Haha ik lag om 4 uur ook wakker, kon niet slapen maar ook moe indd, grappig. @ledenstop, de helft schrijft amper mee, van mij.hoeft het niet. Wij deden dan altijd na een tijdje degene die nooit meeschreef weer uit de lijst.
Ja hoor hier ook een wakker ligger van 4 tot 5. Vooral liggen piekeren. Ging net weer een dag goed en nu weer helemaal mis. Ben 4 jaar geleden naar het Noorden van het land verhuisd, heb nog veel vriendinnen in Brabant. Piekeren over hoe ik hun nog moet gaan zien. Mn vriend is vrachtwagenchauffeur dus veel zal op mij neer komen. Snachts lijkt alles erger maar bah.... Hoe komt het dat jullie allemaal wakker liggen? Voor wat betreft ledenstop, tja ben er als laatste bij gekomen dus weinig over te zeggen, maar zo lang de helft maar actief is, is het nog redelijk overzichtelijk. Voorstel van Mary vind ik wel een goede.
@ledenstop: wat mary zegt. Us er zal nu bijna niks meer bijkomrn. Ik zie dat er ook een clubje vanag 16 aug is. Ik lig ook veel wakker snachts. Ik heb dan last van krampjes in mn bik en van enorn pijnlijke borsten. Weet ook niet hoe ik moet liggen. En ik heb nog. Iet eens een buik... Dat gaat wat worden...
@irene, in het noorden geen nieuwe vriendenkring inmiddels? Je kan toch nog gewoon afspreken met een buik en later baby?... Ik ben ook iets van om de dag onzeker hoor, vooral als de symptomen wat minder aanwezig zijn....
Ja hoor heb zeker wel een vriendenkring hier en inderdaad dat moet straks met de baby vast ook allemaal lukken. Snachts lijkt alleen alles zo erg en onmogelijk. Ik doe al speciale ontspanningsoefeningen zodat ik niet zo ga liggen piekeren. Misschien wordt het allemaal beter straks als ik het na de echo aan mn beste vrienden en familie kan vertellen. Dan hoef ik ook niet zo te speculeren over het hoe en wat in mn hoofd.
Ik had vanochtend ook een minimaal beetje lichbruinig afscheiding... Ik zit nu ook volop in de spanning. Zojuist nog een keer naar de wc geweest en toen zag ik niets. Maar ja, het blijft een beetje spannend..
@soura Ja het is nu 37,5 dus dat lijkt me wel prima. Ik ben net van m'n werk thuisgekomen, moest heel de tijd overgeven. Er heerst ook buikgriep dus misschien is dat het wel. @Boonanza, dat is wel spannend. Hopelijk niks bijzonders!
Hoop dat het niks ergs is... bruin is oud bloed he... niet proberen te stressen! Ik ook al vroeg wakker al was het meer door het alarm van mijn man... maar dan kan ik dus ook niet meer slapen al heb ik daar echt wel nood aan ben dan ook nog eens snipverkouden Over het aankondigen... nog geen idee dus zal eens moeten googelen 😂
Goedemorgen! Spannend dames, toch hier en daar wat gekleurde afscheiding gespot dus. Ik ga duimen dat het niks is voor jullie. Voor wat betreft de ledenstop. Misschien heeft Mary wel gelijk ja. Zag je in de nodgroepjes ook. Veel melden zich aan, maar zeggen aan 1 bericht niks meer. Gewoon over enkele weken nog eens aankijken wie er veel meekletsen en dan de lijst aanpassen maar denk ik. Symptomen zijn hier volop aanwezig. Moe, misselijk, buikpijn, pukkels, obstipatie, pijnlijke en vooral gezwollen borsten, geen idee wat nog meer. Maar het voelt idd wel als een geruststelling op de een of andere manier. Weet niet of ik er over een paar weken nog zo over denk. Hope, leuke manier om te vertellen met zo'n sneeuwbol. Origineel. Mijn familie weet het ook voor de echo, maar dat komt omdat ik het voor hun komend weekend niet geheim ga kunnen houden. De rest krijgt het na de echo te horen. Weet niet of we gaan wachten tot 12weken bij diegene die dichtbij ons staan, want ik heb er de vorige keer ook wel veel aan gehad om er met verschillende mensen over te kunnen praten. Maan, dat lijkt me toch echt wel koorts. Even goed in de gaten houden dus. Hopelijk voel je je deze morgen beter. Soura, wat heb je vannacht gedaan dan? En succes met boodschappen doen morgen. Ik zou ook vandaag gaan, maar ben gister met ml geweest, zodat hij kon sjouwen. Kreeg al op mijn donder van hem dat ik ook meer moet toegeven aan mijn vermoeidheid. Mijn lijf is nu eenmaal druk aan het werk en als ik teveel doe merk ik het gelijk. Maar rustig aan doen is dan weer moeilijk, want ik vind dat ik helemaal niet veel doe...
@roze en bruine afscheiding, ik hoop dat het hier bij blijft voor jullie, bah wat kan je dat nog onzekerder maken he.... Ik had de laatste keer met 6 weken ineens een roze veeg, daarna duurde het nog een week voor het doorzette, ik wist inmiddels wel dat het niet goed zat dmv een echo. Het was vanaf het begin ook anders toen trouwens, de testen al. Dat is nu niet zo. Ik zal nu blij zijn als ik de 6 weken voorbij ben!
Hier ook enorm veel pukkels... dan vooral in mijn gezicht Ik zal pas blij zijn na de eerste (goede) echo Bij de vorige was de eerste echo al niet goed... 2de echo ook niet en dezelfde dag beginnen vloeien... Hoop dat het nu allemaal op zijn pootjes terechtkomt Maar kan me de onzekerheid wel voorstellen!
Mijn huid is altijd wel wat onrustig en pukkelig, vooral rond mijn eisprong. Nu juist heel rustig 😀
Was dat bij mij ook maar zo! 😂 ik heb ook altijd wat pukkeltjes maar nu is het echt wel heeeeeeel erg 😣
Helemaal mee eens... Kwaaltjes, ja dus echt nog steeds niks hier. Echt ik hoop echt dat ik wat mag gaan voelen...
Ik heb altijd last van Acne, maar nu begint het wat rustiger te worden. Hopelijk zet deze trend zich voort
Kwaaltjes, hier nog niet echt. Behalve dan dat ik wel kan blijven eten. Lijkt wel alsof ik niet verzadigbaar ben. En ook geen last van pukkeltjes oid. Idee van Mary vind ik ook wel een goede.