1-15 augustus 2017 clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door soura, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selles

Selles Actief lid

1 feb 2016
    266
    0
    16
    ZWANGER VAN EEN AUGUSTUS 2017 KINDJE

25 mama's❤️ ? meisjes❤️ ? jongens ❤️ ? verrassing❤️ 🌟1 sterretjes🌟

Lijst:

♥ 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e kindje
    ♥ 1 augustus || Selles || 26 jaar || 1e* kindje
    ♥ 1 augustus || Pasta || ?? jaar || 2e kindje
    ♥ 2 augustus || Sterrenmama || 31 jaar || 2e* kindje
    ♥ 2 augustus || Boonanza || 33 jaar || 2e kindje
    ♥ 2 augustus || Flipske || 33 jaar || 3e kindje
    ♥ 3 augustus || Manderijntje || 26 jaar || 2e kindje
    ♥ 4 augustus || Soura || 31 jaar || 3e kindje
    ♥ 4 augustus || Eedihcro || 39 jaar || 1e* kindje
    ♥ 4 augustus || Sarinatje || 26 jaar || 4e* kindje
    ♥ 5 augustus || Cindy77 ||
    ♥ 5 augustus || Marisco ||
    ♥ 5 augustus || Jazz87 || 29 jaar || 1e kindje
    ♥ 6 augustus || Kyra77 || 39 jaar || 2e * kindje
    ♥ 6 augustus || Marijedh || 26 jaar || 2e kindje
    ♥ 7 augustus || Esmy ||30 jaar || 3e kindje
    ♥ 7 augustus || Ike || 30 jaar || 1e* kindje
    ♥ 8 augustus || Hope19 || 27 jaar || 1e kindje
    ♥ 8 augustus || LaVitaBella|| 35 jaar || 3e kindje
    ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e* kindje
    ♥ 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e* kindje
    ♥ 9 augustus || Espoir || 28 jaar || 2e kindje
    ♥ 11 augustus || XmoonlightX || 32 jaar || 2e kindje
    ♥ 11 augustus || Kleinmeisje || 23 jaar || 1e kindje
    ♥ 12 augustus || Lovely123 || 29 jaar || 3e kindje

Afspraken
    DECEMBER
    6-12 Sterrenmama echo 5.6 weken
    13-12 Moess echo 7 weken
    16-12 Soura echo 7 weken
    16-12 Eedihcro echo 7 weken
    16-12 Marijedh eerste echo
    17-12 Pasta echo 7.6 weken
    19-12 Manderijntje intake vk
    20-12 Jane1981 echo 7 weken
    21-12 kleinmeisje93 echo 6/7weken wegens medicijnen + gesprek
    22-12 Cindy77 echo
    22-12 Hope19
    22-12 Boonanza echo
    23-12 dubbeltje echo
    23-12 Lovely123 echo 6.6 weken
    23-12 Espoir echo 7 wkn
    23-12 Ike echo met 7.4 wkn
    26-12 Kyra77 echo 8.1 week

JANUARI
    2-1 kleinmeisje93 intake + echo
    4-1 Esmy intake
    12-1 Esmy 1e echo

🌟sterretjes die niet vergeten mogen worden🌟
    ⭐️Applejo

Wil je op de lijst? Of je afspraken erop?
    Doe dit dan op volgorde en haal quote aan het begin en aan het einde van het bericht weg.

2. Marisco

Marisco Lid

25 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ga na goede echo mvm bellen.
    Zijn er al meiden mee begonnen?
    Nog leuk welkomstcadeau gekregen?

3. Selles

Selles Actief lid

1 feb 2016
    266
    0
    16
    Ik heb me ook op de lijst gezet. Op een van de eerste pagina's had ik al kort meegekletst. Ik zal vanaf nu gezellig meekletsen. Het is hier hartstikke gezellig! Dinsdag word ik gebeld door de VK voor een afspraak.

Ik had mijn moeder op haar verjaardag "verrast" met een Ik♥Oma rompertje. Ze heeft het niet geheim kunnen houden, nu weten mijn oma en tante het ook. Maar ik vind het geen ramp, bij mijn MA in juli heb ik veel steun en liefde gehad van mijn familie. Oh, en 3 goede vriendinnen weten het ook al. Voor de rest willen we het nog geheim houden tot de termijnecho of de 12-weken-grens. Dus mocht alles goed gaan, krijgt de rest van de familie en schoonfamilie het te horen in januari.

@kwaaltjes moe en weinig trek in avondeten

4. Moess

Moess Niet meer actief

Marisco: bij mij zijn ze al geweest. Mag vrijdag brginnen met plassen. Kreeg er een zachte wikkeldeken bij, en een boekje

5. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee dames..

Vanaf wanneer gaan jullie positiekleding dragen?
    Ik wil eind deze maand al een paar broeken gaan kopen ondat ik die van mij nu al niet meer aan kan / fijn vind zitten.

En in welke winkels kun je leuke positiekleding kopen?

6. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik heb mij vanmiddag aangemeld voor mvm.

7. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @MvM: ik wacht tot na de eerste echo, vorige keer moest ik mij weer afmelden.. maar wellicht verander ik nog van gedachten..
    @positiekleding: bij de eerste pas met 16 weken ofzo miss nog wel later. 2e zwangerschap was het nog niet nodig.Voor nu zit mij eigen kleding nog prima. Wel wat minder zin in iets straks om mijn buik, maar ik heb ook veel jurkjes die ik kan dragen met een legging. Kom ik voorlopig nog wel mee weg.
    @zwangerschapsdagboek: hebben jullie er al 1? Zo ja welke?
    1e Zwangerschap[ heb ik er 1 gekregen van mijn schoonmoeder. Niet mijn smaak met beertjes, maar ik vond het zo lief van haar dat ik 'm wel gebruikt heb.
    2e zwangerschap heb ik 'm gehad van Pauline Oud via mijn verzekering. Deze is wel erg leuk, maar goed zwangerschap liep dus niet goed af. Wil deze zwangerschap dus eigenlijk een andere. Ben benieuwd naar jullie ervaringen/ideeën!

8. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Mooie lijst meide 😍

Ik ben vandaag echt goed misselijk en ziek. Geen honger. Heb een opgezette buik.

@positiekleding dat mag ik weer aanschaffen. Heb alles weg gedaan.

@vroege echo wordt meestal gedaa met ee inwendige echo. Ik ben daar geen voorstander van. Zeker niet in het begin.

De rest moet ik weer terug leze 😅

9. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Positiekleding? Bij de eerste met een week of 17 en bij de 2e een maand eerder. Met 4 weken positiekleding kopen is echt dikke onzin en als je kleren nu al strakker zitten zou ik gewoon je normale maat een maatje groter kopen. Ik koop nu alleen 2 Maxi zomerjurken omdat ze nu in de aanbieding Zijn en van de Zomer niet te vinden of enorm duur.

Ik ben niet zo van de dagboeken. Ik moet ook nog steeds de fotoboeken van de jongens bijwerken. Nu alles digitaal is, is dat echt een uitstel dingetje.

10. Moess

Moess Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik nog niks merk aan m'n broeken. Ik wacht wel af wanneer er een keer een buik begint te komen. Ik zit nu nog in de fase dat ik nog niet langer dan een week vooruit durf te denken

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Mijn echo is trouwens met 7.2 weken (voor t lijstje)

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Positiekleding:
    Vind ik echt nog niet nodig en n beetje onzinnig persoonlijk ☺️🙈.

Dagboek:
    Wil ik wel gaan doen, ben er alleen niet zo'n ster in, evenals met fotoboeken enz... helaaa

13. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Hier ook nog geen positiekleding hoor.. De vorige keren vanaf 10/11 weken geloof ik.
    Ik vind de positie broeken van H&M en Mamalicious altijd fijn zitten.

MVM ga ik ook aan meedoen maar wel pas vanaf een goede echo.

Hier vandaag weer super moe.. en ook super chago tegen mijn vriend geweest 🙈 Hormonen..

14. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Hier vorige keer vanaf 22 wkn positiekleding gedragen.
    Nu misschien iets eerder want de laatste 8 zwangerschapskilo's zijn er nooit af gegaan dus mijn garderobe zit sowieso al wat krap (ik doenlang met kleding enben er zuinig op).

15. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    @positiekleding: pas als mijn eigen kleding niet meer past!

@dagboek: was ik tijdens mijn vorige zwangerschap mee begonnen, alleen toen kreeg ik een mk met 5 weken. Dat boek kan ik nu dus weg doen😓

16. KleinMeisje93

Ik zit te denken om misschien toch eind deze maand 1 positiebroek te gaan kopen want het zit echt niet meer lekker :( heel mijn buik is opgezet en noem maar op 😤 Maar dan ben ik 7/8 weken ongeveer als ik het ga kopen,, wie weet is mijn buik dan nog meer opgezet door mijn darmen..

Vandaag kreeg ik een opmerking van mn opa.. dat ik een dikke kop heb gekregen -.- heb er maar om gelachen.

Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag?

17. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Kleinmeisje als je broeken niet lekker meer zitten zou ik er gewoon 1 kopen hoor.
    Ik krijg altijd vrij snel een buikje (misschien omdat ik zelf smal gebouwd ben) en dan zit een gewone broek echt niet lekker meer.

18. KleinMeisje93

Ohh, maar dat lijkt me ook wel leuk als je snel een buikje ervan krijgt,, behalve als mensen dan gelijk gaan vragen of je zwanger bent😬

Ik ga dan wellicht bij de H&M een broek kopen,, hebben ze heel veel leuke positiekleding heb ik gezien en niet duur.

19. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Paar jaar terug op de 9maandenbeurs een dagboek gekocht: oei, ik groei! Negen maanden dagboek

Straks maar eens erin gaan schrijven. Hier is veel ruimte voor foto's, eigen tekeningen etc.

Positiekleding, met de hormonen voor icsi had ik een dikkere buik dan nu. Ik droeg toen thuis lekker vaak een joggingbroek en buitenshuis jurkjes. Nu gewoon weer spijkerbroeken, alleen wel vaker zonder riem. Dat zit lekkerder.

20. boonanza

boonanza Niet meer actief

#820 boonanza, 4 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2016
    Bonprix, lekker goedkoop en geen hele slechte kwaliteit. Ik ben volgens mij bij de vorige zwangerschap overgegaan bij een week of 22 naar positiekleding.

Tot die tijd gebruikte ik een haarelastiek om mijn broekomvang is te verlengen. Wel een lang shirt eroverheen. Je wil niet dat iemand een half open gulp ziet. En anders kan je ook speciale verlengstukken met drie kleuren kopen bij de Prenatal. Ik vond het niet zo fijn maar mijn schoonzus heeft het wel heel veel gebruikt.

Deel Deze Pagina