Esmy, hier is de rust voor nu weer terug gelukkig. Zal volgende week met de combinatietest ook wel weer ff spannend zijn, maar vooruit, dat overleven we dan ook wel weer. Zin in een happymeal en dan ook direct gaan halen 😂. Heerlijk. Wij eten morgen patat met kroketten, want dar heb ik vandaag ook al de hele dag zin in 😋. Mag alleen op vrijdag van mezelf slecht eten, de rest wil ik liever wel iets van groente hebben.
Wat fijn van de goeie echo's van vandaag. ik mag morgen, zenuwachtig! Ik ben wel echt vreselijk misselijk en moet de hele dag kokhalzen en kotsen, niet normaal! De 1e 2 zwangerschappen geen last van gehad dus dit is nieuw. Geen pretje, maar ach, 't maakt in elk geval dat ik wel vertrouwen heb in een mooie echo morgen. En geen zin in happymeal... 😉 (Das ook goed nieuws, want ik ben al te zwaar, dus zin in vette hap in mijn zwangerschap kan ik niet echt gebruiken... 😉
Lief dat je t vraagt Moon, maar het gaat wel oke. Gister hele dag samen weg geweest. Duitsland boodschappen en verjaardag (mijn oude dorp grenst beetje aan Duitsland). Was fijn die afleiding. Maar blijf me redelijk zorgen maken. Vooral omdat ik me sinds de echo niet meer misselijk voel,zou het dan spanning zijn geweest? Zo raar. Mag van mij snel dinsdag zijn! Succes met de echo's morgen allemaal! Ik duim voor jullie ❤
Lekkere tijd om wakker te zijn Tess. Heb je ook last van slapeloosheid? Gelukkig kun je dinsdag alweer terecht en hoef je niet enkele weken te wachten. Wat ik gister al zei kan het ook gewoon die meetfout zijn. Dames die vandaag echo hebben, veel succes en hopelijk ook veel plezier! Kerst is voorbij, maar we willen nog steeds graag knipperlichtjes zien.
Succes vandaag dames! Hier effe een 9w dansje... hier ging het vorigz keer dus mis... Ik voel me steeds vreselijk misselijk en mijn borsten zijn al een paar cups bijgekomen en doen dus ook verschrikkelijk zeer... dat geeft me toch moed! Nog tot 23 januari tot de volgende echo...
Zoals mijn gyn gister ook zei, misselijk is goed! Hier wordt het ook steeds erger en ik zit te twijfelen of ik de ha ga bellen voor tabletjes. Misselijkheid is tot daaraantoe, maar ik zou wel weer graag (gezond) kunnen eten. Wij lopen wel echt precies gelijk. Hier ook 9 weken vandaag.
Bedankt allemaal!! Sarinaatje Jeej gaat goed! Fijn hoor! Hier Enorm onzeker.... ben eigenlijk zelden misselijk en voelde gisteren ook niks bijzonders meer... Kunnen ook juist de zenuwen zijn... ben blij dat we vanmiddag mogen kijken. De andere zwangerschappen was ik helemaal niet zo lang onzeker
Alle meiden met echo's succes!! Oh jongens ik ben zo beroerd....ik zit in de trein naar mijn zusje, ik kijk de minuten weg tot we eruit kunnen bahbah
Jaaaaaaaaaa mooie echo gezien. Sterk kloppend hartje, alles zag er goed uit. Kon ook niet anders met die misselijkheid, maar ik ben er toch heel blij mee...
Wat goed MotherMary! Gefeliciteerd! Mary,is het nog goed gegaan in de trein? Dubbeltje, al echo gehad?
Mothermary, wat fijn!! Dubbeltje, al geweest voor je echo??? T gaat hier wel, met moeite, alweer op de terug weg gelukkig....
Ff klagen hoor, al die fucking geuren...god....mijnbroer is mee en die rookt, like elke 5 minuten, mijn moeder zit drop te eten naast me en dan tegen me praten....kan wel janken....
Wat fijn dubbeltje en motherMary! O Mary vreselijk hé die geuren! Bah bah, en dan mijn vriend die vraagt of ik morgen oliebollen wil gaan bakken. Nou nee, ik pas dit jaar! Moet er niet aan denken die stank in mijn huis