Dat lijkt me echt slopend zo lang! Ik ben nu maar even op bed gaan liggen, zo moe/lui en beetje spierpijn gevoel in mijn lies. Wat zijn jullie symptomen tot nu toe?? Gister leek het alsof mijn tepels soort van tuutjes aan het worden zijn 😂 Moest er zelf wel om lachen,, ze zijn wel gevoelig en wat gespannen en pijnlijk,, maar dat hoort erbij.
Ik heb voor mijn eerste zwangerschap er 2,9 jaar over gedaan. Ik kan begrijpen hoe frustrerend die periode wel niet was. @all hoeveel testen hebben jullie al gedaan. Ik heb 2 testen gedaan. Alle 2 niet met ochtend urine. Ik raak in paniek van die testen 😂 @kleine meid.. Mijn tepels zijn ook zo 😂 en blauwe aders die eroverheen lopen
Wij hebben er vanaf mei 2013 over gedaan... Tel maar uit, ik heb de rondes niet meer bijgehouden 45 ofzo?
Ik wordt erg makkelijk zwanger en ik kan me dus niet voorstellen hoe je door zulke periodes heen komt als je steeds die teleurstelling te verwerken krijgt. Ik duim extra hard voor jullie dat het een voorspoedige zwangerschap mag zijn. Bij de andere 2 was ik ook in de eerste 2 rondes zwanger en deze kwam onverwachts. Ik voel me iets misselijk, maar ik had gisteren nergens last van. Bij de jongens ben ik alleen erg moe geweest, niet misselijk.
Vandaag 11 dpo, heb niet het idee dat hij veel opgelopen is. Maar ja ook dat zegt weer niks😂 Bij mijn 1e ook goede testen en dat ging toch ook mis . Als deze blijft plakken dat is het ronde 1😱😱 Bij de eerste na 7 maanden (6e ei) maar dat ging mis. De tweede 5 maanden(3e ei) later, dus na 13 maanden totaal
Nou... Had net heeeel licht witroze afscheiding. Toch maar testen gedaan. Ben 16 DPO (3 dagen na NOD) Dit is toch niet echt een dikke streep voor 16 dpo. Cb test was wel 1-2 wkn zwanger. Maar ja zou dat komen door je HCG nog in je lichaam of hoe zit dit? Hoop dat iemand me kan helpen. Zit echt in een dip
Hier 1 iets duidelijker. Heb wel normaal gesproken s ochtnds getest... maar dat lichtroze heb ik nu maar getest. Hier eentje watduidelijker... is toch noe goed voor 16 dpo?
Bovenste 15dpo en en onderste van 30 min geleden 16 dpo. En nog steeds 1-2 op CB als result. Beide middag test
Als je zeker bent van je eisprong, dan vind ik m persoonlijk wel erg licht... hopelijk zegt t niks en gaat ie alsnog goed oplopen!!
Beste vergelijking is om op hetzelfde moment te testen met een kv2v5 test met 2 dagen ertussen. Dan zou zo'n licht streepje duidelijk donkerder moeten worden. Ik vind je 2e test een tikkie donkerder. Het kan best zijn dat je ei later was of een latere innesteling, waardoor je test nog minder toont.
Dit waren mn vorige testen.... Ik wou ook eigenlijk niet testen maar omdat ik lichte bloeding had. Nee heb geen ovu testen gedaan.maar test al wel een week posi. Sorry voor mn gezeur. Maar onzeker na 2x mk na 5 en 8 wk
Lieve applejo. Test met ochtend urine. Of heb je dat met de cb gedaan? Die testen zijn echt moment opnames. En ze kunnen je zo onzeker maken. Ik hoop dat je wondertje mag blijven plakken @ ik denk marisco. Sinds 2013. Wat moet dit toch een grote hoop zijn voor jullie ❤️❤️❤️
Heb jij dan niet dat jij duidelijker test in de ochtend dan de midag/avond? Ik had net namelijk nogmaals met de cb getest nu stond er 'zwanger 2-3' 😱 Kan dat zo snel al oplopen? Gister was het nog 1-2