1-15 augustus 2017 clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door soura, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor applejo de eerste tijd is het menstruatie gevoel een kwaaltje ;)

2. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Mijn borsten daar begint het altijd mee 😂 die doen al pijn voor de rest en die groeien erg snel door.

Wanneer hebben jullie de echo's? Dames met cryos krijgen jullie ook een vroege echo?

Eten jullie veel? Ik kan maar 1 maaltijd eten en dan tussendoor wat boterham en water. 1 glas melk en 1 glas sap. Ik heb echt die vreetkicks niet.

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik wordt morgen over een week pas gebeld door het ziekenhuis. Zal dan wel een afspraak krijgen. Vorige keer inderdaad vroege echo's gehad.

Misschien rare vraag maar ik zit nog voor nodig niet mijn test is zo donker, wat denken jullie 2 of 1?

4. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik heb 2 boterhammen gegeten vandaag 1 met kaas en 1 met pathe (mag 1 keer per dag had ik gelezen) en een kopje thee en nog wat granaatappelsap en twee stroopwafels. Niet heel veel dus.

Heb ook menstruatie gevoel en echt een onbestemd gevoel :0 is dat onbestemde gevoel ook echt een kwaal?

5. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Jane ik snap je laatste vraag even niet

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Tweeling of 1.

Mijn man denkt vanaf het begin af aan dat beide embryo's zijn blijven plakken.

7. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik eet wel veel n maar heb vorige week niet veel kunnen eten ik had veel napijn van de punctie. Vandaag 4 boterhammen, 1 banaan, halve mango en een pindakoek op. En gewoon bord avondeten. Nu heb ik nog bakje kwark en bakje tomaten klaar staan.

Ik heb vrijdag eerst bloedtest op hcg (bij ons zkh protocol) en als die goed is dan een afspraak voor een echo. Echo krijg ik in het zkh met week of 7. Dat zou net voor kerst zijn als ik goed gerekend heb.

Jane ik denk 2. Maar je weet het helaas niet he.

8. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Ik hoop dat ze beiden blijve plakken. Lijkt me erg pittig een 2ling 😅

IIkke oké. Bij on eerste kon ik dus ook een koe binnen werken . Nu niks.

Hebben jullie een voorkeur? Meisje jongen ? Ik heb 2 zoontjes en zou wel een meisje willen. Is het terug een zoontje dan zijn we natuurlijk terug in de wolken

9. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Als ik droomde dan ging het over meisjes. Maar van de week zei ik tegen mijn man: dit is een jongen. Het maakt mij niks uit, het is gewoon zooooo bijzonder.

10. KleinMeisje93

Ik heb self wel kans op een tweeling 😅 Mn oma is een tweeling en bij mijn vriend is ooit verteld dat hij daar grote kans opnheeft

11. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geslacht maakt me echt niets uit! Meisje is makkelijk, jongen leuk om een hoop spulletjes opnieuw te kopen ;)

Ik ga morgen bellen voor de eerste echo, die moet bij mij met 6 weken omdat ik daarna meteen bloedverdunners moet gaan prikken.
    Voor mijn dochter 5 miskramen gehad en toen kreeg ik de 6e keer (een beetje experimenteel) bloedverdunners en dat werkte want daar is m'n dochter van geboren. Met 32 weken toen een bloeding gehad aan m'n baarmoeder, dus de gyn zag genoeg redenen om dat een volgende zwangerschap weer te doen.

Erg spannend dus.....

12. KleinMeisje93

Spannend Sterrenmama!

Hopelijk blijft hij/zij goed plakken!! Gun het iedereen van harte hier!

13. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weet je... Het klinkt misschien heel hard, tuurlijk hoop ik dat dit goed gaat, maar gun het de meiden in hun laatste kansen dan eigenlijk nog meer!
    Als 't bij mij misgaat is het volgende ronde nieuwe kansen, maar kan me nog zo herinneren hoe het was na m'n 2e mislukte ivf. Dat je je klaar maakt voor je laatste kans, al bleek ik toen spontaan zwanger, is killing!!!

14. Marisco

Marisco Lid

25 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Geen bloed meer gezien. Wel erg last van de rug. Heb dat andere zwangerschappen niet gehad.
    Morgen nog maar eens een test doen 😂

15. KleinMeisje93

Ik ga morgen ook nog een test doen hoor haha😂 Wil hem echt donker hebben :D

16. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ook hoor!!

17. KleinMeisje93

Bij jou kan ik er heel erg goed in komen :D

Heel spannend nu voor jou.

Vind het echt erg voor dames die in de mmm zitten, jullie hebben het ook niet voor het kiezen maar gelukkig zijn er altijd weer dingen die kunnen helpen via ivf en die andere mmm.

Ik dacht dat t mij nooit ging lukken omdat ik heel vaak deprie was en onzeker en nu het zo is voel ik me echt super op de misselijkheid en gespannen borsten na dan.. alleen erg onzeker of mijn menstruatie nog moet komen.

Maar aangezien mijn testen toch al redelijk duidelijk waren zou mijn ei toch eerder geweest moeten zijn? Evenals mijn nod?

18. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Klein meisje wanneer moest u ongesteld worden?

Sterre mama oké. Spannend zeg. Maar heeft bloedverdunners geen nadeel voor jou als mama? Je kan daarme toch erg veel bloed verliezen tijdens een bevalling of keizersnede.

Ik heb zelf de mmm meegemaakt voor de geboorte van onze eerste. Ik vond toen ook dat ik al het recht had dat het goed moest verlopen. Met andere worden gunde het mijzelf meer als anderen. Toch vind ik nu dat ieder kindje dat verwerkt is even speciaal. Anderen moeten er idd voor vechten. Maar het blijft voor iedereen even spannend. En elke miskraam is slopend voor een vrouw. Of ze nou de maand erop terug zwanger is of niet. Het is een emotionele circus.

Fijne werkdag. Collega's weten nog niks.. Eens zien hoe ik het ga verbergen. Ik bloei helemaal. Mijn gezicht roept/schreeuwt het uit erg maar 😂 verder koppijn!

19. Marisco

Marisco Lid

25 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Test van vanmorgen. Hij is donkerder!
    Geslacht maakt mij niet uit. Willen het ook niet van te voren weten.

Bijgevoegde bestanden:

20. KleinMeisje93

Ik zou het morgen moeten worden maar zo te zien lopen ze echt al op :D

Deel Deze Pagina