1-15 augustus 2017 clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door soura, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Oh dat is wel erg snel... weet je zeker dat de test niet op n eisprong heeft gereageerd??

2. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Sorry snap het even niet wat de vraag is.

Toen ik lui deed hier in universiteit ziekenhuis Gent. Kreeg ik altijd de laatste 2 weken beter onthouding. Ivf werd dat ook aangeraden. Onthouding. Lichte bloeding? Ook onthouden. Utrogustan.. ook geen sex.

Bij alle 2 mijn zwangerschappen en nu doe ik niks de eerste 4 weken. Ik krijg behoorlijk veel krampen als ik klaar kom.

3. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Oog meiden. Jullie sponsoren heel kruitvat en alle andere leveranciers

Stop met jezelf te stressen.

Ik heb 2 testen gedaan 2 dagen na elkaar. En ben gestopt.
    We hebben het niet onze handen.

Gewoon rustig genieten en ipv te plassen.. zaken over die dikke buiken en lekker dromen 😊

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Makkelijker gezegd dan gedaan en zeker na een miskraam en 2,5 jaar wachten haha

5. Marijedh

Marijedh Lid

19 apr 2015
    71
    9
    8
    Heerenveen
    Toevallig op 12 november. Omdat mijn menstruatie weer zo lang uitbleef (we gebruikten enkel condooms. Ik wilde namelijk mijn cyclus weer normaal op gang laten komen) twijfelde ik of er niet iets was 'misgegaan'. Toen die negatief bleek te zijn was ik toch wel erg teleurgesteld. Die dag besloten we om er voor te gaan.

Het lijkt me persoonlijk sterk dat de testen reageren op een eventuele eisprong. Ik voel me nu ook wel redelijk zwanger. Bij het niezen weer standaard zo'n steek rechtsonderin (precies zoals ik ook altijd had bij de eerste), mijn linkertiet die een beetje begint te zwellen (bij de eerste had ik op een gegeven moment cup Pamela) en wat gerommel in mijn baarmoeder. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat het door een eisprong komt. Dat is ook zo ontzettend zeldzaam.

16 december eerste echo. Dus dan zullen we het wel zien :)

6. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik denk dat het echt per persoon verschillend is in hoe je ermee omgaat, de 1 word er rustig van om elke dag te testen en de ander vind het na 2/3 keer getest te hebben wel genoeg.

Ik ben zelf een erg onzeker persoon en denk het ergste bij een klein krampje terwijl t eigenlijk niks betekend en het gewoon de groei van de baarmoeder is :)

7. Marijedh

Marijedh Lid

19 apr 2015
    71
    9
    8
    Heerenveen
    Heb vertrouwen in jezelf en het bevruchte eitje. Wanneer mag je voor de eerste echo? Het komt vast goed meid! Ik ga heel hard voor je duimen.

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dat is lief! Heb het ziekenhuis nog niet gebeld, dus weet het nog niet..

Oh ik dacht dat je 12 nov gestopt was met de pil! Vandaar mijn reactie! Anders was de kans namelijk juist groot dat hij reageerde op n eisprong. Komt trouwens heel vaak voor hoor :) Op dit forum lees je t veel en heb t zelf n keer uitgetest. Maar als je al eerder gestopt was met de pil is t al n heel ander verhaal voor jou 👍

9. Marijedh

Marijedh Lid

19 apr 2015
    71
    9
    8
    Heerenveen
    Weet je hoeveel schattige pakjes je wel niet kan kopen van die tientallen testen? hahahahahahaha.

10. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Zo, wat een geklets zeg! Moest gewoon bijlezen en ben met de lunch nog online geweest.

Welkom Marije. Wat heerlijk dat het zo snel is gelukt.

Kleinmeisje, wat een rare opmerking van je vader. Gelukkig was hij voor de rest wel positiever.

Applejo, je hcg verdubbeld per 48/72 uur. Je hebt nu 1 dag later getest en dan ook nog in de middag. Het kan dan dat hij niet enorm opgelopen is he. Ik snap dat het vertrouwen moeilijk is, maar al doe je nog 100 testen, als het mis gaat, gebeurt dat toch wel en als het goed blijft gaan ook. Het hele zwanger worden is nu eenmaal onzeker. Tot het geboren is zul je het nooit zeker weten. En dan kun je je weer zorgen maken om hele andere dingen ;)

Het sterretje is me duidelijk. Dan staat hij (helaas) goed bij mij.

En opgeblazen, ja enorm. Heb tegen het einde van de dag mijn broek los, want anders doet het zeer. Hoop niet dat dit zo extreem blijft gaan, want ik vind dat ik nu al een dikke buik heb :$
    Word ook steeds meer misselijk en ben ook moe ja. Lig al in bed en ga zo slapen.

Ik heb nog veel meer gelezen, maar ik weet het even niet meer. Sorry! Voor nu welterusten en tot morgen!

Edit: Toch nog een nabrander. Weten jullie al wanneer en hoe je het gaat vertellen? Daar ben ik wel benieuwd naar.

11. KleinMeisje93

Jaa daar heb je heel erg gelijk in ja hahaha. Maar ik had paar maand geleden al een hoop ingeslagen voor paar tientjes.. het stomme is... de dag voor ik positief testte en dus zwanger bleek... had ik mijn ovulatietesten binnen gekregen😤 Had zo het gevoel/idee dat het niet raak was omdat we het niet heel vaak hadden gedaan deze ronde. En niks merkte.

12. Marijedh

Marijedh Lid

19 apr 2015
    71
    9
    8
    Heerenveen
    Ah ik zit nu al helemaal te kijken op het internet voor babykleertjes. Zo stom. Vooral omdat ik bij de eerste echt veeeeeel te veel had gekocht. En ook veel onpraktische kleding. Dit keer wil ik dat echt anders doen hoor.. Liever een klein aantal kwalitief goede pakjes dan kastenvol goedkope waar de print er na 1x wassen af is. Ik wil dit keer ook niet weten wat het wordt (ook wel goed voor de portemonnee ;)). Meer mama's-to-be die het geslacht niet willen weten?

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Uitgerekend Van Een AUGUSTUS 2017 kindje!

Lijst:

♥ 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje
    ♥ 2 augustus || Sterrenmama || 31 jaar || 2e* kindje
    ♥ 4 augustus || Soura || 31 jaar || 3e kindje
    ♥ 4 augustus|| Eedihcro || 39 jaar || 1e* kindje
    ♥ 5 augustus || Marisco ||
    ♥ 6 augustus || Kyra77 || 39 jaar || 2e * kindje
    ♥ 7 augustus || Esmy ||30 jaar || 3e kindje
    ♥ 7 augustus || Ike || 30 jaar || 1e* kindje
    ♥ 8 augustus || Kleinmeisje || 23 jaar || 1e kindje
    ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e* kindje
    ♥ 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje

Afspraken
    DECEMBER
    2-12 Ike bloedtest op hcg (ivm icsi traject)
    6-12 Sterrenmama echo 5.6 weken
    13-12 Moess echo 7 weken
    16-12 Soura echo 7 weken
    16-12 Eedihcro echo
    20-12 Jane1981 echo 7 weken
    26-12 Kyra77 echo

JANUARI
    4 - 1 Esmy intake
    12-1 Esmy 1e echo

Lijstje gemaakt, wil je erop, je afspraak erbij zetten etc?
    Quote dan dit bericht, haal het eerste en laatste quote gedeelte weg en op volgorde ertussen zetten.

14. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Worrying won’t stop the bad stuff from happening, it just stops you from enjoying the good.

Lastig en ik heb makkelijk praten met 2zwangerschappen uit het boekje, maar ik hoop echt dat jullie een beetje kunnen genieten van deze bijzondere eerste weken.

Ik hoop dat ik niet te snel opblaas. Ik wil t nog even geheim houden. Tot het geland is bij ons.

15. KleinMeisje93

Hebben jullie de Blijedoos al aangevraagd?
    Ik heb hem net aangevraagd :)

16. Marijedh

Marijedh Lid

19 apr 2015
    71
    9
    8
    Heerenveen
    Uitgerekend Van Een AUGUSTUS 2017 kindje!

Lijst:

♥ 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje
    ♥ 2 augustus || Sterrenmama || 31 jaar || 2e* kindje
    ♥ 4 augustus || Soura || 31 jaar || 3e kindje
    ♥ 4 augustus|| Eedihcro || 39 jaar || 1e* kindje
    ♥ 5 augustus || Marisco ||
    ♥ 6 augustus || Kyra77 || 39 jaar || 2e * kindje
    ♥ 6 augustus || Marijedh || 26 jaar || 2e kindje
    ♥ 7 augustus || Esmy ||30 jaar || 3e kindje
    ♥ 7 augustus || Ike || 30 jaar || 1e* kindje
    ♥ 8 augustus || Kleinmeisje || 23 jaar || 1e kindje
    ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e* kindje
    ♥ 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje

Afspraken
    DECEMBER
    2-12 Ike bloedtest op hcg (ivm icsi traject)
    6-12 Sterrenmama echo 5.6 weken
    13-12 Moess echo 7 weken
    16-12 Soura echo 7 weken
    16-12 Eedihcro echo
    16-12 Marijedh eerste echo
    20-12 Jane1981 echo 7 weken
    26-12 Kyra77 echo

JANUARI
    4 - 1 Esmy intake
    12-1 Esmy 1e echo

Lijstje gemaakt, wil je erop, je afspraak erbij zetten etc?
    Quote dan dit bericht, haal het eerste en laatste quote gedeelte weg en op volgorde ertussen zetten.

17. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Nee met de blije doos wacht ik nog. Vorige keer ging t mis en t is Zooo pijnlijk als je dan continu daarover wordt lastig gevallen (wat hier dus t geval was, want na herhaaldelijk bellen en mailen ging t gewoon door). Denk na de eerste echo misschien.. maar wie weet denk ik er binnenkort al anders over!

18. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha en ik voel me juist prettiger bij testen.
    Ieder zn ding toch :)

Daarbij komt, rustig genieten lukt idd niet meer als je een mk mee hebt gemaakt.
    Zelfs ik heb die onrust nog, terwijl ik erna nog een kleine heb gekregen

19. KleinMeisje93

Ow dan snap ik het wel.

Hoop dat het bij iedereen blijft zitten en er een gezond kindje vanuit komt :D

Ik voel me zelf echt super goed,, echt een zelfverzekerd gevoel maar ook weer een soort van onzeker gevoel van 'wat als het toch mis gaat'

20. Moess

Moess Niet meer actief

Het is voor iedereen spannend en onzeker. Maar als het fout gaat gaat het toch fout, je kan hier dan niks tegen doen..
    Ik probeer dat vast te houden en dat geeft vreemd genoeg meer rust. Ik ben al blij dat ik eindelijk weet dat ik überhaupt zwanger kan raken :)

Deel Deze Pagina