1-15 augustus 2017 clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door soura, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Paar dagen hier niet kijken is geen optie 🙈
    Straks maar eens terug lezen, of ik haak hier gewoon weer in 😂

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hahaha idd, het is wel erg druk..

3. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Moonlight ik ben ook gewoon weer hier ingehaakt. Ik geloof dat ik anders 20blz moet lezen.

4. Moess

Moess Niet meer actief

@ moonlight: gewoon vrede mee hebben dat je niet op iedereen kan reageren. Er reageert altijd wel iemand op iemand toch..

@ ike: ik heb ook echt een dikke buik gehad van het spuiten, maar is nu weer helemaal weg

5. XmoonlightX

Ja dat is waar :D

6. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
  7. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Positiekleding heb ik hier nog niet.
    Vorige keer geloof ik rond zo'n 6 weken.
    Moet ook wel wat andere aanschaffen, wat ik nog heb liggen is echt niet meer mooi haha.

Moonlight, ik haak ieder keer ook gewoon weer in hoor. Het gaat zo hard hier. Wel heel erg gezellig.

8. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Het is zeker druk hier. Zelfs na 1 dag moet je al bijlezen.

Hier heb ik nog broeken liggen en ik ga dus geen broeken een maatje groter kopen. shirts kunnen nog wel, maar de broeken zitten niet meer lekker en dan ga ik mezelf ook niet pijnigen. Ook wel lekker met de kou als je buik lekker ingepakt is :p

Ik heb de hele dag op de bank gehangen en geslapen. Had ik kennelijk nodig. Avondeten was ook makkelijk. We hadden nog een berg tapas over van vrijdag. Oven aan, even wachten en klaar :D

9. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ja, gewoon weer inhaken, doe ik ook hoor.
    Anders komen er 20 reacties op het zelfde onderwerp en dat hoeft ook weer niet, haha!

Ik krijg net weer een zwangerschapsaankondiging. 2 Goede vriendinnen zijn ook zwanger. Bij de eerste wist ik niet dat ik ook (bijna) zwanger ben en toen baalde ik echt als een stekker. Zij wel en ik niet. Nu denk ik: van voor je maar wij ook! En over een paar weken kunnen wij het ook vertellen!! Als alles goed mag gaan natuurlijk!

10. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Gewoon positief blijven Kyra :D
    Wel erg toevallig dat er 2 vriendinnen van jou ook zwanger zijn.

Bij mij van vriendinnen is er 1 zwanger die ik van de kleuterschool ken 😆 Dat vind ik dan wel weer leuk.
    En een andere vriendin van mij is een maand geleden bevallen van een dochtertje.

Hebben jullie er trouwens ook last van dat als je hoest je dat dan ook in je borsten voelt?

11. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL

Hihi en die dikke buik van de spuiten ga ik als 't goed is de komende weken krijgen... Totdat m'n buik te bol wordt en dan ga ik over op m'n benen :)

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Buik? Daar kan ik nu al niet meer omheen..
    Vandaag op visite geweest bij mijn schoonmoeder en met dank aan mijn positiebroek en wijd vest kunnen verbergen..
    Groei echt nu al :$

13. Moess

Moess Niet meer actief

Deze snap ik niet.. wat moet je spuiten nu dan?

Dikke buik had ik vooral net voor de punctie, als alle eitjes op springen stonden.. Echt een rotgevoel

14. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hallo allemaal! Ik kom er gezellig bij! Vorige week een positieve test gedaan en ben nu ongeveer 5 weken zwanger van nr 3! Zal eens alles lezen hier.

15. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ok kom er net achter dat ik echt niet alles ga lezen haha!

16. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Haha, er word hier flink veel gekletst haha.
    En welkom en gefeliciteerd!! :D

17. XmoonlightX

Haha 😂😂😂😂

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Waarschijnlijk gaan we het volgend weekend toch vertellen, we hebben dan een verjaardag met naaste familie.
    Mijn buikje groeit echt hard en vrij lastig om te verbergen.

Nu is ons idee om een shirtje te borduren (doe ik zelf) met de tekst "grote zus in opleiding,
    diploma uitreiking augustus 2017".

Leuk of niet?

19. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Bedankt! Volgens mijn berekeningen ben ik 3 augustus uitgerekend. Morgen maar eens met de vk bellen.

Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik dat iedereen het kon zien (wat echt niet zo was natuurlijk) bij mijn 2e wist ik me geen houding te geven en zag je het al erg snel. Nu is er naast m'n eigen geflubber niks gegroeid. Heb positiekleding liggen maar die zijn nog niet nodig.

Heb bij beide Kids een zwangerschapsdagboek gehad dus wil dat deze keer ook graag. Als de 12 weken voorbij zijn haal ik er 1.

Ben wel moe maar ja heb 2 kinderen (5 en 3 jaar) en ga chronisch laat naar bed. Iets humeurig misschien en iets maagzuur maar dat is wat ik bij de vorige 2 ook had.

20. XmoonlightX

Jaaaa leuk!! ❤️

Deel Deze Pagina