1-15 augustus 2017 clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door soura, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik ben aan het werk dus kan nu niet bijlezen.

Wilde jullie laten weten dat ik officieel zwanger ben! Hcg was goed. 1e echo staat nu gepland op 23december. Ik ben dan 7,4 wkn zwanger.

2. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeehhhh ike!!! Toch fijn die bevestiging!!

3. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb me ook toegevoegd aan de club! Wacht op toelating ;)

4. Sarinatje

Sarinatje Actief lid

27 nov 2016
    253
    1
    18
    Thuisblijfmama
    België
    Is mss iets typisch belgisch ofzo... kidibul is gewoon appelsap mer prik en stassen is een soort schuimwij zonder alcohol allebei heel lekker 😊

5. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Alcohol vrije Champagne van faber. Heb nog een fles van vorig jaar staan. Bij ons is er altijd wel iemand zwanger met oud en nieuw.

Bevallen vind ik geweldig. Ja het doet pijn, maar ik vind het zo bijzonder en mooi om mee te maken. Die oerkracht en dan je kindje op je borst, zoveel leuker dan zwanger zijn. Mijn jongste was 4250gram en geen scheurtje, oudste was 3165gram en randprematuur, en daar vond vooral de verloskundige in het zh het leuk om haar leerling even een cosmetisch hechtinkje te laten zien. Ik was op m'n wolk en iedereen had het downunder toch al gezien. (En ik had de leerling een trap in der gezicht verkocht dus ik had wat goed te maken).

Hier heb ik het gevoel alsof ik van 0 tot 100% zwanger ben gegaan in 3 dagen. Hormonen gieren door m'n lijf, ik ben nu al een heks, ben moe. Mijn lijf herkend de symptomen en schiet meteen weer in de zwangermodus. Kan ik nu al Sorry zeggen voor alle botte en onredelijke opmerkingen die ik eruit ga gooien?

6. boonanza

boonanza Niet meer actief

Je kan niet vroeg genoeg beginnen Flipske :p

Ik had al striae op mijn buik van voor mijn vorige zwangerschap en toen kreeg ik er bij mij dochter een paar streepjes erbij. Waarschijnlijk zullen er nu ook een paar bijkomen, smeren of niet.

7. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik geloof dat smeren niet heel veel uitmaakt,, ik heb sowieso al een paar striae in mijn zij helaas... en helaas jeuken ze soms en doen ze ook weleens pijn kan er alleen niet veel tegen doen

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ike gefeliciteerd 😀

9. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog even m'n rijtje showen!!! Werd een beetje onzeker omdat ze niet echt lekker opliepen.. Dat deden ze bij m'n mk's en dochterlief wel, maar nu begint hij steeds beter te knallen!!!!

Bijgevoegde bestanden:

10. KleinMeisje93

Wauw!!!
    Hopelijk blijft deze goed zitten!!

Nog even een algemeen vraagje,,
    Welke films zijn leuk om te kijken terwijl je zwanger bent?? Ik heb zin om een film te kijken maar weet echt niet welke film haha.

11. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Juno, knocked-up, what to expect when you're expecting... Een ouwetje maar blijft grappig: Look who's talking

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Oud en nieuw
    Denk nep champagne ofzo.. ik drink sowieso niet vaak, dus zal vast niet opvallen. Of doe gewoon n keer alsof ik Cola met wodka heb ofzo Haha..

Ike
    Jeej! Officieel gefeliciteerd dan!!

Flipske
    Hahaha nu al sorry zeggen

Sterrenmama
    Huh? Apart! Kan je niet minder ver zijn??

13. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    En met top bovenaan... Is geen bankhang film maar wel erg mooi... Zwangerschap van week tot week van discovery!!! Engelse versie staat op YouTube ;)
    https://youtu.be/Pgh7--1MVbo

14. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hooguit 1 of 2 dagen... Laatste keren gemeenschap rond m'n ei waren 10 en 11 november...

15. KleinMeisje93

Ben maar bridget jones baby gaan kijken 😆 Lijkt me leuke film :p

16. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Issie ook!

17. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Pff, ik schrok me net de blupjes!
    Ik liep op het station en ik voelde dat ik vocht verloor..
    Godzijdank! Bij thuiskomst bleek dit slechts waterige afscheiding te zijn!

18. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @Sterrenmama: nu lopen ze wel op toch? Ik heb geen idee wat eem goed rijtje moet zijn, want ik test niet meer na een positieve test. Behalve straks nog een keer voor MvM.

19. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @oud en nieuw dat vieren we vaak thuis met de buren en dat zal niets zo opvallen. Of misschien gaan we ook wel weg.
    @Ike: fijn die goede waarde!!

20. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Bedankt voor de felicitaties.

Sterrenmama is een mooie test vandaag!

What to expect when you expecting is inderdaad een leuke film. En bridget jones ook.

Vd week ging het er al over dat mijn ouders erf oplettend zijn, nou dat klopt. Mijn ouders waren hier vanmorgen al vroeg ivm sinterklaas het weekend (ze wonen ver weg), ik liep nog in mijnn pyjama zegt mijn vader: zijn dat nou zwangeretietjes. Ik rende meteen lachend naar mijn man dat we niks verbergen kunnen. Mijn borsren groeien inderdaad, mijnn bh zat gisteren al erg strak. Nu weten mijn ouders dus wel dat we positieve zw testen hadden, maar uitslag bloed en dat de echo gepland staat heb ik nog niet verteld, dat horen ze morgen met cadeautjes uitpakken.

Welterusten allemaal!

Deel Deze Pagina