1-15 augustus 2017 clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door soura, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Ooh echt. Hoe deed je dat dan met een bi? Misschien probeer ik het wel bij deze. Ik kan niks dragen. Als ik maar ook iets zwaars hef. Kan ik soms dagen niet de trap op.

Grappig over het sneller lopen. Denk juist dat die kindjes vaker gedragen worden. Dat ze, zeg maar"het gemak" er in zien.

Tot welke leeftijd "gewicht dragen jullie

2. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Wij kregen ze op papier mee.

Mijn jongste liep voor zijn eerste verjaardag. Geen idee of dragen geholpen heeft. Maar ik heb 2 jongens die vlot zijn in de grove motoriek. Dus ik denk dat de genetische aanleg meer invloed heeft.

Rapley is een manier van voeden als ze aan vast voedsel toe zijn. Je bied ze dan stukken groente en fruit aan en niet gepureerd. Zit een hele theorie achter, maar dat gaat pas over ruim een jaar spelen voor onze mini's

Als je een doos aanvraagt, niet je standaard mailadres gebruiken. Je krijgt namelijk een heleboel reclame mail, beter daarvoor een extra mailadresje aan te maken.

3. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Bedankt allemaal!

@Flipske 3 kids in 4 jaar word het dan:D inderdaad druk maar het lijkt me super leuk.

Hier ook beide kindjes gedragen mijn jongste van 15 maanden draag ik ook nog regelmatig op de rug of in de ringsling.
    Ook slaapt de jongste nog bij ons op de kamer, we hebben het eerste jaar aan co-sleepen gedaan ook ivm borstvoeding.

Rapley ook gedaan bij beide kindjes

4. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Wat is rapley als ik vragen mag?😳😳 sorry als ik misschien veel vraag, ben er nog zo onbekend mee 😬

5. Mommy5

Mommy5 Lid

26 okt 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal...nog niks verder gelezen maar ga me daar straks in verdiepen. Ik zit nu 2 of 4 dagen voor nod...had wat symptomen dus kon niet wachten met testen...zie hieronder de test 😀 ik kom me dus ook graag aanmelden.

Bijgevoegde bestanden:

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Gefeliciteerd :D

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Broek loeren dag hier vandaag :)

8. KleinMeisje93

Haha ik ken het,, heel tijd kijken of ik toch niet ongesteld ben geworden. Gelukkig niet en hoop het zo te houden haha.

Maar even een vraagje,, wat gebruiken jullie tegen een hele droge huid? Mijn gezicht is echt heel erg droog.. is Nivea gewoon goed ervoor?

9. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Doordat je kindjes rechtop draagt, zal hun evenwichtsorgaan sneller ontwikkelen en zullen ze hun nekspier regelmatiger gebruiken. Dit schijnt bij te dragen aan de ontwikkeling.

@lovely, Oh 3 in 4 jaar scheelt toch weer, lees ik dan je onderschrift verkeerd? Je oudste wordt dan toch 3 in augustus?

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38

Spannend he!? Jou LF is dus 13?

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nee 14.
    Vandaag 14 dagen geleden punctie=eisprong dus vandaag nod.
    Morgen is dag 15.

12. KleinMeisje93

Spannend Jane!

Ik ben nu 1 dag na nod,, net nog keertje getest (ben echt verschrikkelijk met testen haha) en nog dik positief terwijl ik kort ervoor nog had geplast :)

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht

Foto?
    Me ❤️ foto's :D

Als jij de 11e bent uitgerekend heb je nog geen nod hoor.
    Met je wisselende cyclussen zou ik echt laatste dag menstruatie aanhouden.

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dit idd
    Ik ben de 11e uitgerekend en mijn nod is met een lf fase van 14 dagen vrijdag pas

15. XmoonlightX

Ik heb heftige bi gehad waardoor ik laatste 10 weken niet heb kunnen lopen tijdens de zwangerschap
    Na de bevalling gaf de doek juist steun omdat je laag afknoopt. Ik heb een lange doek dus knoop van voren af, waardoor er dus nog een laag over mn heupen ging
    Met de kinderwagen ging ik juist schommelen omdat je dan iets voorover staat en dat had ik met dragen niet
    Tuurlijk was mijn stabiliteit met doek ook ver te zoeken , maar hey ik liep :D

Iets in de handen dragen vond ik zwaar
    Maar in de draagdoek is het gewicht netjes verdeeld

En in de doek trainen ze juist continue hun spiertjes

16. KleinMeisje93

Hier de foto :) hartstikke duidelijk :0

17. KleinMeisje93

Ik heb een cyclus van gemiddeld 25 dagen en een LF van 12 dagen, bij mij kan het denk ik wel mogelijk zijn mAar 2 januari horen en weten we meer

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mijn testjes van vandaag 14 dpo, nod.

Bijgevoegde bestanden:

19. XmoonlightX

10 en 12 dpo