Wauw mooie testen inderdaad....vik had gisteravond zo n zere rug... En weeig gevoel dat ik dacht ik ga alsnog ongesteld worden. Maar gelukkig niet... Heb van morgen een CB test gedaan Tadaaa oh jaa ik heb hem ook nog gesloopt en 2 donkere strepen. Nu rust in ht hoofd
Ja enz dag meer andere dag minder. Is het uitzetten van je baarmoeder. Als het heftig wordt niet te veel heffen en even rustig liggen. Dan wordt het al minder heftig
Duidelijk hoor!😍 Nu genieten jij! Hihi. Ik heb ook wat meer rust in me hoofd omdat ze echt al donker worden
Fijn dames, die duidelijke testen! Ik heb contact gehad met hetziekenhuis, de echo is een week vervroegd.. fijn. Nu 13 dec de echo, met 7 weken
Omgg noooo,,, net ineens heel licht maar weinig rozig bloed leek t wel met sfvegen :0 is dat normaal??
Als het echt roze is kan het meerdere oorzaken hebben. Harde ontlasting, hoesten etc door de betere doorbloeding van je baarmoedermond. En ja ook de kans dat er iets niet goed zit blijft aanwezig maar daar moet je niet vanuit gaan.
Roze verlies is niet heel erg. Als het maar niet helder veel bloed is. Ik heb de 16e december een afspraak staan. We spannend zo'n vroege echo. @moes is het bloeden al gestopt
Hoi dames, Volgens mij mag ik me hier ook voorzichtig komen melden. Nu in ronde 8 positieve test. Vandaag is mijn nod en nog geen bloed gezien. Wil morgen nog wel weer voor de zekerheid testen. Als alles goed mag gaan word dit ons 3e kindje, maar pffff de spanning is er niet minder om haha.
Welcome Esmy!! Kleinmeisje spannend, hopen dat het goed blijft gaan! Ik zie dat je nog 4 dagen voor je NOD zit of lees ik dat vekeerd?? Kan ook zijn dat ie zoch nog iets verder aan het innestelen is. Maar rood bloed is niet goed
Dat bloed kwam vanuit mn uhm ja anus 😳😳 heb een beetje aambeien wat mijn dokter even terug mij vertelde toen ik er was. Nu alleen last van erge darm kramoen maar dat is normaal bij mij maar wel vervelend (spastisch darm syndroom)
Dat bloed kwam vanuit mn uhm ja anus 😳😳 heb een beetje aambeien wat mijn dokter even terug mij vertelde toen ik er was. Nu alleen last van erge darm kramoen maar dat is normaal bij mij maar wel vervelend (spastisch darm syndroom) Heb trouwens geen roze of wat dan ook verloren alleen nog veel waterigge witte m/doorzichtige afscheiding? Sorry ben er echt nieuw mee en vraag daarom best wel veel 😳
Probeer niet je wc papier te veel te inspecteren. Ik veeg en gooi gewoon papiertje weg. Dat onzekere dat je krijgt door het toiletteren, ik begrijp je. Slijmerige afscheiding. Heb ik ook. Dat was de reden voor een test afgelopen donderdag. Welkom nieuwe meiden! Wordt lekker druk ❤️
Uitgerekend Van Een AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 4e* kindje Afspraken DECEMBER JANUARI Lijstje gemaakt, wil je erop, je afspraak erbij zetten etc? Quote dan dit bericht, haal het eerste en laatste quote gedeelte weg en op volgorde ertussen zetten.
Hey dames! Durfde mezelf hier eigenlijk niet te melden, maar zie dat er meer uit de mmm zitten en die mk hebben gehad! Ik ben pril zwanger na 2,5 jaar wachten.. vanmorgen (12 dpo positief getest en daarna ook 1-2 weken zwanger op de cb) Ga nog even verder lezen hier! Gefeliciteerd allemaal en n goede zwangerschap gewenst!!