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 1 tweeling ❤❤ 🌟6 sterretjes 🌟 Lijst: 💓 1 augustus || Pasta || ?? jaar || 2e kindje ♥ 2 augustus || Flipske || 33 jaar || 3e kindje ♥ 3 augustus || Irene1986 || 30 jaar || 1e kindje 💓 4 augustus || Soura || 31 jaar || 3e kindje 💓 4 augustus || Eedihcro || 39 jaar || 1e* kindje 💓 4 augustus || Sarinatje || 26 jaar || 4e* kindje ♥ 6 augustus || Kyra77 || 39 jaar || 2e * kindje ♥ 6 augustus || Marijedh || 26 jaar || 2e kindje 💓 6 augustus || Exciting || 27 jaar || 2e kindje ♥ 7 augutstus || Esmy ||30 jaar || 3e kindje ♥ 8 augustus || LaVitaBella|| 35 jaar || 3e kindje 💓💓9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e en 3e* kindje ♥ 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje ♥ 9 augustus || Kanarie1988 || 27 jaar || 1e kindje ♥ 11 augustus || XmoonlightX || 32 jaar || 2e kindje 💓⭐12 augustus || Lovely123 || 29 jaar || 3e kindje ♥ 12 augustus || Mamatobe2017 || 1e* kindje 💓 14 augustus || Mary82 || 34 jaar || 10e kindje ♥ 14 augustus || Orchidee88 || 28 jaar || 2e kindje ♥ 15 augustus || Tess27 || 30 jaar || 1e* kindje Afspraken: DECEMBER 22-12 Irene1986 echo 8 weken 23-12 dubbeltje echo 7.2 weken 26-12 Kyra77 echo 8.1 weken 28-12 Tess27 echo 7.1 weken 29-12 Mary82 intake vk 29-12 Eedihcro echo 8.6 weken 29-12 Kanarie1988 echo 30-12 Dubbeltje intake vk + echo 8.2 weken 30-12 Jane1981 4e echo 8.2 weken JANUARI 02-01 Pasta vk + 2e echo 03-01 Lovely123 echo 8.3 weken 04-01 Esmy intake 04-01 xmoonlightx intake + echo 8.5 weken 09-01 Jane1981 intake gynaecoloog + 5e echo 9.5 weken 10-01 Lovely123 intake + echo 9.3 weken 12-01 Esmy 1e echo 10.3 weken 20-01 Mary82 termijnecho 10 weken 20-01 Exiting termijnecho 23-01 Sarinatje 2e echo 🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟 ⭐️Applejo ⭐️Ike ⭐️Xmaaike ⭐️Sterrenmama ⭐️Espoir ⭐️Lovely123 Wil je op de lijst? Of wil je afspraken doorgeven? Graag in een duidelijke kleur aangeven, dan zal Mary82 of Jane1981 dit voor je aanpassen
Kanarie, welkom Had jij al een kloppend hartje gezien? Dames ik heb de lijst aangepast, mocht er iets niet goed zijn of een aanvulling laat dit dan aub even in een andere kleur weten. Is anders behoorlijk terug zoeken...
Ik had begin december een routineonderzoek en toen ook echo gedaan en dan zag ze enkel een vruchtzakje. Ik wist toen pas 1 dag dat ik zwanger was ... Dan op 6 weken voor echo geweest Jane om te bepalen hoe ver ik precies was. Laatste menstruatie was 11 oktober dus was een hele lange cyclus alweer ... Maar al een beginnend kloppend hartje gezien en gehoord. Fantastisch!! Nu op naar volgende donderdag. Dat wachten kan toch lang duren ...
Als ik het goed lees heeft dubbeltje vandaag haar echo; spannend en ik zie het goede nieuws straks wel verschijnen he
Spannend! Veel succes dubbeltje! Hier net alle boodschappen voor kerst gedaan. Morgen alleen stokbrood nog halen. En andere chocolademousse voor mij. Die we gister gekocht hebben bevat alcohol en geen gepasteuriseerde eieren. Beetje jammer.
Ben benieuwd naar de echo dubbeltje!! Ik zit er helemaal door heen.. nu al! Waarom moet ik altijd klachten hebben? Mijn beste vriendin die heeft nergens last van zoals altijd! Ik voel me zo kut! Energie is helemaal weg, hele dag misselijk en vanmorgen weer 2x overgegeven! K wordt er niet goed van! Wat een ellende! Sorry ik moet het even kwijt.. even van me afschrijven.. nu al in de ziektewet! En dan ben ik ook nog doodsbang dat ik weer hydronefrose krijg (grote kans). Begrijp me niet verkeerd, k ben blij met de zwangerschap, maar dat k me daardoor weer zo ellendig voel dat trek ik niet. Ik heb nu nog een peuter thuis lopen, bij de eerste kon ik op bed gaan liggen wanneer ik wou. Mijn man is nu thuis maar daar erger ik me ook bond en blauw aan. Wordt gezellig zo met de kerst.. 😥 hopelijk is het rond de 12 weken over. Al kan ik me dat totaal niet voorstellen! Zo dat is eruit..
Oh exciting wat rot dat je het allemaal zo ervaart! Wat is hydronefrose? Ik kan niks anders bedenken dan: sterkte!
Nierstuwing! Kreeg ik met 21 weken last van, met 30 weken kwam ik bij de gynaecoloog en die schrok zo van hoe ik eruit zag.. die heeft de telefoon gepakt en me op l laten nemen. Dat was ook nodig... ik had stuwing aan de rechter nier, alleen begon de linker toen ook. Ik ben toen direct naar de röntgen kamer gebracht, daar hebben ze in mijn rug een drain naar de nier geplaatst. Zodat de urine er uit kon, anders was het niet goed gekomen. Ik ben met 37w2d bevallen, en daar tussen ben ik nog 3x opgenomen geweest. 1x opgehaald met de ambu, toen viel ik steeds weg. Toen had ik een fixe nierbekkenontsteking waarvoor ik een maand aan een kuur heb gezeten. Er is toen ontdekt dat er een aangeboren afwijking in de nier zit (vernauwd nierbekken). Kortom ontzettend veel pijn gehad.. Pasta jij zat zeker ook in het oktober 2014 afteltopic?
Jeetje dat is niet niks! Wat een eng idee dat je daar nu een verhoogde kans op hebt! 'Gelukkig' ken je de signalen. U en ben je er hopelijk eerder bij. Maar toch lijkt t me heel eng, brrr Ja ik zat idd in dat topic.