1-15 augustus 2017 clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door soura, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    #761 soura, 4 dec 2016
    Laatst bewerkt: 4 dec 2016
    Ik ben dat helemaal met jou eens! Ik begrijp dat we allen zwanger zijn! Maar toch moeten we elkaar niet zo behandelen. Ik vind van kleine meid, dat ze zich erg goed kalm houdt. Kritiek op anderen is niet hetzelfde als anderen helpen naar de juiste info

2. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16

Je moet je niet schuldig voelen meid! Ik snap dat je het moeilijk hebt, veel vrouwen kiezen ervoor om niet te stoppen met roken. Er zijn veel dingen die niet gezond zijn voor de baby. Zoals ik al zei. Ik geloof niet dat een mama expres haar baby pijn doet. Je hoeft ook niet overal op te antwoorden. Dit is geen VERHOOR kamer! Jij beantwoord hoe ver jij wilt. Als anderen irritaties er op hebben.. Dat is dan spijtig. Scrollen en reageer op de andere 20 meiden ❤️

Medicatie niet zomaar stoppen. Misschien kan je veel eerder bij de arts als je nog eens het ziekenhuis belt? Wij zijn geen artsen! Je moet naar je arts luisteren. Ondanks wat anderen er van vinden.

3. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Lovely, het is niet zo dat groene thee niet mag, je kunt het alleen niet meer onbeperkt drinken door de theïne die erin zit. Dan zijn de meeste kruidentheeen geschikter, want dat is vaak theïne vrij.

Puppies! Wel een heleboel inderdaad. Mij lijkt 1 al een handvol. Maar wel heel gezellig denk ik.

Sterrenmama, misschien voelt ze het wel aan. Mama's hebben dat toch al gauw. Maar ik snap in jouw geval dat je dan liever even wacht met definitief vertellen. Jij hebt je echo trouwens al met 6 weken he? Is er dan al iets te zien? Ik wilde dat ook liefst, maar ziekenhuis gaf aan dat dat geen zin had. Wel leuke cadeautjes gehad? Of krijgen alleen de kids cadeautjes?

Sarinatje dus ook al aan de positiekleding. Ik ben bang dat ik mijn ook tevoorschijn moet halen. Mijn broeken doen echt zeer. Gisten had ik een tricot jurkje aan, maar dan vind ik het eigenlijk ook al wel erg zichtbaar omdat ik zo opgeblazen ben.

Hope, gemberthee is erg goed tegen de misselijkheid heb ik gelezen. Heb je dat al ondervonden? Of ben je niet misselijk? Ik krijg het helaas niet weg. Hier start ik de dag met een glas optimel. Meestal neem ik dat soort dingen niet ivm de suikers, maar dit helpt goed, dus ja. Dan moet het maar even.

Jij ook gezellige dagen gehad Flipske? Dat je nog niks zegt snap ik hoor. Ik vind zelf alleen dat liegen zo moeilijk. Ben er zo slecht in. Mijn ouders krijgen het dan ook al wat sneller te horen. Ook wel voor het geval het weer mis gaat. Toch wel fijn om die steun te hebben.

Hier vannacht in elk geval goed geslapen. 7 uur aan 1 stuk. En toen moest ik heel hard naar de wc rennen. Lig ook al wakker vanaf 5 uur, maar goed, vandaag geen plannen, dus lekker joggingbroek aan en bankhangen denk ik maar. Heb wel weer lekker last steken. Is dat normaal dat je dat zoveel voelt? Vorige keer niet gehad, maar das mis gegaan, dus ik weet eigenlijk niet wat beter is.

En voor iedereen, goedemorgen!!!!

4. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    @eedihcro is dit jullie eerste? De steken zullen je nog vaak ervaren. Ook tijdens het bukken. Kan het ineens heviger worden. Probeer als je ze hebt. Even te zitte. Tot ze over zijn. Ik kan ook niet verzwijgen 😊

5. Mary82

Mary82 Actief lid

2 dec 2016
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik meld me hier ook :)

Ben als het goed is 14-8-17 uitgerekend!

6. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Klopt idd Soura. Wel al 3 keer zwanger geweest (2 keer maar heel kort), maar dit heb ik niet eerder meegemaakt. En wat je eerder ook al ergens zei Google ik er liever op, want dan heb ik ineens iets heel ergs. Ben alleen heel bang dat het weer mis gaat.
    Eerder had ik ze vooral s avond en was het de volgende ochtend weg, maar nu zijn ze er nog steeds helaas. Wel een druk weekend gehad tot nu, dus nu maar even rustig aan vandaag dan.

Heb jij al mensen per ongeluk ingelicht? Ik gelukkig nog net niet. Had ineens blaasontsteking toen ik niet kon drinken :p

Welkom Mary!

7. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Goedemorgen, ik meld me hier ook :)
    Pasta, zwanger van nr 2.
    Op of voor 1 augustus uitgerekend.
    Op nr 1 heb ik 9 jaar gewachten nu spontaan nr 2, wat een Kadootje!
    Maar het is nog zoooo pril dat ik nog niet echt durf te hopen dat het waar is.
    Ik ben al wat ouder, van veel forummers hier zou ik zelf de moeder kunnen zijn hahaha.

8. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Welkom nieuwe meiden!

Voor mij hoeft er geen stop op. Mijn ervaring is dat er heel verdrietig voor de 12 weken nog best een stel weer afvalt.

Dat liegen vind ik ook raar, maar goed het is nog zo pril en ik wil echt wat verder zijn. En nog even samen een geheimpje hebben is ook best wel.fijn.

9. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    @pasta heb je nu pas getest 😂😂😂😂 wij zijn ongeduldige madammekes 🙄 Van harte gefeliciteerd! En wat een wonder zeg! 9 jaar geduld en nu spontaan van de 2e

@ eedicho. Ja ik kan niet tegen geuren meer. Dus mensen in mijn omgeving hebben het snel door. Ik ben dit weekend met familie en vrienden.... Ik kon het niet verbergen. Mijn 3 jarige heb ik het vertelde en hij zegt nu, zodra het in hem op komt, mama heeft een baby in haar buik 😱

@flipske hoe zeg je het dan. Als mensen het vragen. Ze je dan nee. Of misschien? Als je alleen over zwanger begint dan begin ik eigenlijk te glimlachen 😊

10. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Dank voor het welkom.
    Ik had al ietsje eerder getest maar ik durfde het nog niet goed te geloven en meldde me dus maar niet nog...

Liegen of vragen over de zwangerschap ontwijken, lastig he.
    Wij hebben een andere auto op het oog want onze huidige is echt 'op', maar de nieuwe (nieuw is niet echt het woord voor een auto uit 2000 maar ach) wordt een stationwagen en nu vraagt iedereen of we gezinsuitbreiding krijgen.. de auto was al uitgekozen voordat er getest was!
    We lachen er maar hard om.

11. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik lieg keihard en hou vast aan wat ik na de tweede altijd gezegd heb. Maar goed wij zijn niet heel verdacht omdat het heel duidelijk was dat er geen derde zou komen. Daarbij zat ik vorige week nog aan de wijn, dat is ook niet heel verdacht.

12. Moess

Moess Niet meer actief

Welkom nieuwe dames!

Ik kannhet ook niet goed voor me houden. Maarja, wil toch nog echt heel even wachten tot na de echo. Ouders en broers en zussen weten het wel al.
    Maar die waren ook enorm betrokken bij de ivf.

Ik heb het vandaag weer aangedurfd, de laatste test, omdat ik zoooo graag die 3+ wilde zien 😁

Bijgevoegde bestanden:

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mooi Moess, ik hoop hem volgende week ook te zien :D

14. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    JAaah! 3+zijn de beste.

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Wil iemand mijn afspraak ertussen zetten? Gaat telkens mis via telefoon

23-12 eerste echo in t ziekenhuis

16. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik sluit me graag bij jullie aan. Afgelopen dinsdag positief getest! En gister weer haha. Wij zijn zeanger via icsi met pgd (erfelijkheidsonderzoek) dus een spannende tijd achter de rug. Op 12 november hadden we de punctie en 16 novrmber de terugplaatsing. Ik brn nu dus 5 erken en 1 dsg zwanger :) op 5 augustus uitgerekend. Op 22 december hebben we onze eerste echo. Ik kom graag mee kletsen hier.

17. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Wauw moess dat zijn de betere testen he !

Cindy welkom, spannende tijd achter de rug en ook voor de boeg!

18. boonanza

boonanza Niet meer actief

Wij willen het onze families met de kerst vertellen. Dan hebben wij de eerste echo achter de rug.

Maar gisteren zat mijn schoonvader foto's van mijn dochter te laten zien aan zijn broer op mijn telefoon terwijl hun vrouwen aan de overkant mee keken en ineens kwam er een foto van een positieve test voorbij. Zij hebben er niet naar gevraagd en ik heb neutraal gereageerd. Geen idee of ze doorhadden wat ze zagen. Het ging redelijk snel voorbij.

Ik vind het voor mij houden lastig, maar mijn man wil hwel graag even wachten tot na de echo. Dan ben ik ook 8 weken op weg. Dus nog even wachten met vertellen en goed nadenken over wat ik zeg. :D

19. Moess

Moess Niet meer actief

@boonanza: aaaahhh ik had laatst ook bijna zoiets op het werk. Ik kneep m wel even..

20. Moess

Moess Niet meer actief

Lijst:

♥ 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje
    ♥ 2 augustus || Sterrenmama || 31 jaar || 2e* kindje
    ♥ 2 augustus || Boonanza || 33 jaar || 2e kindje
    ♥ 3 augustus || Manderijntje || 26 jaar || 2e kindje
    ♥ 4 augustus || Soura || 31 jaar || 3e kindje
    ♥ 4 augustus|| Eedihcro || 39 jaar || 1e* kindje
    ♥ 4 augustus || Sarinatje || 26 jaar || 4e* kindje
    ♥ 5 augustus || Cindy77 ||
    ♥ 5 augustus || Marisco ||
    ♥ 5 augustus || Jazz87 || 29 jaar || 1e kindje
    ♥ 6 augustus || Kyra77 || 39 jaar || 2e * kindje
    ♥ 6 augustus || Marijedh || 26 jaar || 2e kindje
    ♥ 7 augustus || Esmy ||30 jaar || 3e kindje
    ♥ 7 augustus || Ike || 30 jaar || 1e* kindje
    ♥ 8 augustus || Hope19 || 27 jaar || 1e kindje
    ♥ 8 augustus || LaVitaBella|| 35 jaar || 3e kindje
    ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e* kindje
    ♥ 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje
    ♥ 9 augustus || Espoir || 28 jaar || 2e kindje
    ♥ 11 augustus || XmoonlightX || 32 jaar || 2e kindje
    ♥ 11 augustus || Kleinmeisje || 23 jaar || 1e kindje
    ♥ 12 augustus || Lovely123 || 29 jaar || 3e kindje

Afspraken
    DECEMBER
    2-12 Ike bloedtest op hcg (ivm icsi traject)
    6-12 Sterrenmama echo 5.6 weken
    13-12 Moess echo 7 weken
    16-12 Soura echo 7 weken
    16-12 Eedihcro echo 7 weken
    16-12 Marijedh eerste echo
    19-12 Manderijntje intake vk
    20-12 Jane1981 echo 7 weken
    21-12 kleinmeisje93 echo 6/7weken wegens medicijnen + gesprek
    22-12 Cindy77 echo
    22-12 Hope19
    23-12 dubbeltje echo
    23-12 Lovely123 echo 6.6 weken