Paar dagen hier niet kijken is geen optie 🙈 Straks maar eens terug lezen, of ik haak hier gewoon weer in 😂
@ moonlight: gewoon vrede mee hebben dat je niet op iedereen kan reageren. Er reageert altijd wel iemand op iemand toch.. @ ike: ik heb ook echt een dikke buik gehad van het spuiten, maar is nu weer helemaal weg
Moess duurde best even voor mijn buik weer normaal postuur had. Na de tip over een verlengstuk voor je broek net even gaan zoeken. Dit lijkt mij wel praktisch Zwangerschapskleding | Broek Verlenger Flexibelt Carriwell 80017001 Ik denk dat ik die aan ga schaffen, als dat werkt scheelt dat veel nieuwe broeken kopen.
Positiekleding heb ik hier nog niet. Vorige keer geloof ik rond zo'n 6 weken. Moet ook wel wat andere aanschaffen, wat ik nog heb liggen is echt niet meer mooi haha. Moonlight, ik haak ieder keer ook gewoon weer in hoor. Het gaat zo hard hier. Wel heel erg gezellig.
Het is zeker druk hier. Zelfs na 1 dag moet je al bijlezen. Hier heb ik nog broeken liggen en ik ga dus geen broeken een maatje groter kopen. shirts kunnen nog wel, maar de broeken zitten niet meer lekker en dan ga ik mezelf ook niet pijnigen. Ook wel lekker met de kou als je buik lekker ingepakt is Ik heb de hele dag op de bank gehangen en geslapen. Had ik kennelijk nodig. Avondeten was ook makkelijk. We hadden nog een berg tapas over van vrijdag. Oven aan, even wachten en klaar
Ja, gewoon weer inhaken, doe ik ook hoor. Anders komen er 20 reacties op het zelfde onderwerp en dat hoeft ook weer niet, haha! Ik krijg net weer een zwangerschapsaankondiging. 2 Goede vriendinnen zijn ook zwanger. Bij de eerste wist ik niet dat ik ook (bijna) zwanger ben en toen baalde ik echt als een stekker. Zij wel en ik niet. Nu denk ik: van voor je maar wij ook! En over een paar weken kunnen wij het ook vertellen!! Als alles goed mag gaan natuurlijk!
Gewoon positief blijven Kyra Wel erg toevallig dat er 2 vriendinnen van jou ook zwanger zijn. Bij mij van vriendinnen is er 1 zwanger die ik van de kleuterschool ken 😆 Dat vind ik dan wel weer leuk. En een andere vriendin van mij is een maand geleden bevallen van een dochtertje. Hebben jullie er trouwens ook last van dat als je hoest je dat dan ook in je borsten voelt?
Hihi en die dikke buik van de spuiten ga ik als 't goed is de komende weken krijgen... Totdat m'n buik te bol wordt en dan ga ik over op m'n benen
Buik? Daar kan ik nu al niet meer omheen.. Vandaag op visite geweest bij mijn schoonmoeder en met dank aan mijn positiebroek en wijd vest kunnen verbergen.. Groei echt nu al
Deze snap ik niet.. wat moet je spuiten nu dan? Dikke buik had ik vooral net voor de punctie, als alle eitjes op springen stonden.. Echt een rotgevoel
Hallo allemaal! Ik kom er gezellig bij! Vorige week een positieve test gedaan en ben nu ongeveer 5 weken zwanger van nr 3! Zal eens alles lezen hier.
Waarschijnlijk gaan we het volgend weekend toch vertellen, we hebben dan een verjaardag met naaste familie. Mijn buikje groeit echt hard en vrij lastig om te verbergen. Nu is ons idee om een shirtje te borduren (doe ik zelf) met de tekst "grote zus in opleiding, diploma uitreiking augustus 2017". Leuk of niet?
Bedankt! Volgens mijn berekeningen ben ik 3 augustus uitgerekend. Morgen maar eens met de vk bellen. Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik dat iedereen het kon zien (wat echt niet zo was natuurlijk) bij mijn 2e wist ik me geen houding te geven en zag je het al erg snel. Nu is er naast m'n eigen geflubber niks gegroeid. Heb positiekleding liggen maar die zijn nog niet nodig. Heb bij beide Kids een zwangerschapsdagboek gehad dus wil dat deze keer ook graag. Als de 12 weken voorbij zijn haal ik er 1. Ben wel moe maar ja heb 2 kinderen (5 en 3 jaar) en ga chronisch laat naar bed. Iets humeurig misschien en iets maagzuur maar dat is wat ik bij de vorige 2 ook had.