Uitgerekend Van Een AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje ♥ 2 augustus || Sterrenmama || 31 jaar || 2e* kindje ♥ 4 augustus || Soura || 31 jaar || 3e kindje ♥ 4 augustus|| Eedihcro || 39 jaar || 1e* kindje ♥ 5 augustus || Marisco || ♥ 6 augustus || Kyra77 || 39 jaar || 2e * kindje ♥ 6 augustus || Marijedh || 26 jaar || 2e kindje ♥ 7 augustus || Esmy ||30 jaar || 3e kindje ♥ 7 augustus || Ike || 30 jaar || 1e* kindje ♥ 8 augustus || Hope19 || 27 jaar || 1e kindje ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e* kindje ♥ 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje ♥ 11 augustus || Kleinmeisje || 23 jaar || 1e kindje ♥ 12 augustus || Lovely123 || 29 jaar || 3e kindje Afspraken DECEMBER 2-12 Ike bloedtest op hcg (ivm icsi traject) 6-12 Sterrenmama echo 5.6 weken 13-12 Moess echo 7 weken 16-12 Soura echo 7 weken 16-12 Eedihcro echo 16-12 Marijedh eerste echo 20-12 Jane1981 echo 7 weken 21-12 kleinmeisje93 echo 6/7weken wegens medicijnen + gesprek 26-12 Kyra77 echo JANUARI 2 - 1 kleinmeisje93 intake + inwendige echo 4 - 1 Esmy intake 12-1 Esmy 1e echo Lijstje gemaakt, wil je erop, je afspraak erbij zetten etc? Quote dan dit bericht, haal het eerste en laatste quote gedeelte weg en op volgorde ertussen zetten.
Nou meiden, ik had net mijn ha even aan de tel gehad, hij stuurt me door naar het zh omdat ik medicatie slik (anti depressiva) dus ik heb net gebeld met het zh en kan er 21 december terecht omdat ze pas met 6/7 weken wel een kloppend hartje kunnen zien en omdat ik nog erg pril ben natuurlijk.
Ik heb dit gevonden op het net De indicaties van clear bleu. Rekent enkel op hcg. Dus ze hebben gemiddelde hcg waardes genomen en daar aan een week gegeven Ik heb dit gevonden: -Clearblue indicator - hcg 16 --> zwanger 1-2 weken -Clearblue indicator- hcg 481- zwanger 2-3 weken -Clearblue indicator- hcg 1935- zwanger 3+ weken
Jaaaa ❤️❤️❤️ Een oploper! Ziet er mooi uit. @ ben even vergeten. Was je ingeleid? Of gewoon een spontane bevalling telkens. Overtijd, raad ik niemand aan. Het is te slopend die olifanten dracht
@lovely, zwangerschapsdementie is wel een goede smoes, daar ga ik mn domme acties ook opgooien. ik ben stiekem wel blij dat de oudste op school zit als er een baby bijkomt. 3 elke dag in huis lijkt me niet leuk. Maar goed daarom werk ik ook niet in de kinderopvang.
Soura, Ik ben beide keren spontaan bevallen. Bij de oudste met 36.3 toen was ik echt nog niet klaar met zwanger zijn. De tweede met 39 weken maar voor mijn gevoel had ik best nog even door kunnen lopen. Ik had geen last van kwaaltjes, alleen gewaggel en een dikke buik. Dus ik mag echt niet klagen en na een randprematuur heb ik echt heel veel liever een voldragen kindje.
In de gebruiksaanwijzing staat dat hij vanaf 25 reageert. Lijkt mij op zich ook logischer. Je kan testen van 4 dagen voor nodig. Als hij op 16 reageert zou je nooit op nod 2-3 kunnen hebben.
Laat je niet bedotten hoor. Hcg is een indicatie. Ik had 3 dagen voor nod. Bloedgeprikt en had een hcg van 169 Dit was op 25 november 28 oktober was mijn eerste dag van mijn menstruatie en heb elke maand een 30 dagen cyclus
Goede smoes toch Mijn oudste gaat 3 ochtenden in de week naar de psz, middelste wanneer hij 2 word ook 2 a 3 ochtenden. Dat zal wel iets rust in huis brengen, maar druk word het ongetwijfeld!
Ik heb op dit moment geen werk, ben wel erg druk met solliciteren helaas is het lastiger om aangenomen te worden dan echt te solliciteren
Hoi meiden mag ik mij hier dan ook aanmelden...? Als ik goed reken uitgerekend voor 4 augustus 😊
Welkom! Er was weer veel bij te lezen. Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg. Na een goede bloedtest ga ik het mijn baas en collega's vertellen. Het zomervakantie rooster moet half december gemaakt worden. Zodat men vakanties kan gaan boeken. Dan weten ze vast dat ze vanaf eind juni niet op mij oefen te rekenen haha. Mvm wil ik ook doen mits dat hier in huis een optie is. Mijn man heeft ivm een lichamelijke handicap zorg nodig en daardoor komen er veel mensen over de vloer. Il heb er geen zin in dat ze vanaf 6wkn al weten dat ik zwanger ben. Als bloedtest goed is ga ik mvm bellen en overleggen. Draagdoek is hier al in huis. Paar jaar gaan wij al naar de 9maandenbeurs Kay van bykay vond onze situatie zo bijzonder dat mijn man gratis een doek kreeg. Ik wil er nog wel een draagdoek bij ivm wassrn. Wij gaan ook voor wasbare luiers. Ik hoop ook lamg bv te mogen en kunnen gevrn evt icm kolven. Kwaaltjes heb ik eigenlijk nog niet echt.
Veel kwaaltjes hier bij de andere meiden ? Hier valt het best mee eigenlijk Zal ik me terwijl ook eens voorstellen Ik ben sarina uit belgie Ik ben 26 en het is voor onde het 3 de kindje en 4de zwangerschap Heb een zoontje van 4 en een dochtertje van 2,5 In augustus op 9w een ma gehad dus de schrik zit er nu wel weer in