Welkom nieuwe dames! Mooie testen! Lukt bij moet om lijstje bij te werken mijn datum is 5-8 4e kindje Doen jullie ook mee met mvm?
Uitgerekend Van Een AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e* kindje ♥ 2 augustus || Sterrenmama || 31 jaar || 2e kindje ♥ 4 augustus || Soura || 31 jaar || 3e kindje ♥ 5 augustus || Marisco || || ♥ 8 augustus || Kleinmeisje || 23 jaar || 1e kindje ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e* kindje ♥ 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e kindje Afspraken DECEMBER 13-12 Moess echo 16-12 Soura echo JANUARI Lijstje gemaakt, wil je erop, je afspraak erbij zetten etc? Quote dan dit bericht, haal het eerste en laatste quote gedeelte weg en op volgorde ertussen zetten.
Was 2014 toch? Want ik ben in 2014 zwanger geraakt na mijn mk Waren toen op intake voor mmm , maar raakte toen zwanger
Wat word er al veel geschreven hier. Leuk zeg!! Zou iemand mij ook op het lijstje willen zetten? Ik krijg dat zwarte hartje niet voor elkaar. Esmy - 30 jaar - 3e kindje. Moonlight, wat een mooie testen. En wat leuk, de vorige keer heb ik samen met jouw in een clubje gezeten .
Toevallig, en wat leuk ook een 3e kindje. Weer net zo bijzonder, vind je niet? Waarom heb je een bloedtest laten doen? Wauw kleinmeisje, mooie test hoor!!
Uitgerekend Van Een AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e* kindje ♥ 2 augustus || Sterrenmama || 31 jaar || 2e kindje ♥ 4 augustus || Soura || 31 jaar || 3e kindje ♥ 5 augustus || Marisco || || ♥ 7 augustus || Esmy ||30 jaar || 3e kindje ♥ 8 augustus || Kleinmeisje || 23 jaar || 1e kindje ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e* kindje ♥ 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e kindje Afspraken DECEMBER 13-12 Moess echo 16-12 Soura echo JANUARI Lijstje gemaakt, wil je erop, je afspraak erbij zetten etc? Quote dan dit bericht, haal het eerste en laatste quote gedeelte weg en op volgorde ertussen zetten.
Uitgerekend Van Een AUGUSTUS 2017 kindje! Lijst: ♥ 1 augustus || Moess || 27 jaar || 1e* kindje ♥ 2 augustus || Sterrenmama || 31 jaar || 2e* kindje ♥ 4 augustus || Soura || 31 jaar || 3e kindje ♥ 5 augustus || Marisco || || ♥ 7 augustus || Esmy ||30 jaar || 3e kindje ♥ 8 augustus || Kleinmeisje || 23 jaar || 1e kindje ♥ 9 augustus || Jane1981 || 34 jaar || 2e* kindje ♥ 9 augustus || Dubbeltje || 29 jaar || 3e kindje Afspraken DECEMBER 13-12 Moess echo 16-12 Soura echo JANUARI Lijstje gemaakt, wil je erop, je afspraak erbij zetten etc? Quote dan dit bericht, haal het eerste en laatste quote gedeelte weg en op volgorde ertussen zetten.
Heb even m'n sterretje(s) erbij gezet Misschien een idee om bij de mmm dames een @ of # te zetten? Ik persoonlijk vond 't bij onze dochter juist niet prettig, ben je eindelijk zwanger heb je nog die stempel... Maar dat was mijn ervaring
Echt heel stom, heb 2 meiden... Maar wanneer kan ik eigenlijk de vk bellen? Nu al? Of nog even wachten? Hebben jullie dat al gedaan?
Je kan gewoon al bellen hoor. Ik word volgende week maandag gebeld door het ziekenhuis maar denk dat ik zelf vrijdag ofzo ga bellen.
Ik ga t ziekenhuis bellen op mijn nod... als alles dan nog goed is natuurlijk... Ik vind mmm erbij prima hoor!