Ik vond het fijn om ze te dragen de eerste maanden. Gewoon met de hand, wanneer ik klaar was met alles doen. Nu ga ik de draagdoek proberen. Als het gaat ket mijn keizersnede. Ik liet ze beiden veel op de grond doen. Dus geen stoeltje etc. Wel heb ik bij beiden de schommel gebruikt en nadien de jumeperoo. Die ga ik weer aanschaffen. Altijd heel vroeg wen bedritueel aangeleerd! Bad fles alleen in bed! Nooit heb ik ze geschommeld in slaap En ik ga weer borstvoeding geven. Ik heb het net geen jaar gegeven tot ze niet meer wouden.. Dus nu weer.
Ik heb ze altijd bij me in bed gehad, dus geen eigen bedje, box ed gehad. Ze slapen nu nog om en om bij me, of bij elkaar, kan de helft van de bedden wel weg doen haha. De pubers nemen ook regelmatig een kleintje in bed voor de gezelligheid, zo lief om te zien Mijn 2 favo dingen, draagdoek en goede voedingskussen. @pubers, ik vind pubers fantastisch hoor!! Lachen gieren brullen met ze, stel ondeugd. En ik vind het prachtig om ze te zien ontwikkelen en hun avonturen. Het is alleen dat ik dan vannacht licht verder slaap en sneller droom.
Ja idd een voedingskussen!!!! Ook aan 't einde van je zwangerschap om te slapen Verder heb ik de bumbo seat best veel gebruikt.. Draagdoek wil ik nu ook gaan proberen. Vind deze zoooo gaaf!! Bamboe draagdoek - Bamboo Delight
Nooit samen geslapen... Ja 5 dagen rooming in op de couveuse afdeling, meer niet... Nu zijn wij ook koude kamer slapers en moest ons meisje een warme kamer. Dus vanaf dag 1 thuis in d'r wieg op haar kamertje
Kruiken en een extra deken is dan voldoende hoor sterrenmama, een verwarming verwarmde kamer is eigenlijk niet aan te raden.
Ooh zo klein ❤️ Sterremama. Ik wou dat ik mijn kinderen gelijk op hun kamer kon zetten. Mijn man is daar tegen. Hij wilt ze graag in de slaapkamer hebben. Mocht er iets zijn. Ik zelf ben ook voorstander voor lekker alleen slapen. @bumbo Seat geweldig ding! Wij hadden er een en gebruikte hem graag. En zooo schattig als ze erin zitten 😍 Zijn jullie na het eten ook zo opgezet? Mijn maag is dan echt zon bal
Ja dat heb ik ook soura, maar moet zeggen dat de rest van mn symptomen is verdwenen. Mij hoor je niet klagen. Ik heb wel heel slechte eetlust, heeft iemand anders daar ook last van? Moet mezelf dwingen om te eten
Wat n kleintje zeg! Gelukkig is alles goed gekomen! Mn maag niet, Mn darmen wel! Heb echt n zwanger buikje als k gegeten heb...
Over eten. Ik wou dat ik niet at. Ik ben al 2 kilo aangetikt in deze 2 weken tijd. Maar ik eet maar 1 keer echt goed en de andere keren is het meer fruit en 1 keer een boterham. Probeer idg goed te drinken, ookal wil je niet eten. @ darmen en maag echt verschrikkelijk. Merk nu ook dat ik ipv sochtends altijd te gaan pas savonds of echt een dag later pas nodig moet.. Het gaat allemaal erg traag daar binnen @ hebben jullie al afkeer van bepaalde dingen? Ik koffie! Ik dronk mij graag een espresso! Nu moet ik dat apparaat niet meer zien. 😷
Wat een gezellig geklets hier meiden! @symptomen:alleen m'n borsten doen zeer en ik voel constant mijn onderbroek. @must haves: een stoeltje voor in het babybadje, dan ligt je kindje lekker ontspannen en heb je zelf je handen vrij.
@symptomen, hier momenteel ook alleen de borsten. Vriend is na ruim een week weg te zijn geweest, terug. Ik denk niet dat hij ze vanavond mag aanraken haha
Symptomen: het neemt af en komt weer terug... borsten wel veel groter maar geen pijn ofzo Moet walgen van augurken en de geur van vlees in de pan 😂 best grappig vind mijn mannetje dus Voor de rest een heel erg dikke buik en veel plasjes
Goedemiddag dames.. Gister en vandaag drukke dag gehad, mams is net weer weg, was gezellig.. Ben wel moe,herken ik niet. Ook soms die onzekerheid bleh. Wil di of woe de clear blue doen voor de 3+
Mijn buik 😐😐 Ik ben veel afgevallen dus een strakke buik, maar hij is nu al vreselijk opgezet dus moet echt wijde kleding aan , anders is het overduidelijk te zien😅
Ik gebruikte heel graag een hoes over mijn voedingskussen zodat mijn dochter op een troon kon liggen hihi... Lekker naast mij op de bank. Het voedingskussen was ook halverwege de vorige zwangerschap mijn beste vriend tijdens het slapen. HIer gaat het gelukkig al weer veel beter. Vandaag weer kunnen eten en drinken en ben een dagje naar een dierentuin geweest. Heerijk even buiten geweest!
Ik kon sowieso niet meer in bed slapen de laatste 10 weken🙈 Ja als troon gebruiken deed ik hier ook met het kussen
Net mijn laatste cb indicator gedaan en nog 2-3, toch onzeker weer he...4 dagen geleden was ie ook 2-3. Wil due 3+!!