Ja echt iedereen is anders en ook elke zwangerschap is anders. Ik ben nu ook al misselijker dan ik bij de andere 2 samen ben geweest. Ik bedenk me net dat 3 stoeltjes niet in onze auto gaat passen. De komende jaren zit ik dus achterin tussen 2 stoeltjes geklemd...
Hier niet meer getest, volgende week nog een keer met de clearblue en zaterdag nog 1 kruidvat test. 1 stoeltje extra past makkelijk alleen 2 twijfel geval.. denk het haast wel. Nog 19 dagen dan weten we het....
Ik denk dat 2.0 dan wat sneller in een verhoogde met rugleuning mag. 2 zitverhogers met een mc moet passen. Ik heb alleen geen mc meer. Die hadden we verkocht met de kinderwagen.
Het is voor ons echt even afwachten of het er 1 of 2 zijn. Zit wel af en toe te neuzelen naar tweeling wagens en gewone wagens en denk dat ik sowieso voor beide mijn keuze heb gemaakt.
@applejo. Spannend meid. De eerste trimester kunnen ze niet veel doen. Op naar 20 dec @ 3 stoeltjes achter. Wij moeten 3 stoeltjes achter en dat gaat prima hoor 😊 ik zit voor als we met zijn allen vertrekken @plasse... wacht maar tot week 6 omg. Ik kon nauwelijk volhouden tot hzt toilet. Plus soms maar een druppel 😂 leek alsof er een lading plas uit zou komen @testers 😍😍😍😍 misschien haal ik morgen nog een.. jullie maken me jaloers 😉
Mooi dubbeltje!!! Kleinmeisje, gelukkig maar. Kan ook door de zwangerschap komen hoor het vaker moeten plassen. Merk het nu al wel en dat word straks alleen maar erger haha. Jane, wat spannend 1 of 2. Horen jullie dat meteen bij de 1e echo? Mooie testen komen er voorbij meiden!!!