Graag gedaan 😚 Als ik alleen al kijk naar mijn zwangerschapstesten van ons cryo wonder zit daar zo ontzettend veel verschil in.. Veel sneller positief en loopt dubbel zo hard op lijkt het wel.
Welkom nieuw dames! @soura; is niet een hele vroege echo, ben dan 7 weken. Jij hebt m toch ook met 7 weken? En ik was niet degene met het bloed btw haha. Moet nog even wennen aan welk verhaal bij wie hoort..
Uitgerekend Van Een AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e* kindje ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 4e* kindje Afspraken DECEMBER 13-12 Moess echo JANUARI Lijstje gemaakt, wil je erop, je afspraak erbij zetten etc? Quote dan dit bericht, haal het eerste en laatste quote gedeelte weg en op volgorde ertussen zetten.
Je mag mij op de lijst zetten. 4 augustus afspraak op 16 december @moes 😂 sorry dacht dat jij dat was met de bloeding Ik heb net de uitslag gehad. Hcg was 160. Was een prille begin zei de arts. Hebben jullie al bloedonderzoeken gehad?
Wil er ook wel bij, maar wil iemand dat voor mij doen Svp? Zal even gaan kijken wat Mn datum wordt Edit: 9 augustus!
Uitgerekend Van Een AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e* kindje ♥ 4 augustus || Soura || 31 jaar || 3e kindje ♥ 8 augustus || Kleinmeisje || 23 jaar || 1e kindje ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 4e* kindje ♥ 9 augustus || Dubbeltje || || Afspraken DECEMBER 13-12 Moess echo 16-12 Soura echo JANUARI Lijstje gemaakt, wil je erop, je afspraak erbij zetten etc? Quote dan dit bericht, haal het eerste en laatste quote gedeelte weg en op volgorde ertussen zetten.
Die is in the pocket kleinmeisje!!!!! Ik heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld, maar die hebben omdat het om een tweede kindje gaat een nieuwe verwijzing nodig... Ha gebeld hiervoor, de assistente ging het proberen te regelen zonder consult en morgen kan ik terug bellen...
Mooi hè. Ik had hem eergisteren al Weet nog niet of ik morgen weer ga testen. Denk woensdag weer, dan is het dag 28 voor mij oftewel nod. Hopelijk dan 2-3 en een weer een hele mooie donkere kv. Daar gaan we maar voor....
wauw meiden mooie testen!!! Info voor de lijst ☺ Leeftijd 31 en onze 3 kindje Welkom nieuwe meiden 😍😍😍😗
Hoi Hoi, Ik zou als het goed is rond 6 Augustes uitgerekend zijn, had gisteren mijn NOD en test al sinds afgelopen Dinsdag (licht) positief en afgelopen donderdag had ik een positieve clearblue met zwanger 1-2 en vanochtend een mooie donkere streep met de kruidvat test. Ben trouwens 28 jaar en dit word mijn 3e kindje, ow en 21 december al de eerste echo is toch wel weer spannend ook al is het de 3e. qua kwaaltjes niet zo heel veel last nog op mijn borsten na en heel veel moe. de rest alvast gefeliciteerd en hopelijk blijft alles bij iedereen gewoon goed gaan!