1-15 augustus 2017 clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door soura, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Wauw! Echt mooi! Hopelijk blijft hij/zij goed zitten 😍

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht

Dat zit wel goed hoor.
    Mijn gevoel heeft altijd gelijk ;)

3. KleinMeisje93

Dan is het goed!
    Ik zelf heb ook een goed gevoel erover het is alleen een soort onzekerheid omdat ik het nooit verwacht had. Ik geniet er nu wel echt van :D

4. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Wauw meiden!! Wat een prachtige testen 😍😍😍😍

Kunnen we nu de testfase afsluiten en over gaan op onze eerste kleedjes 😂 of gaan we dan pas doen na de echo's?

@ draagdoek. Welke draagdoek heb jij gebruikt. Dan kan ik doe halen. Probleem zit hem ook in de keisersnede. Dan mag u al zo weinig heffen de eerste 8 weken. Ik denk dat nu met de 3e keisersnede nog erger zal worden. Maar kindjes worden wel zo lekker stil als je hun tilt 💖

5. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Trouwens aan mama's die al kindjes hebben. Geven jullie spullen een 2e kans? Ik heb niks meer. Enkel de eerste kleedjes van mijn jongens en schoentjes en hun geboorte lakens 😊 de rest van klere en spullen heb ik allemaal weg gegeven.

Dus ik moet op nieuw starten.... maar ik heb wel voorgenomen. Om niet zo gestoord inkomen te doen als bij mijn vorige zwangerschappen 😨

6. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Oh durf nog niet over kleertjes te denken... 🙈 wil eerst echo gezien hebben.

7. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16

Heb jij nog getest alle jo?

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Wij hebben nog het een en ander over.
    Alleen heb ik zo maar een vermoeden dat we wel een andere kinderwagen en een 2e ledikantje moeten kopen....

Kleding zullen we wel moeten kopen maar denk dat ik zelf ook een deel van de kleertjes ga naaien.

9. KleinMeisje93

Ik wacht eerst de eerste echo af voor ik wat dingen wil gaan kopen.
    Vanaf hoeveel weken kun je eigenlijk verwachten dat de broeken minder goed dicht kunnen?

En kan misschien iemand mij even helpen met uitrekenen op hoeveel weken ik nu zou zitten?

Eerste dag van laatste menstruatie was op 4 november
    Ik heb een gemiddelde cyclus lengte van 25 dagen
    LF is gemiddeld 12 dagen bij mij

Als ik in de agenda kijk en tel tot vandaag zit ik op 3 weken en 5 dagen.. maar mijn gevoel zegt dat ik verder zou zijn aangezien cb gister avond 2-3 aan gaf en ik dus in werkelijkheid 4/5 weken zou zijn?? Ik snap er echt niks meer van 😅

Als iemand mij kan helpen... graag, haha.

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Maar goed het is een gemiddelde , want je weet niet wanneer je ei geweest is

Hoe lang zwanger? Uitgerekende datum zwangerschap berekenen | WIJ.nl

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,1 KB
      Weergaven:
      0
  11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Je bent zo onregelmatig dat je niet kan spreken van een gemiddelde cyclus.
    Je kan voor nod zitten (verwacht ik niet vanwege je clearblue) maar ook een aantal dagen na dus voor jou is het afwachten op de echo.

12. KleinMeisje93

Ja daarom. Soms zo zenuwslopend maar goed. Eerst de echo maar afwachten

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Mooie testen meiden!!

Dit is mijne van vandaag. 14 dpo, morgen nod (LF 14) :D

14. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Met de echo heb je toch pas zekerheid. En dan nog komen maar weinig kindjes op de uitgerekende datum. Dus niks on je druk over te maken. Je bent zwanger en dat is wat telt.

Ik vind de testen wel leuk om te zien. En die zullen nog wel even doorgaan aangezien de groep voor heel augustus is en we pas net halverwege zijn voor deze periode.

Kleertjes wacht ik mee tot ik weet wat het wordt. Voor een jongen heb ik genoeg liggen, een meisje mag in het nieuw en dan kan t jongens spul weg.

Alleen een kinderwagen hebben we niet meer. Even kijken of ik er een wil of dat we alles gaan dragen. De jongste heeft nog geen 5keer in de wagen gelegen.

Ik heb m'n verzekering omhoog gegooid voor komend jaar. Dus geen gedoe over kraamzorg, zwangerschapsgym en een NIPT wordt ook vergoed dus daar gaan we dit keer ook voor.

15. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16

Om jou gemiddelde te krijgen. Moet je alles optellen en dan delen. Dan kan je berekenen mbt eventuele gemiddelde eend cyclus

Als ik alles bereken heb ik net geen 27 dagen. -12 dagen LF. Zoals jij zegt dan heb jij 04-11 plus 15 dagen op 19 november jou eisprong gehad. Reken maar uit dan zit jij nu ergens net op nod

( toevallig ken ik deze theorie)

16. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Ik denk dat wij een juli kindje gaan krijgen. Bij beiden zwangerschappen op 38.5 een geplande ks. Maar jullie zijn gezelliger en hoopvoller dan een ander topic.. Dus blijf ik hier.. 😂

Ps: ik heb net vlees gebakken en ging over mij nek en lig nu met barstende koppijn op de bank. Ik deed een pakje oreo open en walgde van de geur. Ik denk dat het begint daar binnen 😷

@dubbeltje ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ I think your pregnant ‼️‼️‼️

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ook mooooooiii ❤️❤️

18. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Soura, ik ben ook 2 keer vroeger gegaan. En met een uitgerekende datum van 2augustus reken ik ook op een juli baby. Maar ik vind het wel fijn dat dit een nieuw groepje is en we elkaar gezamenlijk leren kennen. Bij juli groepjes sluit je achteraan. En misschien ga ik nu eens een keer overtijd. Lijkt me ook wel een keertje leuk.

19. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer

Ja vanmorgen. Hier alles op een rij prima hoop ik

Bijgevoegde bestanden:

20. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Wat een mooie testen zie ik voorbij komen!
    Ik ga ook nog even doortesten zeker tot na NOD.

@ Flipske Je hebt helemaal gelijk! Ik tel zelf verkeerd haha begint de zwangerschaps dementie nu al:$ het is 3 kids in 3 jaar inderdaad.

Hier ligt nog genoeg kleding voor zowel een jongen als meisje.
    Als ik weet wat het geslacht word, dan ga ik de dozen eens uitzoeken en de rest verkopen of weggeven.

Co sleeper, Bugaboo donkey (duo wagen) box enz.. alles hebben we nog. Dat is het voordeel van kindjes kort achter elkaar:)

Deel Deze Pagina