Net weer getoucheerd. Nu kon ze er helemaal niet bij om te kijken of er al ontsluiting is maar ze verwacht van niet. Het hoofdje lag nog dieper naar beneden. Nu wil ze het niet nog eens proberen ivm infectie gevaar. Moet goed de temperatuur bij houden, zodra die boven 37.6 ong komt moet ik weer bellen. Dus nog geen echte bevalling inzicht Ze had wel ziekenhuis gebeld maar die willen liever wachten tot morgen met inleiden. Krijg wel voor de nacht medicatie om te kunnen slapen zonder pijn en dan moetik waarschijnelijk in het ziekenhuis overnachten en morgen vroeg inleiden. Dus nu gaat het echt gebeuren morgen als het zelf nog niet opgang komt voor die tijd. Maar verwacht t niet dat t nog zelf gaat gebeuren. Verlies nog steeds vruchtwater maar niet meer zo veel. Dus gelukkig staat de beeb nog niet droog daar binnen. Hopelijk hebben wij ons wondertje binnen 24 uur in de armen Dan zal ik wel gauw een fototje posten en hoe het is gegaan.
Annet is wel online hier Hoe gaat het meid? Scooby, wat ontzettend balen dat er nog niks gebeurd verder! Ach, je weet in ieder geval zeker dat er morgen echt wat gaat gebeuren Hopelijk heb je een goede nacht met de medicatie, zodat je er morgen vol energie tegenaan kunt. Succes meis!
Oh, Scooby, wat vermoeiend allemaal voor je! Sterkte! Maar in ieder geval morgen beginnen! Spannend! Ik ben net bij Vk geweest en heb gevraagd of ze zou willen strippen maar helaas doen zij het ook pas echt met 41 wkn. Anders is de kans te groot dat het alleen buikpijnen geeft en verder niets omdat de baby nog niet wil komen... Ze vertelde wel dat die krampen en het slijmverlies een grotere kans geeft dat het binnenkort wel door gaat zetten dan als je nu helemaal nergens last van hebt, ook al is het de tweede. Daar houd ik me nu dus maar aan vast! Vanmorgen namelijk om 7 uur wakker geworden van de krampen die elke 5 min kwamen en 3 kwartier aanhielden maar toen toch weer zijn gestopt. Deze waren pijnlijker dan de vorige keren maar nog steeds heel erg goed te doen; progressie? Ik heb mijn vriend wel even laten wachten met naar zijn werk gaan om te kijken of het nou wel voor het echie was.
Dames bedankt voor de felicitaties! Hier nog even mijn geboorteverhaal en de foto! Zondagmorgen om 04:30 werk ik wakker van weeën, ze waren onregelmatig en niet pijnlijk. Ze kwamen om de 10,8,20 en toen weer om de 5! Om 9 uur braken mijn vliezen... Had nog nergens last van! Ben onder de douche gesprongen en tegen 11 uur werden de weeën ineens heviger en heb ik mijn vriend wakker gemaakt. Toen kwamen ze om de 4 minuten! Om half 12 de verloskundige maar gebeld dat mijn vliezen gebroken waren en dat ik om de 4 minuten weeën had, ze zou met anderhalf uur wel even langskomen. Om 1 uur was ze er.. de weeën kon ik nog goed opvangen en ze wou al bijna weggaan zonder inwendige controle. Toen heeft ze toch maar even een onderzoek bleek ik al 8 centimeter ontsluiting te hebben! Toen hebben we de kraamhulp gebeld en heeft ze de spulletjes klaargezet. Om half had ik 10 cm en mocht ik beginnen met persen! Om 14:04 is ons meisje geboren En ooh wat is ze mooi! Wat een bijzonder gevoel is dat als ze op je buik gelegd wordt! En dat je dan ineens met z'n drietjes bent! Helaas kwam de placenta niet los, en moest ik als nog naar het ziekenhuis. Daar hebben ze het nog een keer geprobeerd (iets hardhandiger) maar gelukkig kwam het toen los en mocht ik na 2 uurtjes observatie weer naar huis! Lekker met z'n drietjes! Hier nog even een fototje van mijn popje! Bekijk bijlage 265722
Bellabella, spannend meid! Helaas dat je moet afwachten, maar van de andere kant ook wel logisch natuurlijk Sher, wow dat is nog eens een super bevalling! Afgezien van de placenta die niet loskwam, klinkt het echt heerlijk en als een positieve ervaring En wat een prachtig popje hebben jullie op de wereld gezet! Wauw! Geniet er maar lekker van meis!
Hier niet fit alweer niet. Hoofdpijn,koud en beroerd en wat harde buiken en gaat al dagen zo ben er best wel klaar mee. Morgenmiddag weer naar de vk dus maar even overleggen. Sher: wat een mooi meisje om te zien!
Sher, wat een prachtig meisje zeg! En je bevalling klinkt als erg prettig. Ik kan idd niet wachten tot ze mijn mannetje op mijn buik leggen....dat lijkt me zo'n mooi moment.
Dank je Yara! Idd wel logisch... Nu toch weer kleine krampjes.. Sher: wat een superbevalling en een prachtige meid! Gefeliciteerd!
Update vanaf deze kant van de lijn de vk is net geweest, verlies nog steeds vruchtwater, en we verwachten niet dat de weeen nog beginnen voor 4 uur vandaag! Dus ik ga straks naar het ziekenhuis om te kijken hoe de kleine het maakt! En morgenochtend wordt ik ingeleid moet er dan om half 8 zijn ongeveer! Dus Als alles mee zit hier morgen onze dochter!!!!! vind het zo spannend meiden! Stuur je morgen zeker een sms hoe en wat leotine althans als ik daar nog toe in staat ben hihi! @ scooby voor jou ook succes meid!
Gefeliciteerd Sher, wat een prachtige dochter zeg echt een mooi wondertje!! Fijn dat je zo'n mooie bevalling gehad hebt ondanks die placenta... Bedankt voor de moed en steun dames Kan ik goed gebruiken straks.. Annet jij ook veel succes vanavond en morgenvroeg. Misschien zijn we wel zelfde tijd aan het bevallen hihi. Ik moet vanavond ook waarschijnelijk naar het ziekenhuis om daar te blijven met pijnstilling en morgen ochtend inleiden. Verlies ook nog water maar gelukkig maar kleine beetjes. En ook weer een sliertje van het slijmpropje. Maar helaas nog geen ontsluiting, dat willen ze vanavond nog even bekijken in het ziekenhuis. Ivm infectie gevaar wou de verloskundige niet meer zo lang kijken, want ze kon er niet bij omdat het hoofdje helemaal diep naar beneden ligt. Wel nog hele pijnlijke weeen hier, maar niet echt een regelmaat in te vinden. Wel ontzettend pijn dat ik ze echt weg moet puffen. Hoop dat ik vanavond beter kan slapen in ziekenhuis en lekker vroeg op om te inleiden en dan ons wondertje eindelijk in onze armen mogen sluiten. En ook een leuk fototje posten hiero...
Sher klinkt als een super bevalling! Zo zie je maar weer dat elke bevalling anders is en weeen ook zo verschillend zijn per vrouw. En wat een mooi poppetje! Prachtig! Geniet er van! Ik ben weer lekker op stap met mijn mannen. Zag nog een x de vraag voorbij komen of vriendlief al werkt. Die was maandag weer begonnen maar gister en vandaag even geen werk. Alleen vind ik wel moeilijker hoor, als vriendje er is kan je toch net even wat meer. Maar dat komt allemaal nog wel. Moet er nog even handigheid en ritme in krijgen En tjah net als je eten wilt, wil baby ook melk hihi. Barst ik net van de honger.. Op zulke momenten is het dus wel handig als vriendje er is, dan kan die wat voor me pakken. Geniet dus allemaal van die kraamweek! En laat je lekker in de watten leggen Haha moet wel lachen om je gerecht voor na de bevalling leontine! Ik heb daar helemaal niet over nagedacht. Maar mijn honger/trek begint nu pas te komen. In de kraamweek kreeg ik met moeite eten weg, kon er ook niet van genieten. Teveel bezig met mama zijn denk ik Nu krijg ik wel weer meer zin in lekker eten en geniet ik er weer van. Pas werden er toasjes met gerookte zalm uitgedeeld, en toen dacht ik ineens, jaaaa dat mag ik weer! Was erg lekker Nou voor wie nu in de weeen zit! Succes!
Sher wat een prachtig omschreven bevalling.. De placenta vergeten we maar even..... En wat een mooi meisje! Annet en scooby zet hem op.. Heel veel succes!.
Scooby en Annet, veel succes vandaag & morgen! Fokje, wat balen dat het nog niet helemaal soepeltjes verloopt met jou en je meisje. Ik hoop dat de vk nog iets voor jullie kan betekenen. Anskev, wat jammer dat het weer niet doorzette, dat is toch ook om moedeloos van te worden! Met zoveel voorwerk kan jouw bevalling maar beter supersoepel verlopen, dat heb je ondertussen wel verdiend Augustus baby, ik hoop ook voor je dat je kleintje zich deze week nog spontaan meldt. Is toch altijd weer net iets beter dan met zo'n ingreep. En in een week kan er nog veel gebeuren, toch?! Leontine, nog hooguit een weekje! En je menu ziet er heerlijk uit. Ik wil zelf na mijn bevalling graag een dürüm hebben. Die kreeg ik de vorige keer van de man van mijn kamergenoot en ik heb bedacht dat ik dat deze keer weer wil. Heb mijn vriend al gewaarschuwd dat hij op dürümjacht moet, zelfs als het midden in de nacht is Eva, hoop voor je dat het doorzet! Bellabella, jammer dat je moet wachten, hopen dat de kleine zich nog spontaan meldt. Sher, wat een prachtig meisje Sweety, ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Het is natuurlijk wel fijn als je een beetje fit bent als de kleine komt. Hier een beetje een rare dag. Moest vanmorgen naar de tandarts, waar ik bijna van m'n graatje ging, gewoon in de stoel Waarschijnlijk te lang op mijn rug gelegen ofzo. Gelukkig ging het goed, maar het was wel even spannend. Daarna steeds harde buiken, sommige een beetje pijnlijk, maar helaas geen regelmaat. Verder hebben we sinds vandaag nieuwe buren. In ieder geval, dat denk ik. Er hangt een 'verkocht' bordje, maar heb nog niemand gezien. Op Funda staat het ook nog gewoon als te koop, zelfs niet 'verkocht onder voorbehoud'. Weten jullie hoe snel ze zoiets bijwerken? Misschien duurt het in de vakantieperiode langer. Het huis is in ieder geval een echte bouwval, dus er zal de komende tijd flink geklust worden. Ik hoop dat we daar straks niet al teveel last van krijgen, dat de kleine er een beetje doorheen slaapt. We zullen wel zien.
Annet, wauw, dus morgen gaat het beginnen! Heel veel succes meid! Scooby, ook voor jou nogmaals heel veel succes meid! Libra, wat word ik toch elke keer blij van jouw berichtjes, het enthousiasme spat ervanaf Balen dat vriendje weer aan het werk moet. En dat ritme dat komt wel Je leert je kindje toch steeds beter kennen en de kleine zal ook een ritme krijgen op een gegeven moment Oehh toastje gerookte zalm, dat klinkt ook goed!
Jaa erg spannend meiden ben zo benieuwd hoe ik het ga ervaren enz! Oeehhh hier heb ik zin in een pistoletje met filet american en uitjes hmm heerlijk.
@ sher wat een prachige meid! En ik moet zeggen dat je bevalling wel fijn klinkt! Afgezien van even naar het ziekenhuis dan, maar je was al gauw weer bij je gezinnetje! Geniet ervan! @ sweety Wat balen dat je je zo voelt! Geen koorts erbij? Lijken me geen fijne laatste loodjes! Kop op! Hopenlijk krijg je morgen te horen dat ze er wat mee kunnen doen! Wat zei de VK over de bloeddruk? @ annet Wat spannend zeg! hopenlijk heb je morgen je dochter in handen! Heeeeel veel succes! @ scooby Ook heel veel succes! Hopenlijk kun je vanacht een goed nachtrust krijgen en heb je morgen de energie om te bevallen en kun je snel de kleine op je buik krijgen! @ jola Gelukkig is alles goed gegaan bij de tandarts. Ik kan ook niet meer op mijn rug liggen, buik trekt direct nog strakker als dat ie normaal al is en de kleine gaat omhoog liggen, tegen mijn ribben aan, allemaal niet erg handig. Ik hoop voor je dat het nog even duurt voordat de nieuwe buren erin trekken. Dan kan je eerst even wennen en een eigen ritme creeeren voordat de buren gaan klussen! @ eten Hier nog niet nagedacht over het eten dat ik straks wil.. Het scheelt ook dat ik bijna niets heb hoeven laten, want wat ik niet mag, lust ik toch al niet ben alleen blij dat mn rundvlees straks weer medium mag, maar verder... Hier vanmiddag mijn slijmprop aan het verliezen. Schrok er wel even van, toch weer een zichtbaar bewijs dat mn lichaam zich aan het voorbereiden is. Manlief word nu ook steeds zenuwachtiger. Gelukkig is zijn collega weer terug van vakantie, waardoor als er nu iets is, kan hij direct komen. Afgelopen maandag met mijn minderleven controle in het ziekenhuis was hij er niet bij, mijn moeder was mee, maar dan heb je toch liever je man erbij..