Wat een heerlijk nieuws!! De aankomende dagen hoop ik nog veel meer positievertellen berichten te lezen! Ik kan niet wachten. Nog 10 dagen, but who's counting?
Ik hoop echt voor jullie allemaal hetzelfde! Was ook heel erg bang hoor zeker omdat met de vorige zs alles misliep vanaf die eerste echo Maar nu echt een mooi stevig kloppend hartje! 😊
Ik tel nog niet 😂 Moet nog 3,5 week wachten!! 😱 Helaas is de wachttijd in het ziekenhuis langer dan twee jaar geleden🤔
Sarinatje hoelang ben je nu zwanger dan? Hier net MVM gehad. Ik mag weer blauwe flessen vullen! En weer een overduidelijke test. Nu de echo van vrijdag afwachten...
Bovenaan zie je een kopje "banner". Daar kan je deze aanmaken. Dan de code kopiëren en die kun je plakken in je handtekening. Daarvoor moet je naar gebruikersinstellingen en dan "handtekening aanpassen" geloof ik
Sarinatje wat goed! Dat er nog maar veel van dit soort berichtjes over echo's migen volgen hier! Kan iemand mijn 2e echo (is de 1e bij de vk) er bij zetten? 2 januari Thx!
@appeljo Ik zie je onderin staan! Ben nog steeds benieuwd naar hoe t met jou is en hoe het verder is gegaan!!