Hahaha idd ik heb nu al last van zwangerschapsdementie. Heb de afgelopen dagen hele gekke dingen gedaan 🙈😳
Dat vraagt om meer uitleg natuurlijk 😋 Hier wel lief, mijn altijd zo relaxte en rustige vent flipt hem helemaal. Hij is zo zenuwachtig voor morgen. Ik ook wel hoor, maar hij kalmeert mij altijd en dat lukt nu niet. Moet ik hem rustig zien te krijgen. Ik sta er zelf iets relaxter en hoopvoller in momenteel. Laten we hopen dat mijn gevoel gelijk heeft.
Ik ga voor je duimen morgen eedihcro (wel schattig je man zo). En natuurlijk ook voor de andere dames die morgen een echo hebben. Succes allemaal!!! Dubbeltje, nu ben ik wel heel eg benieuwd hahaha .
WoW veel echo's morgen! Succes dames, @ roken: knap dat je gestopt bent. Toen ik stopte had ik er ook nog lang zin in. Mijn methode was dat als ik wilde roken, even 10 min wachten, want dan was de zin al over. Begrijp alleen niet wat je bedoelt met: als ik geld heb wil ik een sigaret roken..? Ik heb ook last van zwangerschapsdementie.. En zoooo moe.. Gister vanaf 20.00u geslapen tot 6u vanochtend, en toen vanmiddag weer 2 uurtjes.. Morgen naar de huisarts voor m'n rug/bil
Hier bij de fysio geweest Hij heeft me even recht getrokken🙈 Het is wel iets verlicht nu . Hopelijk blijft het zo🤔
Ik moest gisteren Mn jongste halen bij een klasgenootje waar hij al vaker gespeeld heeft... ik naar de straat waar ik dacht dat zij woonde, was het een heel ander huis... zoeken zoeken... en na een half uur viel het kwartje... ze woont daar niet, ze woont in Mn eigen straat 😱😱😱 Dat was t ergste van de dingen 🙈
Woei! Een hoop om bij te lezen. @echo's Ik hoop morgen ook op 4 mooie echo's en goede resultaten. Succes morgen! @Kleinmeisje Stoppen met roken is niet makkelijk maar wel haalbaar. Zeker met behulp van dit powerteam wat achter je staat. Als je een sigaret wil moet je eens even wat anders gaan doen. Vaak komt het voort uit een verveling, een gewoonte, een emotie. Ik ging gewoon wat anders doen, iemand bellen, even een rondje lopen, tijdschrift lezen, sporten, even een wasje draaien. Mij heeft het geholpen. En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Natuurlijk wil ik je ook veel sterkte wensen met je tante. Dat is een heftige periode als iemand zoveel al heeft meegemaakt en vervolgens weer een intense periode voor haar kiezen krijgt. Dikke digitale knuffel. Hier gaat alles met de zwangerschap goed. De buikgriep lijkt een beetje weg te zijn en dat geeft mijn lichaam wat rust. Vanmiddag lekker samen met mijn dochter een middagdutje gedaan. Heerlijk! Ze slaapt heel onrustig op het moment. Dus heb een beetje gebroken nachten en neem dan maar op andere momenten mijn rust. Persoonlijk gaat het niet goed. Vanavond het bericht gekregen dat mijn ouders na bijna 41 jaar huwelijk uit elkaar gaan.... mijn vader wil stoppen met het huwelijk. Dit is niet de eerste keer. 9 jaar en 6 jaar geleden heeft hij al eerder deze beslissing genomen en is het met enkele maanden weer goed gekomen. Ik verwacht het dit keer eigenlijk niet meer dat het goed komt. Maar het wordt een lastige tijd. Geen kerst samen vieren.... daar word ik wel heel verdrietig van.
Poeh, veel bij gelezen! Teveel om alles te onthouden! Maar bonzoona sterkte, wat een verdrietig nieuws zo voor de feestdagen ! Meiden met de echo morgen, heel veel succes! Ik ga heel hard duimen. Hier MvM vandaag geweest en mooie test ! Mijn naam is weer verdwenen van de lijst, snik, mag ik er weer op? Orchidee88, 28 jaar, 2e kindje uitgerekend op 14-8
Heftig hoor Boonanza, veel sterkte!!! Dubbeltje.. HAHA!! Best grappig 😂 Trusten!!! @echo meiden, good luck 🍀