Trouwens.. Ik zie hier allemaal dezelfde testen langskomen.. Ik heb het gewoon met die van de action en de jumbo gedaan.. Wat is het verschil met die van jullie?
Ja inderdaad. Maar mijn test is echt té duidelijk op de dag van nod (gister) en de dagen ervoor, en misschien ben ik wel verder want de menstruatie die ik had was niet heel erg veel toen dat ik me herinner maar dat zou ik vanzelf wel zien met de echo.
Zegt niks. Kijk maar naar mijn testen en voor mij ligt de datum echt 100% vast Maar inderdaad bij de echo ga je het wel horen.
Applejo hoe weet je zo zeker dat je op 17dpo zit? Dit is toch een spontane cyclus? Ik vind je test heel goed hoor. Er zit iets en het groeit. Misschien heb je later je zo gehad dan je denkt. Koude maanden heb je ipv de avond een vroege ochtend eisprong warme maanden heb je die middag avond. Ik heb lang gelopen bij een professor fertimiteit (hij is nog steeds mijn gynra) en in de wintermaanden moest ik voor 8 uur mijn inseminatie hebben gehad.
Hallo allemaal! Mag ik ook mee kletsen? 27 jaar, eerste kindje Vind t heel spannend na mijn vorige miskraam! Velen van jullie heb ik al voorbij zien komen in het testen-topic. applejo, hoe is het nu met jou? Nog getest? Wens iedereen een fijne en onbezorgde zwangerschap!
Nee rapley is niet rauw maar stukken. Dus banaan gewoon kijken wT ze ermee doen, eten is een beleving hoeveel er binnen komt kiest het kind. Applejo prachtige test
Uitgerekend Van Een AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje ♥ 2 augustus || Sterrenmama || 31 jaar || 2e* kindje ♥ 4 augustus || Soura || 31 jaar || 3e kindje ♥ 4 augustus|| Eedihcro || 39 jaar || 1e* kindje ♥ 5 augustus || Marisco || ♥ 6 augustus || Kyra77 || 39 jaar || 2e * kindje ♥ 6 augustus || Marijedh || 26 jaar || 2e kindje ♥ 7 augustus || Esmy ||30 jaar || 3e kindje ♥ 7 augustus || Ike || 30 jaar || 1e* kindje ♥ 8 augustus || Hope19 || 27 jaar || 1e kindje ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e* kindje ♥ 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje ♥ 11 augustus || Kleinmeisje || 23 jaar || 1e kindje ♥ 12 augustus || Lovely123 || 29 jaar || 3e kindje Afspraken DECEMBER 2-12 Ike bloedtest op hcg (ivm icsi traject) 6-12 Sterrenmama echo 5.6 weken 13-12 Moess echo 7 weken 16-12 Soura echo 7 weken 16-12 Eedihcro echo 16-12 Marijedh eerste echo 20-12 Jane1981 echo 7 weken 26-12 Kyra77 echo JANUARI 2 - 1 kleinmeisje93 intake + inwendige echo 4 - 1 Esmy intake 12-1 Esmy 1e echo Lijstje gemaakt, wil je erop, je afspraak erbij zetten etc? Quote dan dit bericht, haal het eerste en laatste quote gedeelte weg en op volgorde ertussen zetten.
Dankje Soura. Ja gewone spontane cyclus zonder meten en wegen 😉. Mn vorige zwangerschappen (wat uiteindelijk Mk werd). Waren de streepjes direct knallers en liepen ze gigaaa op. En daarna nu angst. Maar ik laat het los. Gewoon gaan genieten
Wat leuk nog meer draagmama's. Ik draag mijn bijna 4 jarige nog af en toe, de 2 jarige wil graag veel lopen maar ook hij zit nog regelmatig op m'n rug. Ik had alleen wel net m'n doekenstash verkocht en nog 1 emo doek overgehouden en een ssc. Verder ben ik niet heel alternatief. BV zolang als goed gaatm, de jongens hebben samen 1 kamer maar eindigen smorgens wel bij ons in bed en rapley ben ik selectief in, ik ben gek op potjes. @lovely, gefeliciteerd dan heb je er zo 3 in 3 jaar. Pittig! Maar goed, zo dicht op elkaar is ook wel erg gezellig. @appel, zorgen in de kast en genieten! Dozen ben ik niet mee bezig. Vond het tijdschriftje erbij wel leuk, kreeg je die bij de blije doos? Het blijft toch allemaal reclame meuk. Ik ga het binnenkort al aan m'n leidinggevende vertellen. Heb een vast contract en we hebben een vacature openstaan. Hoe eerder hij het weet hoe eerder hij de plannen van de afdeling aan kan passen (afdeling van 2). Verder denk ik familie met kerst en vrienden met O&N. Hebben we t gehad en hoef ik geen smoesen te bedenken voor mijn alcohol gebruik.
@applejo goed zo! Je testen liepen toen goed op en het liep toch fout. Nu loopt die traag op en blijft hij vastplakken 😊 @draagsters! Mijn complimenten. Ik heb geen van mijn kindjes kunnen dragen. Mede door mijn keizersnede.. plus nog een bekkeninstabiliteit. Enkel tot ze 8 kilo wogen. Daarna nooit meer. Daarom dat mijn zoontjes zo snel liepen 😅
Ik heb het gisteren ook verteld aan mijn manager. Mijn werk is lichamelijk intensief en kan risico met zich mee brengen, daarbij wist hij ervan af dat we in de laatste poging zaten. Hij heeft mijn vrije dagen ook geregeld. Hij gaat nu een positie broek bestellen voor mij, wij dragen een uniform tijdens het werk dus ja dat moet al wel besteld worden. Daarbij is mijn buik nu echt al lekker gezwollen dus ja....
Woow wat is er veel gekletst! Sorry dat ik niet overal op reageer maar ik kan het niet echt bijhouden. Ik denk dat wij nog alles moeten ontdekken qua ovoeden etc. Maar dat komt gaandeweg. Ik vertel mn werk het pas na de echo, ik vind het nu nog te onzeker. Mijn ouders en schoonouders weten het al, maar de rest vertel ik het pas met kerst
Een draagdoek wil niet zeggen dat kinderen niet sneller lopen hoor Eerder het tegenovergestelde Ik vond dragen heerlijk, juist door de bi, vond ik lopen met een kinderwagen minder. En ik vond steun bij de doek. Ieder ervaart het weer anders, grappig
Dat is waar. Ja ben erg benieuwd,, ben er dan pas met 9 weken.. ik dacht dat het altijd met 7 weken was?
Wat is Rapley?? Hahah in die dingen zit ik nog niet in. Ik wilgeen blije doos... hoor van viendinnen dat je aen e na nog wordt gestalkt. Hoe gaan jullie het doen qua werk? Ik wil graag 4 dagen bkijvn werkenen 1 dag vanuit huis. Met een oppas thuis. Oj jaa ik vertel het ook pas na eerste echoo. Missbien naaste fam eerder. Maar dan rond kerst.
Ow zo oke, dan weet ik dat ook weer haha. Leer hier echt veel Hebben jullie verder goed kunnen slapen? Ik kwam echt heel slecht in slaap en wist gewoon echt niet hoe ik nou moest gaan liggen,, vandaag heb ik alleen nog beetje lage rugpijn alsof je iets zwaars hebt getild en hele lichte krampjes maar dat is echt op en af.. We hebben het aan mijn ouders trouwens al verteld en aan wat vrienden van ons die heel dicht bij ons staan en we dus dagelijks spreken.. zijn ouders vertellen we het liever als ik wat verder ben en het huis helemaal rond is (wegens omstandigheden vertellen we het hun ietsje later) en aan de rest van de familie wil ik het ook liever vertellen in het nieuwe jaar als ik de eerste echo heb gehad. Nemen jullie de echo foto's op papier of op een usb stick?