Yara, tuurlijk is het wel even raar. je ligt daar half naakt. maar voor een goed doel. tipje wel aan alle meiden.. kantel je bekken desnoods door een vuist onder je billen te doen.. hierdoor doet het (minder tot) geen pijn. leontine misschien krijg je wel een leuke jonge vent maar deel je gevoelens hoor. bij ons in het ziekenhuis loopt ook zo'n man rond waarvan ik zoiets heb die wil ik niet aan mijn bed straks...
Nath, het was meer zijn gedrag dan zijn uiterlijk in dit geval. Maar ik snap het. Een McDreamy of McSteamy mag me overal aanraken hoor!
hahaha leontine ik lig helemaal in een deuk.. maar idd! helaas dat ik deze niet in het zwolse ziekenhuis heb gezien.. zie je hem wel even doorgeven he gaan we gewoon in een ander ziekenhuis bevallen!
Oh, dan moet je absoluut in het WKZ bevallen! Weet niet meer hoe hij heette, maar de gyn die er bij mijn vorige bevalling bijgeroepen werd was een echte McDreamy!
bedankt dames!! ze begreep het wel, en ze neemt het me ook niet kwalijk, maar vind het wel erg lullig. en ja de bevalling was een erg goede bevalling alleen was het minder leuk dat de weeën steeds ophielden omdat ik me niet over kon geven bij/in ziekenhuis, tja was thuis gewend en daar ist rustiger en vertrouwder. kwa pijn zou ik het zo weer doen maar ja er is ruimte. verder spugd nynke nog veel en blijft er weinig voeding in en zelf voel ik me erg goed alleen is mijn bm nog veelste hoog en te hard morgen ochtend komt vk en dan weten we meer ik vloei ook bijna niet en plassen gaat erg moeizaam ik heb geen drang zodra ik erge buikpijn heb en bm boven navel komt weet ik dat ik moet plassen dus daar ist nog niet goed. en meiden komt op jullie kunnen het!!!! en uh sex heeft hier geholpen haha 6 uur en 7 uur de eerste ongi gevoel en daarna kwamen er weeën
Hoi dames. Hopelijk mag ik vandaag bevallen, al 2 dagen/nachten enorme voor weeen. Vanacht een plens vruchtwater verloren en steeds erger wordende weeen. De vk komt zo even checken. Gister in ziekenhuis alles nog potdicht. Hoop dat het vandaag beter is en wat open of dat ik ingeleid mag worden heb al 2 nachte niet geslapen vand e pijn. Ga vandaag vragen voor pijnbestrijding en eventueel inleiden als zelf nog niks open is. Maar wel een goed teken dat de vliezen zijn gebroken, dan moet het binnen 24 uur gebeuren toch?!! Dus hopelijk mag ik vanavond ook op de bevallingslijst.. Succes dames en duim voor mehihi ...
Succes Scooby! Het is binnen 48 uur zelf weeen en anders inleiden bij gebroken vliezen, maar misschien doen ze het eerder bij jou omdat je zo slecht slaapt... You can do it!
Hier zijn de vliezen ook stuk ik heb tot vanmiddag 4 uur de tijd om het zelf te doen, anders wordt ik overgedragen aan het ziekenhuis en moet ik daar vanmiddag heen! Dan wordt ik waarschijnlijk morgen ingeleid! Scooby succes meid ! En leotine mocht jezelf nog niet bevallen zijn zal ik je op de hoogte houden van hoe en wat
@Scooby veel geluk en suc6 vandaag! Hoop voor je dat 't nu idd echt doorzet en jullie snel jullie uk in jullie armen kunnen sluiten! En meer Grey's fans aanwezig zie ik!! Als ik 't voor 't zeggen had, zou ik ook vele malen liever een McDreamy of McSteamy hebben dan een House! Mocht t hier echter nodig zijn dat ik nog overgedragen wordt aan een gyn, zal 't hier echter eerder een Grey of een Yang worden aangezien (naar wat ik begrepen heb) bij ons in 't ziekenhuis de vrouwelijke gyn de overhand hebben. Zelf gisteravond totall loss. Ben dan ook op tijd naar bed gegaan, eenmaal daar begon 't weer te rommelen. Nou netjes alles weggezucht, aangekeken ben rond middernacht onder de douche gaan staan, daarna hield 't wel nog een poosje aan en was 't ook geleidelijk maar helaas zakte t toch weer af. Maar goed al kleine beetjes helpen denk ik nu maar. Dadelijk heerlijk ontbijten met m'n peettante en haar 2 kleinkinderen. 2 belhamels, 1 van bijna 4 en de andere wordt volgende maand 2. Daarna heerlijk bij mijn ouders ontspannen in bad en vanmiddag nog een verjaardag van een klein hummeltje dat 1 wordt. Verder vandaag denk ik niet meer zo heel veel, me gewoon rustig houden. Meiden fijne dag vandaag!
Goedemorgen, En weer een nieuwe dag met nieuwe kansen Bij mij gaan ze pas strippen als ik ECHT 41 weken ben dus dat is aankomende dinsdag, al hoop ik toch dat de kleine er dan al is. Ik ben bang dat ik dan wel erg nerveus ben, heb nog nooit een inwendig onderzoek laten doen, en het lijkt me toch wel vreemd, hopelijk kan ik dan wel wat ontspannen. Scooby en Annet succes, hopelijk komen jullie kleintjes gewoon vanzelf, lijkt me toch het mooist! Hier is de beweging weer redelijk terug van uk. Gister eerst lang wakker gelegen op bed, veel last van mijn rug, dus maar een beetje naar de wc op en neer lopen, uiteindelijk in slaap gevallen, nu is het iets beter, maar niet over. En tja verder is het maar weer afwachten wat de dag brengt! De was zit er in ieder geval in, vanavond weer lekker in een schoon bedje! Zal nog even een foto plaatsen van precies 40 weken! Hopelijk de laatste!!!
Dankje meiden! Verloskundige net langs geweest. Nog steeds geen ontsluiting, wel was baarmoedermond meer verweekt enzo dus dat was al wel voorrruit gegaan. Nu komt ze om 12 uur weer terug om nog een keer te checken. Weeen worden wel steeds erger en duren steeds langer dus hoop dat er wat ontsluiting gaat komen vandaag. Dan gaan we kijken wat ze gaan doen, dat wordt waarschijnelijk naar het ziekenhuis gaan om inteleiden want nog een nacht zonder slaap en zoveel pijn zie ik niet echt zitten. Datr vond ze ook, want heb dalijk geen energie meer om t ebevallen als het zo verder gaat. Dus hopelijk vanavond of morgen ons wondertje in onze armen.. Vind het zo spannend en manlief ook die leeft echt mee en heeft ook 2 nachten niet geslapen, dus we zijn echt bijna op nu hihi. Ga nu nog even proberen wat te rusten in bed en hopelijk wat slapen om wat energie op te doen voor straks. Ben benieuwd wie er nog meer snel gaat bevallen. En hoe het bij jullie is gegaan. En is het normaal dat het 3 dagen zo pijn kan doen die weeen/voorweeen. Pfooeee ben nu al bijna k.o van het wegpuffen van die pijn.. Maar het is voor een goed doel en we kunnen niet wachten tot we ons wondertj emogen zien, vasthouden en lief hebben... Succes dames ook jullie kunne het!!!
Annet en Scooby, heel veel succes dames! Jullie kunnen het. En ik houd de mobiel bij de hand. Hier vannacht weer niets aan de hand. Moet wel zeggen dat ik nu toch wel teleurgesteld wakker word 's ochtends. De nacht is toch het moment dat je het meest ontspannen bent toch? Maar goed, er is er nog nooit eentje blijven zitten. Dus we wachten maar weer. Gisteren weer lekker katoen gekocht, dus ik kan verder met mijn volgende dekentje....
@ scooby en annet Heel veel succes! Hopenlijk gaat het allemaal snel en vanzelf bij jullie nu! Toi toi toi! @ augustus baby Mooi buikje! Ik hoop inderdaad voor je dat je nog voor het strippen kan bevallen, is toch fijner zonder ingrijpen. Om zwanger te worden heb ik elke week 2 tot 3 inwendige echos gehad en inwendige onderzoeken erbij. Ongemakkelijk, maar niet pijnlijk. Al kan ik niet zeggen of dit te vergelijken is met een inwendig onderzoek van nu je zwanger bent.. @ leontine Nog even volhouden, het einde is nu echt in zicht, max 42 weken! Maar het lijkt me erg vervelend om over tijd te lopen, ondanks dat je weet dat het nog 2 weken langer kan blijven zitten kijk je toch uit naar de uitgetelde datum! Succes met je dekentje, hopenlijk komt die niet meer af voor de kleine er is Hier is het gisteravond eindelijk rustig geworden, ben rond 10 uur naar bed gegaan en heb redelijk kunnen slapen. In ieder geval geen specefieke pijn of weeen. Alleen er 10 x uit geweest om te plassen, soms ook gewoon omdat het pijn deed om op mijn zij te liggen. Maar dat neem ik maar voor lief. De kleine is nu weer lekker actief, dus voor nu kan ik er weer even tegen aan! Iedereen succes die aan het bevallen is! (ik mis nog een paar namen, die al even niets getypt hebben, dus wie weet vult het augustus lijstje zich sneller als dat we denken ) fijne dag allemaal!
He allemaal, Ik zie dat er al een aantal meiden zijn bevallen! Gefeliciteerd! En mooie foto's die voorbijkomen, zeg! Heel veel succes met de laatste loodjes voor de andere meiden! Hopelijk komen jullie mooie beebjes snel een kijkje nemen! Liefs Lauren (voormalig augustus-mama-to-be)
Wat is de wereld van een zwangere toch bijzonder. Nooit gedacht dat ik nog eens blij zou zijn met vieze gele slijmerig afscheiding! Maar, er gebeurd dus wel wat daarbinnen. Blij!!!! Meiden met gebroken vliezen, hopenlijk gaat de natuur het zelf nog doen! Heel veel sterkte, acht acht is een mooie datum toch? Ben zelf ook maar weer met een nieuw bolletje begonnen, zou af kunnen komen vandaag, doe kleine projectjes . Gisteren om mijn kont de trap op en af, vandaag gaat het weer voetje voor voetje rechtop, dus heb een goede dag vandaag. . Inwendig onderzoek, nee leuk is het niet, maar de kunst is om helemaal te ontspannen. Mijn vriend stond lekker bij het hoofdeinde en hield mijn handen vast, dan kon ik daar in knijpen en het bekken loslaten. We zijn zo sterk vanonderen, als je dat aanspand wordt het alleen maar lastiger en pijnlijker, ook straks bij de bevalling. Doorademen naar de benen en voeten, bij flinke weeen kan het zelfs helpen als ze in je benen knijpen, dat verlegd de aandacht naar lager in je lijf. Let maar eens op, wij vrouwen zijn geneigd zodra we pijn hebben ons bekken dicht te trekken. Loslaten is de grote kunst . Wens ons allemaal een mooie babyvolle dag toe. Liefs Eva
Morning girls! Leontine, haha okee, dat scheelt dat je sowieso nog een afspraak hebt voordat inleiden uberhaupt ter sprake komt. Ik duim heeeeeel hard voor je dat het niet nodig is! Balen dat er nog steeds niks gebeurd daar.. Je gevoel 's ochtends herken ik wel. Ik ben dan nog niet over tijd, maar ik ga toch elke avond slapen met het idee, zou het? En elke ochtend word ik wakker en is er niks gebeurd.. Balen.. Miloe, fijn dat je een goede nacht had, afgezien van het vele plassen! Nath, thnx voor de tip over het kantelen van het bekken! Fokje, balen dat het lichamelijk nog niet helemaal lekker gaat Hopelijk kan de vk wat voor je betekenen.. Scooby, ik duim voor je hoor meis! Wat spannend! Je mag idd maximaal 24 of 48 uur geloof ik met gebroken vliezen lopen.. Succes! Annet, ohhhh spannend meid! Ik hoop dat je zelf nog aan de gang gaat! En anders hopelijk morgen een prachtbeeb in je armen. Zet m op meid! Anskev, bij jou blijft het ook maar bezig he.. Balen dat er niks doorzet.. Jeetje, druk dagje vandaag, veel plezier! Augustus baby, hier ook nooit een inwendig onderzoek gehad, en mij gaan ze woensdag strippen als ik dat zou willen. Vind het ook maar een gek idee. Maar goed, bij de bevalling zullen ze ook gaan voelen daaronder, dus kan ik vast wennen Mooi buikkie meid! Ik maak er morgen ook nog 1 en inderdaad, hopelijk de laatste Lauren, wat lief dat je even komt spieken meid! Zo fijn om te zien dat deze zwangerschap wel goed gaat! Jij ook veel succes met de rest van je zwangerschap en over niet al te lange tijd jij ook een mooi en gezond beebje in je armen mag hebben! Eva, jeej er gebeurd iets! Nu maar hopen dat dat zich voort blijft zetten! Mooie tip Zal het onthouden! Hier alles prima en rustig (helaas). Gisteren dus mn hele huis schoon, en nu zit ik me te vervelen op de bank Heb een goede nacht gehad, 3x eruit om te plassen. Is ook echt op vaste tijden, heel vreemd! Nouja, ben ik vast in een ritme voor als die kleine er is Lekker uitgeslapen tot 10 uur, net ontbeten en nu aan het bedenken wat ik ga doen vandaag Denk dat ik dadelijk aan het fotoalbum van onze huwelijksreis ga beginnen. Als ik mezelf ertoe kan zetten Ik wil bevallen! Ik ben er klaar voor
Ik heb zo'n onwijze trek in een chocolademuffin met appelsap, maar die mag ik nog niet. Zo raar ineens....heb van de week wel nagedacht over een menu als ik straks bevallen ben....mijn mannetje gaat dat dan lekker koken voor me. Voorgerecht: Toast met gerookte zalm Hoofdgerecht: En superrauwe biefstuk met een knoflooksausje en dikke frieten. Toetje: Chocolademuffin met bananenijs en slagroom. En om het weg te spoelen een heerlijke Aperol Spritz of een Canei rose. Kan niet wachten!
Haha Leontine, goed bezig! Ik wil allereerst een broodje rosbief Voor diner wil ik inderdaad een dikke sappige rode biefstuk met frietjes en salade